×

Wasze nominacje, czyli kilka słów prawdy o mnie

Ostatnimi czasy kilka z Was podrzuciło mi nominacje do różnych tagów. Zazwyczaj nie biorę w tym udziału, ale doszłam do wniosku, że dzięki temu będziecie miały większą szansę mnie poznać i dowiedzieć się jaka ze mnie wariatka. Także zaczynajmy!!

Pierwsza nominacja pochodzi od Amelii:
1. Jak wygląda twoja poranna pielęgnacja?

Myję zęby i... tak w sumie to by było na tyle :D jestem śpiochem więc wolę pospać 15 minut :D

2. Jakiego podkładu używasz?

Aktualnie używam kremu CC od Avon oraz wykańczam go pudrem mineralnym od Deni Carte :) 

3. Ulubiony zespół muzyczny?

Jest ich tyleeee.... Aktualnie chyba najczęściej słucham Wham oraz Modern Talking :D

4. Co dziś zjadłaś na śniadanie?

Dwa suche biszkopty bo z racji zbliżającego się okresu mam okropne mdłości (jak zawsze zresztą) :(
5. Wierzysz w prawdziwą miłość?

Oczywiście!!

6. Ulubiony serial?

No to mnie zagięłaś. Mam ich mnóstwo, ale chyba ostatnio na czele stoi The Walking Dead oraz The 100.

7. Twój najlepszy krem?

Mój pierwszy w życiu krem, który miałam x lat temu od Olay. Do dziś pamiętam go jako ideał. 

8. Czy używasz maski do włosów? Jeśli tak to jakiej?

Czasami. Aktualnie nie mam żadnej, ale jak bd robiła zakupy to postawię albo na Avon albo na Dove.

9. Ile czasu spędzasz na wykonaniu makijażu?

od 15-30 minut :)

10. Kim chciałabyś być w przyszłości?

Dziennikarką rzecz jasna ;) A do tego może jeszcze pisarką....

11. Ulubione cienie do powiek?

Aktualnie jakoś nie mam ulubieńców. W tamtym roku uwielbiałam paletkę z WIBO :)




Kolejna nominacja okropnie mi do gustu przypadła bo jest to TAG książkowy :)) Dzięki Malina!!

1. O jakiej porze dnia czytasz najczęściej?

Nie mam określonej pory, Wszystko zależy od tego kiedy mam chwilkę czasu. 

2. Gdzie czytasz?

Najczęściej na łóżku, opatulona kocem :D

3. Jaki gatunek wybierasz najczęściej?

Fantastykę oraz młodzieżówki :D Aż wstyd się przyznać, ale lubię te młodzieżówki o wampirach, wilkołakach i tej ich big love :D

4. Kupujesz książki czy je wypożyczasz?

Ostatnio nie mam czasu chodzić do biblioteki, więc najpierw ściągam książkę w wersji pdf, a jeśli mi podejdzie to kupuję. Mam już swoją małą kolekcję.

5. Co czytasz aktualnie?

Aktualnie po raz chyba 100 czytam Władcę Pierścieni. Jednak tym razem mam swój własny, osobisty egzemplarz, który dostałam od narzeczonego :)

6. Używasz zakładek, zaginasz rogi czy udaje Ci się zapamiętać stronę, na której skończyłaś/łeś?

Zazwyczaj wsadzam kartkę, więc chyba możemy to nazwać zakładką :D

7. 
Wolisz książki w wersji papierowej, e – booki czy audiobooki?

Wersja papierowa zdecydowanie!! 
8.
Książka, na której się wychowałaś/łeś?

Hmmm.... chyba Harry Potter, a do tego wszystkie książki Astrid Lindgren :)

9. A jaką koniecznie dałabyś/dałbyś do przeczytania swojemu dziecku?

Chyba znowu do akcji wkroczyła by Astrid i jej ,,Mio, mój Mio" oraz ,,Ronja, córka zbójnika" :)

10. Bohater, z którym się utożsamiasz?
Zazwyczaj chcę się utożsamiać, że wszystkimi babeczkami, które kopią tyłki złoczyńcom :D a tak serio to bliżej mi do Anastazji Steel niż do Katniss Everdeen :>

11. Czytasz kilka książek naraz czy jedną od początku do końca?

Kilka, bo treść musi pasować do mojego nastroju.

12. Prowadzisz listę książek przeczytanych/do przeczytania?

Tak, W głowie. Ale biorąc pod uwagę moje kłopoty z pamięcią to chyba na nic.... 

13. 3 ulubionych autorów:

1. J.R.R. Tolkien
2. George R.R. Martin
3. Margit Sandemo


14. Najlepsza ekranizacja książki?

Lubię ekranizację Władcy, nieźle wyszedł im Harry... A tak poza tym to muszę się zastanowić.

.15. Książka, do przeczytania której nie potrafisz się zmusić?

90% książek Laureatów Nagrody Nobla 
16. Książkowe marzenie?

Aktualnie to marzy mi się posiadanie ogromniastej biblioteki tylko na własny użytek ze wszystkimi pozycjami, które chciałabym przeczytać. 



Kolejna nominacja jest od Dominiki , która jest kielecką blogerką :) 

1.Ulubiony kosmetyk pielęgnacyjny, który wszystkim polecasz?

Chyba zestaw z jedwabiem do włosów od Avon, Od roku nieprzerwanie to mój hicior :)

2.Kawa, herbata czy wino?

Nie lubię kawy :) Reszty rzekłabym, że nadużywam :D
3.Co Ci sprawia największą przyjemność w blogowaniu?

Pisanie. Kocham to robić i jak tylko dotykam klawiatury laptopa to potrafię pisać i pisać i pisać....

4. Co najbardziej lubisz robić, gdy nikt Cię nie widzi?

Śpiewać. Odpalam moje ukochane hity w yt i śpiewam jakbym była gwiazdą :) ale tylko jeśli jestem sama.
5. O co poprosiłabyś złotą rybkę?

O to żeby wszyscy ludzie byli dobrzy. Brzmi to banalnie, ale gdyby tak było to reszta moich problemów sama by się rozwiązała. 

6.Jaka jest Twoja największa wada?

Jestem mega śpiochem :) Chyba tylko niedźwiedzie śpią więcej ode mnie.

7. Jaki jest największy kosmetyczny bubel, jaki miałaś okazję testować na sobie?

Odżywka od Isany.... brrrr... do teraz mam ciary :D

8. Idealny sposób na zimowy wieczór to...(dokończ).

Ja+ On+film :)

9.Gdybyś mogła zabrać na bezludną wyspę tylko 3 kosmetyki, to co to by było?

Po chwili namysłu doszłam do wniosku, że na bezludnej wyspie nie byłby mi potrzebne żadne kosmetyki :D 

10. Szminka czy błyszczyk?

Szminka <33

11. Z czego jesteś najbardziej dumna?

Z tego, że udało mi się przytyć 1 kg :) Dla mnie to wielki sukces :)



Jeśli doszłyście do końca to należy Wam się gigantyczny medal!!! :)
Pewnie zła karma do mnie wróci za to, ale nie nominuję nikogo, a raczej nominuję Was wszystkie!! Jeśli macie ochotę to odpowiedzcie na jeden z powyższych zestawów pytań to będę się niesamowicie cieszyła. Tylko nie zapomnijcie później wstawić w komentarzu linku do odpowiedzi, żebym mogła poczytać.

21 komentarzy:

  1. Ja jestem śpiochem a ponad to zawsze się spóźniam (nie chce a zawsze tak wychodzi.
    Ale zmieniłaś wygląd bloga - super. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się czytało! Miło dowiedzieć się trochę więcej o autorce bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja to minimum pół godziny się szykuję :D ale robię wszystko wtedy ekspresowo;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze poznać cię bliżej :) Widzę, że sięgasz po takie gatunki książek jak i ja :)
    Ja bym Ci oddała z milą chęcią kilka kilogramów, bo ja z przytyciem nie mam problemów :P Ale wiem jak to jest - moja siostra urodziła dziecko i nadal jest sucha jak patyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aa uwielbiam Wham przed świetami ! Jak slyszę to od razu wiem, że zbliżają się święta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię książki o wilkołakach i wampirach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wychowałam się na książkach Astrid :) uwielbiam Ronję, córkę zbójnika, dzieci z bullerbyn, do dziś pamiętam te pozycje, mimo że czytałam je ponad 15 lat temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. również zaliczam się do śpiochów, a przygotowanie makijażu trwa u mnie podobny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana zapraszam do mnie na konkurs;)
    a ja jakos nie umiem sie zebrac by odpowiedziec na moje nominacje , zabiegana jestem ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię tak spędzać zimowe wieczory, ja śpię niestety mniej niż powinnam :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż miło poczytać tyle nowych informacji na Twój temat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo też chciałam być kiedyś dziennikarką ;D Nawet dostałam się na studia dziennikarskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie posty :) Też lubię książki o wilkołakach, wampirach i inne jakieś mroczne/paranormalne historie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło się czytało ;) ja bym sie ucieszyła gdyby udało mi się schudnąć chociaż 1 kg ;) chętnie oddam ;) nawet kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy post, wiele się o Tobie dowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Noo powiem Ci, że niektóre odp by się pokrywały z moimi :D

    OdpowiedzUsuń
  17. do idealnego wieczoru zabrakło mi jeszcze wina :) a tak poza to miło Cię lepiej poznać :P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger