×

Ambasadorka Playboy

Chciałam Wam pokazać co nowego dotarło do mnie w tym tygodniu i lecę na zakupy. Po zmianie diety mam okropny wysyp małych, dziwnych krostek wypełnionych ropą - z  racji tego, że nigdy nie miałam problemów skórnych jest to dla mnie nieprzyjemna sytuacja i nie mam pojęcia co zrobić, żeby się tego pozbyć. Może w aptece coś doradzą. 

A teraz przegląd paczuszek:

1. Paczka Ambasadorska ze Streetcom. Długo nie mogłam uwierzyć, że jednak się dostałam do testowania.

                     

W środku paczki znajdują się:
* dwa pełnowymiarowe balsamy
* 40 próbek
* przewodnik ambasadora
* 15 ulotek

                     

Od dzisiaj zaczynam testowanie, a od poniedziałku będę rozdawała koleżankom ulotki i próbki :)

2. Paczuszka od ibeauty.pl - wygrana w konkursie na ich fanpage


                       

Lakier i cienie chętnie wypróbuję, ale tusz wędruje na rozdanie - aktualnie mam ich 4, więc kolejny mi niepotrzebny :))

26 komentarzy:

  1. wow zazdroszczę i gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super gratulacje :)
    same fajne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tej paczki od Playboy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluje! Fajna paczucha ze streetcom!

    OdpowiedzUsuń
  5. playboy- również się zgłosiłam, ale emaila nie dostałam:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko pozazdrościć zestawu playboy. Gratuluję ;)
    Dodaję Cię do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulują ambasadorstwa! Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. szósta rano, wow, podziwiam.:D
    kurcze, a ja tego streetcom w ogóle nie ogarniam! wypełniam tylko quizy i ankiety... :( i nie wiem co robić więcej!
    gratuluję nagród.:) i bycia ambasadorką, pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też przez długi czas jedynie wypełniałam ankiety i nic z tego nie było :) dopiero niedawno się udało mi dostać do kampanii karmy dla kota, a teraz Playboy :) więc się nie załamuj i działaj :))

      Usuń
    2. to tam coś trzeba poza tymi ankietami robić :D ?
      bo szukałam i średnio ogarniam ... :P
      sami Cię wybierają, czy jak?

      Usuń
  9. PS: i piękny wygląd bloga, oczywiście zapomniałam dodać.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, miłego testowania !! Ja kiedyś miałam przyjemność testować żel pod prysznic Playboy i był bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie.. Zazdroszczę .. Tyle tego jest. Chyba i ja się zapiszę. Może coś mi kiedyś wyślą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta paczuszka z Streetcom :) wygrana również :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie smakołyki:O Jeśli chodzi o balsamy to jestem ich fanką dopóki stoją na półce sklepowej, niestety po zakupie zapał mija i stoją sobie u mnie na półce jako eksponaty:D Nie chcę mi się ich używać xD

    P.S skuś się na box bo warto. Nie jestem tylko pewna czy taki "kolorówkowy" jest jeszcze dostępny bo teraz głośno jest o lakierowych:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, a zapach ''Play it Sexy" świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. A z jakiej stronki dostałaś się jako ambasadorka playboy?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger