×

Moja WISHLISTA

Dzisiaj postanowiłam, że opublikuję swoją wishlistę, którą gdzieś tam w głowie mam ułożoną. Mam nadzieję, że dzięki temu będzie mi się łatwiej zmotywować i kupić kilka pozycji. Poza tym w kilku pozycjach przydałyby mi się porady, gdzie najlepiej kupić oraz jaką markę wybrać :)

1. Zestaw pędzli do makijażu. Na początek coś z niższej półki cenowej bo to będą moje pierwsze pędzle, na których będę się uczyć. Z czasem zainwestuję w coś lepszego. Te ze zdjęcia poniżej pochodzą z drogerii ekobieca.pl. Komplet 12 kosztuje 38 zł, więc wydaje mi się, że całkiem przyjemna cena. Znacie je może? Warto kupić?? Dokładnie możecie je oblukać TUTAJ.

                       

2. Do paznokci:

* tasiemnkę do zdobień - może w końcu bym nauczyła się fajnie zdobić
* lakiery: biały, czarny, miętowy, do tego jakiś granitowy mi się marzy oraz takie szalone do zdobień jakie widzę czasem u Was na blogach :)
* naklejki zarówno wodne, jak i te normalne - kupić na allegro czy na bornprettystore??:) Gdzie bardziej się opłaca??

Na bornprettystore spodobały mi się m.in. takie:

       
                                                        

3. Paleta cieni. Zależy mi żeby były dobrze napigmentowane, miały duży wybór kolorów i były na studencką kieszeń. Co możecie polecić??:) Zależy mi, żeby pojawiły się kolorki, które pokazałam na zdjęciu.

                               

4.  Róż do policzków. Ostatnio dorosłam do jego używania. Tylko jeszcze nie wiem jaki odcień dobrać do swojej bladolicej buźki :D

5. Książki o makijażu. Wiem, że na rynku wydawniczym jest ich sporo, więc na razie się rozglądam
i zastanawiam, w którą warto zainwestować.

6. Organizer na kosmetyki. Dziś uświadomiłam sobie, że to wstyd mieć taki bałagan w kosmetykach.


Planuję co jakiś czas ją aktualizować i dopisywać nowe rzeczy oraz te już kupione wykreślać :) No
 i teraz pytam co polecacie? :)) Piszcie, a ja bardzo chętnie skorzystam :)

53 komentarze:

  1. Fajna lista, oby szybko sie spełniła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że uda Ci się wszystko kupić ;* Jeśli chodzi o róż to ja bardzo lubię róż od essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dużo kobietek poleca ten róż i chyba to za nim się rozejrze :)

      Usuń
  3. z kosmetyków polecam sleeka.
    12 cieni, ale są różne, w tym takie naprawdę mocne, mam sprawdzonego sprzedawcę na allegro, jakbys chciała.:) sa fenomenalne.
    albo za 7 zł są chyba w naturze pojedyńcze.

    co do pędzli - także szukam, ale wciąż szkoda mi pieniążków.
    a naklejki nawet wiem, skąd ściągnęłaś! druga wypłata poleciała, a już za pierwszą miałam je kupić :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam własnie te sleeki mnie kuszą :) zwłaszcza ze zobaczyłam jakie maja cudowne kolory <3

      Usuń
    2. to kupuj, bo warto! ja mam taką bardziej neutralną paletkę, ale jak chcesz, wyślę Ci na PW jak to się prezentuje itp... :)

      Usuń
  4. Kurcze, gdzie nie wejde - widzę pędzle... Chyba naprawde musz je wreszcie kupić, ćwierćwieku na karku a ja nadal maluję się to palcem, to pacynką... :D

    och-no-sugar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też i dlatego pędzle są na pierwszym miejscu jako najbardziej pożądane :D

      Usuń
  5. Organizer na kosmetyki też by mi się przydał, bo moja toaletka nie wygląda najlepiej ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naklejki wodne to super sprawa ;) świetny pomysł na szybkie, a efektowne mani, natomiast tasiemki fajnie nadają się do robienie pasków, ale same naklejone na paznokcie mają bardzo krótką trwałość , niestety szybko odklejaja się końcówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie ja bym chciała te tasiemki żeby robić paseczki :))

      Usuń
    2. próbuj bo bardzo fajny efekt ;)

      Usuń
  7. no to oby się ta lista spełniła;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam PODOBNY (nie taki sam :) ) zestaw pędzli - kupiony na Allegro - i niestety nie bardzo. Są za "miłe" w dotyku i np. cienie / puder zamiast z pędzla "przechodzić" na twarz po prostu zostają na pędzlu - nie umiem tego wyjaśnić dokładnie :P ale po prostu przenosi się za mało produktu na buźkę :) zamierzam zainwestować w coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Organizer na kosmetyki i mi by się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha widzę że nie tylko ja potrzebuję porządku w kosmetykach :)

      Usuń
  10. Książkę jedną będziesz miała ode mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj dziękujeeeee <333 ;) nadal nie mogę uwierzyć :D

      Usuń
  11. moja lista byłaby bardzo podobna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny taki zestaw pędzli, mi również by się przydał

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo organizer też mi się marzy... mam burdel w biurku xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzle to również ja chcę skompletować, ale kupuję pojedynczo. Ten zestaw jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak palety cieni to może MUA lub MUR - mają świetną pigmentację a zestawów jest tyle, że coś dobierzesz:) Róż - Dobre są Lovely, mineralne, delikatne, jeśli chodzi o pędzle, to nie polecam takich w zestawach, czasem to jest tragedia co przychodzi, wiem że dopiero będziesz się uczyć, ale lepiej kupić 5 (do twarzy (puder), konturowania, oczu płaski/puchaty, flat top do podkładu, i drugi do oczu kulkę) i da się tym zrobić absolutnie każdy makijaż, i nie podrażnisz sobie skóry, włosie będzie porządne, wytrzymałe nie będzie farbować. Serio, lepiej zaoszczędzić na książkach i pooglądać tutki na YT i kupić pędzle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i chyba tak zrobię, że kupię mniej, ale będą lepsze :)

      Usuń
  16. Porządne pędzle też bym chciała mieć :(

    OdpowiedzUsuń
  17. ja osobiście polecam zainwestować w mniej, ale dobrych pędzli np z Hakuro albo Essence nie są aż tak drogie, a przetrwają bardzo długo i będziesz miała komfort używania, z takimi tanimi ciężko będzie i nie przetrwają długo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te pędzle z W7 wyglądają marnie... Z takich pędzli polecam albo Sense&Body (Hebe) albo Sunshade Minerals (internet) - są na prawdę niezłej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo te z Hebe widzialam :) i miałam na nie ochote ale nie bylam pewna jakie są :)

      Usuń
  19. Mi by się przydał też jakiś organizer. Co do pędzelków ja zamawiałam bezpośrednio z Chin też w tej cenie i są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. naklejki sama bym przygarnęła ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Polecam książkę bobbie brown :)
    Ja już przerobiłam i co jakiś czas sięgam do niej :)
    Teraz poluje na Rae Morris :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie polecam Ci tego zestawu pędzli. Zajrzyj do mnie na bloga pisałam ostatnio o pędzlu z ebay. Mam jeszcze 4 do oczu o których też napiszę posta. Można je kupować osobno jak i w zestawie w podobnej cenie. Dokładnie za 2,24 $ czyli ok. 8 zł kupiłam 4 świetne pędzle do oczu, z którymi świetnie pracuje się z cieniami, a także idealnie sprawdzają się do aplikacji np. korektowa pod oczy. Zdecydowanie lepiej dobierać pojedyncze sztuki fajnych pędzli niż kupić zestaw z którego połowa jest średnia. Tym bardziej, że cenowo jest okazyjnie. To oczywiście moje zdanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Oby wszystkie punkty udało się zrealizować :) mnie też strasznie interesują te naklejki, ale ciągle jakoś nie mogę się zebrać i je zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki zestaw pędzelków jest naprawdę pożyteczny. Ja mam w sumie w zestawie 7 rodzajów pędzelków do make-up'u i to mi w zupełności wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na mojej liście są teraz głównie jesienne ubrania, kosmetyków mam zapas . ale dobre pędzle też bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  26. o tak, o pędzlach sama marzę! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę szybkiej realizacji. Ja uwielbiam paletki sleek:)

    OdpowiedzUsuń
  28. wzorki są świetne, a o pędzlach także marzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. A może jakieś pojedyncze sztuki pędzli Hakuro? Jakoś pod koniec sierpnia był kod do pobrania na -25% na pędzle Hakuro, ale niestety już niedostępny. :(
    Z paletek to Sleek, a potem możesz sobie skompletować własną paletkę Inglota. ;) Wkład okrągły kosztuje chyba jakieś 10,a są bardzo dobrej jakości. ;)
    Róży mam całkiem sporo (5?6?), ale najczęściej używam takiego z Bell, który można było kupić w Biedronce. Możesz za nimi rozejrzeć się w Naturze albo z tego co dziewczyny polecają fajne róże ma Wibo i Essence. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie polecam całych zestawów pędzli. Lepiej kupować stopniowo pojedyncze pędzle, których będziesz używać (np Hakuro). Jeśli chodzi o cienie to polecam Inglota, a świetnym różem dla bladolicych jest MAC Welldressed, ale to już wyższa półka cenowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Co do cieni do powiek - tanie i dobre jakościowo są paletki MUA. Tylko są trudno dostępne - dawno nie widziałam ich w sklepach internetowych :(

    A co do różu do policzków - może poszukaj w szafie Wibo lub Essence? Są tanie, aczkolwiek dobrze napigmentowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Co do pędzli to nie znam tych, wiec nie pomogę. Najczęściej kupuje pędzle pojedyncze :/ kiedys miałam jakiś zestaw z allegro za ok 100 zł, ale zdecydowanie lepsza opcja to pędzle pojedyncze.
    Co do cieni to warto obczaić paletki Sleek lub cienie pojedyncze od Inglota. Nie zawodzą :)
    A jeśli chodzi o róże w dobrej cenie to warto sprawdzić Wibo. Tanie a dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. organizer, pędzle i książki też by mi się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. mnie do kupowania nie trzeba motywować :-D

    OdpowiedzUsuń
  35. Co do palety cieni to polecam Make Up Revolution - są na Mintishop - świetnie napigmentowane i bardzo tanie :) A jeśli chodzi o pędzle to zerknij na aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  36. powiem Ci ze ja kupiłam 24 sztuki pędzelków takich za jedyne 25zł na allegro a z przesyłką wyniosłoo mnie 50zł bo kurierem zamawiałam

    OdpowiedzUsuń
  37. Biały lakier - polecam sally hansen white on, w promocji ok 10 złotych, a ma świetną pigmentację i daje radę :D czarny - wibo albo golden rose rich color, kryją jedna warstwą, do tego są tanie i łatwo dostępne :D
    Jeśli chodzi o cienie, to ja głównię używam sleeków - uwielbiam i w sumie nie są jakieś strasznie drogie. może i-candy obczaisz? mam i bardzo lubię, jest fajnie kolorowa i dobrej jakości :)
    Z różem sama miałam problem. Ostatecznie mam poprostu kilka i używam różnych. Może wypróbujesz te cieniowane essence? dają różne odcienie i mogą być fajne na poczatek.
    i róże i cienie pokazywałam u siebie na blogu (cienistosc.pl) :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ach takiej wypasionej paletki też bym sobie życzyła. :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger