×

Cytrynowe lato

Miałam Wam dzisiaj pokazać paletkę do cieni oraz makijaż, ale niestety w nocy cała powieka mi spuchła i pojawił się okropny jęczmień. Nie dość, że nie mogę nic na sobie namalować to jeszcze mało co widzę i mam okropny światłowstręt. Przepraszam Was za wszelkie błędy jakie się pojawią w tym poście, ale z jednym sprawnym okiem nie wyłapię wszystkiego.

Dzisiaj mam dla Was recenzję lakieru, który jakiś czas temu dorwałam w Naturze na promocji -40%. Do kompletu kupiłam sobie paletkę ich cieni, o której napiszę Wam za jakiś czas.

Nail Polish 213 Lemon, My Secret


KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:
Nowoczesna, lekka formuła lakieru do paznokci

zapewnia jego równomierne rozprowadzenie

oraz zapobiega powstawaniu smug.

KILKA SŁÓW ODE MNIE:

OPAKOWANIE: mała, kwadratowa buteleczka. Powiem Wam,że chyba My Secret jako jedyna firma ma buteleczki w takim kształcie.

PĘDZELEK: mały i bezproblemowy. Nie robi smug i dokładnie rozprowadza lakier po płytce.




KONSYSTENCJA/ZAPACH: lakier jest dość gęsty i ma mocny lakierowy zapach.


KRYCIE: przy dwóch warstwach lakier ma krycie po prostu idealne. W dodatku nie smuży i szybko wysycha. Kolor jest intensywny. 

CZY MA MINUSY?: O dziwo nie! I właśnie dlatego zastanawiam się dlaczego ja wcześniej nie miałam lakierów tej firmy w swojej kosmetyczce?:O 

DLA KOGO?: Must have dla każdej lakieroholiczki. Seria ma kilkanaście kolorów, więc każda znajdzie coś dla siebie. Ja mam na oku jeszcze kilka równie soczystych odcieni.

CENA I DOSTĘPNOŚĆ: cenowo nie jest źle bo za buteleczkę 10 ml zapłacimy 6.99 PLN. Dodatkowo w Naturze, czyli tam gdzie można te lakiery kupić, często są promocje gdzie dostaniemy go za połowę ceny, a tych 4 złotych to on jest bez wątpienia wart :) Ja sama jestem teraz gotowa dać za niego i te 6.99 bo wiem, że warto. 

A teraz pokażę Wam moje dwa letnie zdobienia, które mogłyście oglądać już na moim instagramie:







A Wy wiedziałyście, że lakiery My Secret są takie fajne? Ja do tej pory szczękę z ziemi podnoszę :)
Ja i moje zapuchnięte oko serdecznie Was pozdrawiamy i odliczamy dni do See Bloggers bo to już w sobotę!!!! 

12 komentarzy:

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger