×

Wyniki rozdania urodzinowego


Kochane na samym początku przepraszam Was serdecznie za to, że wyniki się opóźniły, ale niestety z racji tego, że dostałam się na SeeBloggers (z czego się niezmiernie cieszę mimo wszystko) muszę brać więcej godzin w pracy, żeby było mnie stać na wyjazd. Także ostatnio w domu nic nie robię bo większość dnia spędzam w pracy. Na szczęście narzeczony przejął obowiązek gotowania, więc nie głoduję ;) Pocieszam się tylko tym, że jutro idę ostatni raz do pracy w sobotę, więc potem będę miała weekendy wolne,żeby cokolwiek napisać. 
Ale nie przedłużając: sprawdziłam zgłoszenia i postanowiłam nagrodzić dwie osoby. Do jednej pojedzie nagroda główna, zaś do drugiej drobny upominek. 

Główna nagroda jedzie do:

PANI LECTER, za podrzucenie pomysłu na posty książkowe ;) uwielbiam czytać i od dawna chciałam zacząć wrzucać też jakieś recenzje na blog, ale nie byłam pewna czy ktoś byłby tym zainteresowany :)

A nagroda pocieszenia pojedzie do:

KATARZYNY KRZOS, za to, że od dawna widzę ją na blogu jako praktycznie stałą czytelniczkę :) 

Wybrałam osoby, które jeszcze nic u mnie nie wygrały, ponieważ nie chciałabym żeby nagrody ciągle trafiały do jednych i tych samych czytelników, co nie znaczy, że takie osoby nie będą już więcej miały szansy na nagrodę. Nic bardziej mylnego. 

Dziękuję wszystkim za cierpliwość i zrozumienie i zapraszam na konkurs biżuteryjny, który ruszy wkrótce na facebooku. Was drogie zwyciężczynie proszę o kontakt emialowy pod adresem graotrend@gmail.com. Na wasze dane czekam 4 dni, później wybiorę inne osoby. 

15 komentarzy:

  1. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie 😊potem prześlę adres jak wrócę z zajęć 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, bardzo mi miło, już piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko jedno ale mialo byc losowe a tu widac ze jest ewidentnie wybrane wiec jak to w koncu jest ten regulamin to szkoda slów !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsyłam do regulaminu, gdzie w żadnym miejscu nie pisze, że zwycięzca będzie wybierany przez losowanie.

      Usuń
  6. nowe losowanie odbędzie się w przeciągu 3 dni roboczych od daty utracenia wygranej przez pierwszego zwycięzcę A to niby co ?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger