×

Coś na ząb

Kochane dziś kolejny słodki przepis, którym chcę się z Wami podzielić. Jest banalnie prosty w wykonaniu, więc poradzicie sobie z nim nawet jeśli nie macie wielkiego doświadczenia w gotowaniu. Do tego jest niesmowicie smaczny i tani :) Więc tym bardziej wart jest uwagi! 

WAFEL Z MASĄ GALARETKOWĄ

Co będzie nam potrzebne:

* 1 wafel
* 1 szklanka cukru
* 1 szklanka śmietany
* 1 jajko
* kostka margaryny
* galaretka w ulubionym smaku




KROK 1:

Rozpuszczamy w garnku margarynę.



KROK 2:

Dodajemy szklankę cukru, mieszamy i gotujemy, aż do całkowitego rozpuszczenia cukru.



KROK 3:

Dodajemy szlankę śmietany i dokładnie mieszamy. Następnie wbijamy jajko i mieszany, aż powstanie jednolita masa. Najlepiej na ten czas ściągnąć masę z ognia, żeby nam się jajko nie ścieło.
Do masy dodajemy sypką galaretkę i mieszamy. Całość gotujemy na wolnym ogniu około
15 - 20 minut.

KROK 4:

Kiedy masa wystygnie całkowicie przekładamy nią wafla, a następnie schładzamy go w lodówce, żeby galaretkowa masa całkowcie stężała.

KROK 5:

Wcinamy ze smakiem i z nikim się nie dzielimy.... No dobra możecie się podzielić, chociaż ja zazwyczaj sama zjadam praktycznie całego :D Aż dziw, że mi to w boczki nie idzie.



Smacznego Kochane :) Jeśli zrobicie to koniecznie dajcie znać jak Wam wyjdzie. A jeśli znacie jakieś inne smakowite pomysły na wafla to koniecznie podajcie mi je w komentarzu bo bardzo chętnie wypróbuję!! :)

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. bardzo ;) zwłaszcza że miałam galaretkę o smaku owoców leśnych :D

      Usuń
  2. Jestem ciekawa jak taki wafel smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jaki problem :) masz przepis więc możesz sobie taki wafel zrobić :) robi się szybko i łatwo więc na pewno dasz radę ;)

      Usuń
  3. Yummy! ja mam ostatnio jakąś fazę na słodkie :D MMmm jak dobrze, że własnie wsunęłam ciasta weselne bo inaczej moje kubki by zwariowały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też taka fazę mam właśnie :D dlatego ciągle coś nowego wymyślam :D

      Usuń
  4. A znany mi przepis :P

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś regularnie robiłam takie przekładane wafle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi właśnie niedawno taka faza się zaczęła :D dlatego szukam też nowych przepisów bo ile moża jeść wafla z galaretką :)

      Usuń
  6. mniammm, pychotka :) kiedyś jadłam takie wafle przekładane dżemem jagodowym mniamm

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusisz! I jak tu po takim wpisie wytrzymać na diecie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W przyszłości na pewno skorzystam z Twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam znam znam i kocham!!! :)) Wafle z inną masą również! :)) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ smakowicie wygląda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie robiłam, ale musiałabym zmienić masę, bo nie lubię galaretki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszystkie waflowe ciacha :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger