×

Kobieca wishlista

Kochane, dziś całkiem inny post, ale od następnego tygodnia na blogu pojawi się sporo zmian, więc musicie powoli się zacząć przyzywczajać. Firma, o której będzie dzisiejszy post jest pewnie wszystkim znana. Ja zaprzyjaźniłam się z nią jeszcze na samym początku mojej blogowej kariery. Zachęcona postami na wielu blogach zrobiłam tam swoje pierwsze zakupy i cóż.... na jednych to się nie skończyło.

                               sheinside
Sklep internetowy http://www.sheinside.com/ zawiera na prawdę bogatą gamę różnorodnych ubrań i dodatków. Ja sama marzę o wygranej w totka bo mają wiele ubrań, które podbiły moje serce ze względu na swoją oryginalność, ale również  klasyczne i kobiece kroje.

Zamawiane ciuchy są bardzo dobrej jakości. Nie niszczą się ani nie rozciągają w praniu, a nadruki spierają się po długim czasie od zakupu.

Wiele razy widziałam, że ktoś wchodził na mój blog w poszukiwaniu informacji o tym czy możliwy jest zwrot ubrań. Oczywiście! Macie na to 31 dni.

A teraz pokażę Wam moją najulubieńszą koszulę z tego sklepu (ostrzegam, że zdjęcie jest mało profesjonale):



Jest genialna! Przewiewna i cieniutka, dzięki czemu mimo długich rękawów świetnie nadaje się na lato.

Możecie ją znaleźć tu:  KLIK

A teraz pokażę Wam moją wishlistę. Uprzedzam, że jest ona dość klasyczna i kobieca bo właśnie na takie ubrania stawiam nawet na co dzień.

         

                             KLIK                                                                       KLIK

                  

                         KLIK                                                                          KLIK

                      

                       KLIK                                                                             KLIK

                         

                     KLIK                                                                                         KLIK

     

                             KLIK                                                                      KLIK

 

                            KLIK                                                                       KLIK

                 

                      KLIK                                                                                    KLIK

I co sądzicie?? Znalazłybyście coś dla siebie na mojej wishliście?? Ja aktualnie czekam na kumulację w lotto :D

37 komentarzy:

  1. fajne rzeczy sobie wybrałaś :) Oby się spełniło

    OdpowiedzUsuń
  2. ta bluzka jest super! świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna sukienka wpadła mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre też mi wpadły w oko. Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne,kobiece rzeczy wybrałaś:) Życzę wygranej w totka :D wszystko mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz ;) fajne spódniczki mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciuszki cudne, kilka rzeczy idealnych dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula świetna. Z Twojej wish najbardziej podoba mi się biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne to "kimonko" białe w kwiatki! Zakochałam się!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta błękitna spódniczka- cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak zgadzam się,że ubrania od nich są dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci tej wygranej w totka! Super się prezentujesz KochaNA! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ładną masz bluzeczkę, ciekawe propozycje !

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Twojej WISH LIST i ja bym coś wybrała dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ten morelowy kombinezon!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie sukienki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarna sukienka jest śliczna ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna koszula
    pod tą lista mogłabym się również podpisać śliczne rzeczy wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Ty masz nogi... zazdroszczę takich zgrabnych, długich nóg... ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś, Twoja koszula też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te dwie ostatnie kopertówki mnie zachwyciły najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. faktycznie śliczne rzeczy mają, jeszcze u nich nie kupowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. super rzeczy

    Obserwujemy? www.senioritasunshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ładnie wyglądasz na tym zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta bordowa spódniczka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sklep ma naprawdę fajne, ładne i kuszące rzeczy ;)
    ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę tam zajrzeć. Fajne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie ,muszę do nich zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ta bluzeczka fajne wygląda na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger