×

Lovers Rouge, czyli nawilżający balsam do ust nadający kolor

Jesień to dla mnie czas,kiedy częściej sięgam bo balsamy do ust. Czasami robiąc makijaż ,,na szybko" potrzebuje balsamu, który także nadam moim ustom kolor. Z pomocą przychodzi tutaj firma Eveline. W ich ofercie pojawiła się seria balsamów koloryzujących Lovers Rouge. Ja postawiłam na odcień nudziakówy, który powinien sprawdzić się w wielu sytuacjach. Jak to wygląda finalne?


No cóż. Może zacznę od początku. Balsam wygląda przesłodko.Opakowanie jest bardzo dziewczęce i trwałe. Chociaż opakowanie, jak i sam balsam przypominają wyglądem kredkę to jednak jest to produkt wykręcany, którego na szczęście nie trzeba temperować. Ufff... Powiem Wam,że moje przygody z temperówką zawsze kończą się źle dla moich paznokci i produktów, które tam wsadzam.


Mój nudziak ma numerek 01, gdybyście zdecydowały się na zakup. Oczywiście kolorów jest kilka, a dokładniej 6, także do wyboru do... koloru :) 


Konsystencja jest dość specyficzna, takie pomieszanie pomadki i balsamu. Produkt nie jest super kryjący, jednak po nałożeniu kilku warstw udaje się zbudować całkiem przyjemny odcień. 



Uważam jednak, że jest to bardziej balsam koloryzujący niż pomadka, czyli dokładnie tak jak przedstawia go producent.  Nie nadaje się jako tako do makijażu, zwłaszcza tego trwalszego.  Jeżeli szukacie dobrze kryjącego nudziaka to polecam Wam Velvet Matt również od Eveline Cosmetic - jest rewelacyjny i na pewno niedługo o nim więcej napiszę.

Tak balsam wygląda na skórze. Lekkie krycie, delikatny kolor i drobinki, które lekko rozświetlają. 



A tak balsam wygląda w użyciu na ustach. Efekt uzyskałam po nałożeniu 2 warstw. 



Podsumowując... Produkt fajnie nawilża i dba o usta.Na pewno sprawdzi się jeżeli Wasze usta potrzebują nawilżenia i lekkiego koloru. Przyjemne opakowanie i całkiem atrakcyjna cena sprawiają, że każda balsamoholiczka, powinna mieć przynajmniej jeden odcień w swojej kosmetyczce.

Lubicie balsamy do ust z efektem koloryzacji? Ja dopiero się do nich przekonuję. Koniecznie dajcie znać, jakie polecacie! 

5 komentarzy:

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger