×

Top i baza od Indigo Nails - produkty do paznokci naturalnych

Firmę Indigo Nails chyba kojarzy większość hybrydomaniaczek. Ja wiem, że hybryda nie jest dla mnie, ani dla moich paznokci i stawiam na zwykłe lakiery.
Podczas II konferencji Meet Beauty miałam okazję poznać markę także od strony fanki standardowych lakierów do paznokci. Piękny set w odcieniach nude już niedługo zagości na blogu i gwarantuję Wam, że pokochacie go równie mocno co ja! Dziś mam jednak dla Was recenzję topu i bazy - odżywki. 



Zacznę od bazy, którą z jednej strony bardzo lubię, za to z drugiem mam już jej serdecznie dość. Za co ją lubię? Za wyjątkową ochronę, jaką daje moim paznokciom. Są twarde i mniej podatne na złamania, zarysowania czy innego rodzaju uszkodzenia. Dzięki niej udało mi się je zapuścić od nowa mimo tego, że po hybrydzie były w tragicznym stanie. 
Niestety baza ma też wielki minus - kompletnie nie zgrywa się z lakierami innych firm niż Indigo. Sprawia, że lakiery szybko odpryskują i są zdecydowanie mniej trwałe niż to u mnie zwykle bywa. 
Zaczęłam nakładać ją więc jedynie wtedy, kiedy wiem, że albo nie będę malowała paznokci, albo nie będę potrzebowała bardzo trwałego mani. 




Jeżeli chodzi o top to świetnie przedłuża on trwałość każdego lakieru i sprawia, że jest on żywy i lśniący. Jednak kiepsko spisuje się we współpracy z naklejkami wodnymi. Dosłownie je wyżera. Nie jest to winą naklejek, ponieważ dla pewności sprawdziłam je z innymi topami.
Wykorzystam więc go jedynie przy zdobieniach bez naklejek. 



Mówiąc szczerze spodziewałam się wielkiego efektu WOW, a wyszło raczej oooo. Trochę szkoda, ale na pewno wykorzystam je do końca bo topy i bazy oraz odżywki idą u mnie jak woda :)

Podsumowując... Jeżeli nie macie dużych wymagań to na pewno ten duet się u Was sprawdzi, jednak nie robi on wielkiego wrażenia. Także dostępność niestety nie działa na jego korzyść. Nie mniej jednak fajnie,że firma Indigo myśli też o tych z nas, które hybryd i żeli unikają jak ognia.

Znacie te produkty? Uczestniczki Meet Beauty na pewno tak! :) Dajcie znać jak się sprawdziły one u Was. 

1 komentarz:

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger