×

Wodny świat

Kochane! Dziś przychodzę do Was z recenzją kolejnego wspaniałego lakieru od allepaznokcie. Postanowiłam wykorzystać również zamówione już jakiś czas temu na stronie bornprettystore naklejki wodne. Od razu zaznaczam, że proszę o wyrozumiałość bo dopiero zaczynam swoją przygodę ze zdobieniami i jeszcze nie do końca mi to wychodzi. Zapraszam! :)

ONE! COLOUR SAND, ALLEPAZNOKCIE



Lakier zachwycił mnie od razu swoim cudownym kolorem. Na zdjęciach powyżej wydaje się, że jest on niebieski, ale poniżej możecie zobaczyć, że jest to kolor morski.

Lakier bardzo szybko zasycha. Do uzyskania pełni koloru potrzeba dwóch warstw, jednak tym niecierpliwym powiem, że mimo to lakier nadal wysycha w tempie ekspresowym.

Te z Was, które znają lakiery piaskowe, wiedzą, że mimo tego, iż pięknie się prezentują wszystkie mają jeden minus - ciężko je zmyć. Akurat ten ma tak drobniutką teksturę, że zmywa się bez problemu, a jednocześnie nadal jest niczym nie ustępuje tym, które ciężko zmywać.

Lakier jest do kupienia TU w cenie 9.90 zł. W dodatku do wybory macie 20 bajecznych kolorów, więc każda dobierze bez problemu jakiś do siebie.

Do wykonania moich paznokci użyłam oprócz lakieru piaskowego jeszcze wodne naklejki oraz zwykły lakier z Wibo.


 Na początku bałam się, że nie dam sobie rady z tymi naklejkami, ale z drobną pomocą siostry oraz filmików instruktarzowych na YouTube udało mi się ich użyć. Niestety mam za wąskie paznokcie o czym nie pomyślałam przed przyklejeniem naklejki i potem musiałam kombinować jak je uciąć na paznokciu :D


A w całości prezentuje się to tak:




Co sądzicie?? ;)

42 komentarze:

  1. Wow, całość prezentuje się naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie całość wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ma faktycznie piękny!
    Do tego z naklejkami wygląda naprawdę ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  4. widzisz! Dziś do mnie dotarł taki lakier lecz biały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wyszedł efekt. Musisz jeszcze zadbać o to by przy skórkach bylo równo pomalowane lakierem. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor cudny, naklejki rewelacyjne :) coś dla mnie :0

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny!
    piaskowy i ten kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolor ma ten lakier;)


    ps. a u mnie? BOYFRIEND JEANS - czyli jak i z czym je nosić;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten lakier, u Ciebie ślicznie się prezentuje, fajne te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie nie powala. Musisz potrenować malowanie pazurków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciągle ćwiczę ;) mam nadzieję, że za jakiś czas będę śmiało mogła powiedzieć, że umiem to robić ;)

      Usuń
  11. Podoba mi się :) naklejki super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny,wakacyjny kolorek,podoba mi się i muszę taki kupić,ponieważ brak u mnie takich kolorów .
    Dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również testowałam ten lakier super długo sie utrzymuje, jestem zadowolona z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakiery wyglądają jak Rich Color od Golden Rose:) A naklejki prześwietne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor lakieru bardzo ladny, ale naklejki nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się efekt:) Także nie jestem specem w malowaniu paznokci,nie mogę ich za bardzo zapuścić,bo kruszą się i rozdwajają:(

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam lakier z tej firmy ale nie sprawdził się u mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawie wyglądają te naklejki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne :) nie słyszałam jeszcze o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakiery z AllePaznokcie uważam za dobre ;) Z tej serii nie miałam niczego, ale kolorek bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie to wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne :) naklejki idealne do zdobien :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt końcowy bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor piękny i naklejki też Ci dobrze wyszły więc jest OK :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny kolor! :) A co do malowania przy skórkach - nie martw się o to , z czasem nabędziesz wprawy i będziesz tak śmigała pędzelkiem, że uhuuuuuuuuuuuu :)))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger