×

Paznokciowo - zdobieniowo

Kochane dzisiaj bardzo krótki i szybki post bo czuję się okropnie. Mam nadzieję, że wieczorem będzie już lepiej i będę mogła poczytać co tam u Was ciekawego działo się na weekendzie.
Chcę pokazać Wam dziś moje ,,wypociny". Mistrzem zdobienia nie jestem, ale staram się i podobno coraz lepiej mi to wychodzi, więc nie zrezygnuję, a może za jakiś czas dorównam tym z Was, które na swoich blogach pokazują po prostu małe dzieła sztuki na paznokciach.

Zacznę od lakieru pokrytego matowym top coatem:

Mój błąd to pomalowane skórki, aktualnie zaczęłam jeszcze bardziej o nie dbać. Regularnie je wycinam i czyszczę po malowaniu. Za to kolor wyszedł świetny!

Z naklejkami z borntopretty:

Słodkie kociaki kupiłam w paczce niespodziance. W sumie mogę więc powiedzieć, że kupiłam kota w worku. Dość długo się trzymały, więc na pewno zrobię tam większe zakupy naklejek i naklejek wodnych.

Z cyrkoniami:

 Wyszło całkiem przyzwoicie i jestem z nich bardzo dumna :) 

Kropeczki sondą:



Ostatnio kupiłam sobie w Avon pędzelek do zdobień z sondą. I wpadłam na pomysł kropeczkowania. Efekt najpierw mi się podobał, potem nie, ale wiele osób go chwaliło, więc odważyłam się pokazać.

A teraz Kochane biorę wszystko dzielnie na klatę. Jeśli widzicie jakieś błędy napiszcie mi to, ponieważ wtedy i ja je mogę zauważyć oraz wyeliminować :) 

37 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam matowego topa może czas się na niego skusić.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotki <3 Mnie bardzo ciekawią naklejki wodne i super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodkie kociaki :) ja nie mogę sie doczekać aż będę mogła zrobić jakieś większe zamówienie :)

      Usuń
  3. przepraszam, ale te pozalewane skórki wyglądają obrzydliwie, naprawdę lepiej zostawić 1mm wolny niż je tak obrzydliwe zalać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zaczęłam tak samo uważać niedawno :) za jakiś czas pokażę inne paznokcie i będziecie mogły ocenić czy się rozwijam :D

      Usuń
  4. Te z cyrkoniami wyglądają fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł na paznokcie ;) czerwień z cyrkoniami rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. propozycja z cyrkoniami mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. paznokcie z cyrkoniami zdecydowanie najlepsze ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne są te w kropeczki :))

    Obserwuję .Bardzo bym prosiła o szczere poklikanie w linki, wiesz że to ważne, a ja z chęcią odwdzięczam się komentarzami i obserwację :))

    http://goldxcherriex.blogspot.com/2014/08/sheinside.htm

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyszło jeszcze trochę a dojdziesz do wprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się pierwszy lakier ale skórki.. tragedia ;p
    pozdrawiam .:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj te moje skórki są moją piętą Achillesową :D

      Usuń
  11. Cyrkonia na paznokcia fajnie faktycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się ten mani z cyrkoniami - bajka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam cyrkonie na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Musisz trochę jeszcze popracować nad starannością, ale jest coraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szalałaś ze zdobieniami. U mnie zazwyczaj nuda i jedyną odmianą są za każdym razem inne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnia stylizacja paznokci jest bardzo zwariowana i najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie !!: ) Ale zgadzam się z Karo ! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz długie paznokcie :) Ja swoje musiałam ściąć - przez pracę :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Te z cyrkoniami świetne :)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. po 10. chyba w końcu kupię naklejki wodne!
    bardzo ładne wzory i oryginalne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kropki urocze :) współpracujesz z allepaznokcie?:)Co powiesz na wspólną obserwację?:) daj znać u mnie - jjustyys.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie fajnie :)
    Jednak te naklejki H.Kityy mnie po prostu przerażają , nie cierpię tych kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. The second one is really cute !

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam 2 matowe lakiery ale jakoś nie używam, już teraz widzę, że robię błąd bo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wystarczyło tylko odsunąć te skórki .
    Ale nic sie nie dzieje zdarza się
    ogólnie fajne pomysły z tymi kropeczkami i kotkami
    korki by się fajnie prezentowały na czarnym kolorku lub białym . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger