×

Testuj razem ze mną chłodniki na lato od WINIARY

Ostatnio pisałam Wam, że udało mi się dostać do akcji testowania chłodników od Rekomenduj.to - serwisu, który takie akcje organizuje. Nie jestem jakąś genialną Panią Domu, ale gotować, a raczej eksperymentować kulinarnie, uwielbiam. Dlatego jestem niesamowicie zadowolona, że udało mi się dostać do tej kampanii - chłodniki to nowość w mojej kuchni.

Na paczkę czekałam niecały tydzień, a jej zawartość zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie:


                    

Otrzymałam 20 torebek chłodników w trzech smakach:
- chłodnik buraczkowy
- chłodnik ogórkowy
- chłodnik czosnkowo- koperkowy 


Dodatkowo mam ponad 30 kartek z przepisami na chłodniki,


oraz przewodnik Ambasadorki, który został wydany w fajnej formie małej książeczki.


Największym jednak zaskoczeniem był dodatek do paczuszki, czyli prześliczna doniczka i nasiona koperku, mięty oraz szczypiorku do zasadzenia. Akurat kilka dni wcześniej zaczęłam się bawić w małą ogrodniczkę i posadziłam w doniczkach inne roślinki. Zobaczymy czy cokolwiek mi wyrośnie bo niestety nie mam ręki do roślin. 


A teraz najlepsza część! Chciałam się moimi chłodnikami podzielić także z Wami! 4 z Was będą miały szansę testować razem ze mną te letnie nowości. Jak to zrobić? Wejdźcie na fanpage, a wszystkie się dowiecie! Powodzenia :)


18 komentarzy:

  1. Ale fajna paka :) Najchętniej bym wypróbowała chłodnik ogórkowy :) Wczoraj też sobie zakupiłam chłodnik na wypróbowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na fanpage, gdzie możesz się zgłosić i mieć szansę na testowanie :)

      Usuń
  2. Uwielbiam chłodniki,najlepszy na świecie robi moja babcia :)
    Gratuluję takiej kampanii smakowitej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nadal czekam na swoją pakę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do poniedziałku wszystkie mają dość, więc pewnie kurier w poniedziałek zapuka do Twoich drzwi :)

      Usuń
    2. też na swoją czekam ale dostałam wiadomość, że przewidywany termin dostarczenia paczki to 25 Maj ;)

      Usuń
  4. Miałam już okazję próbowac tego chłodnika buraczkowego - paskudny był i na pewno już więcej nei kupię. Wolę takie chłodniki sama sobie robić,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze :) ciekawe jak mi bd smakował :) w następnym tygodniu na pewno jakis przyrządzę :)

      Usuń
  5. Paczka rewelacyjna :) Właśnie zgłosiłam się do rozdania u Ciebie na fp :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow świetna paczka. Lubię tę firmę.

    OdpowiedzUsuń
  7. pychotka uwielbiam wyroby WIniary:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to zgłaszaj się do rozdania i będziemy testować razem :)

      Usuń
  8. Gratuluje ;) również się dostałam do tej kampani mi swoja paczke zobacze w poniedzialek. Powodzenia w testach ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. łee, nie cierpię chłodników..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile pomysłów na chłodniki! :-)

    Ja robię własne, domowe. W tym roku jeszcze nie robiłam, ale zamierzam.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger