×

Sukienka ze sklepu StyleWe.com

Często kupuję w zagranicznych, a dokładnie chińskich sklepach. Jestem niska i ogólnie małych rozmiarów, więc chińska rozmiarówka jest dla mnie w sam raz. Najbardziej lubię w nich to, że znajduję tam rzeczy,których nie kupię w wszechobecnych sieciówkach.

Jakiś czas temu skontaktowali się ze mną marketingowcy ze strony StyleWe.com i zaproponowali wybór dowolnej rzeczy z ich sklepu. Po przejrzeniu oferty zgodziłam się. Wiecie dlaczego? Ponieważ w sklepie dostępne są unikalne rzeczy tworzone przez młodych projektantów. Niektóre są na prawdę... odjechane. Dosłownie. Patrząc na nie byłam trochę w szoku co tym projektantom w głowie siedzi.
Dla siebie wybrałam dość prostą sukienkę. Jakościowo okazała się wspaniała, materiał jest lepszy od wielu z moich sieciówkowych sukienek. Niestety trochę gorzej z rozmiarem bo chociaż wybrałam S to jednak okazała się ona być na mnie za duża o jeden rozmiar. Została ona do zdjęć lekko pospinana, aby pokazać, jak wyglądała by, gdybym trafiła jednak z rozmiarem :) 

Sukienka ma czarny pasek, który wykorzystuję przy wielu innych stylizacjach :)





No i mój ukochany kapelusik z Aliexpress :) 



Kapelusz - Aliexpress
Sukienka - StyleWe.com
Botki - Deichmann

P.S. Sukienka aktualnie nie jest już dostępna, ale na pewno znajdziecie coś dla siebie :)

6 komentarzy:

  1. Ładnie ;) na ten post czekałam teraz wiem że mogę im odpisać. Ja to przez neta nic nie zamawiam bo się boję.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ładnie wyglądasz bardzo ładnie, jak z wybiegu czy magazynu modowego

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladna sukienka i kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię kapeluszy i ogólnie nakryć głowy ale sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger