×

Artykuły do paznokci z Banggood.com

Ostatnio trochę zaniedbuję blogowanie i jestem mniej aktywna w moich mediach społecznościowych, ale od trzech tygodni walczę z przeziębieniem,które co rusz przechodziło w różne fazy. Ostatnio walczyłam z zapaleniem stawów,ale na szczęście już jest coraz lepiej, a ja zaczynam odzyskiwać humor i siły, także wracam do Was :) 
Dziś chciałam pokazać Wam moje zamówienie z Banggood.com. Ponieważ już od dłuższego czasu nie zamawiałam nic do paznokci,postanowiłam to zmienić. I tak oto trafiły do mnie dwa metaliczne lakiery oraz urocze naklejki, na których wykorzystanie mam już milion pomysłów.


Chcę Wam dziś pokazać jak wszystko wygląda i przedstawić moje pierwsze odczucia, ale gwarantuję, że niedługo pojawi się osobny post poświęcony lakierom,które pewnie wiele z Was zaciekawią. 




Jeżeli chodzi o lakiery to wybrałam dwa kolory z sześciu dostępnych. Oczywiście standardowo musiał pojawić się srebrny kolor, który uwielbiam. Wpadł mi w oko także metaliczny odcień morski, który jest przecudowny i dość nietypowy. 



Każdy lakier ma osoby top, który należy nałożyć, aby utwardzić paznokcie i nadać lakierowi trochę bardziej taflowy wygląd. 

Na początku wydawało mi się głupotą, że każdy lakier ma swój top,ale okazuje się, że top może się lekko zabarwić od lakieru, jeżeli pobrudzimy (nawet niechcący) pędzelek. Finalnie więc osobne topy okazały się dobrym pomysłem. 




Do pełnego krycia wystarczy jedna warstwa, ale dla pewności daję jeszcze i drugą, dzięki czemu kolor jest mocniejszy. Lakiery wysychają błyskawicznie. Jak na razie jedynym ich minusem jest bardzo wodnista konsystencja, która sprawia, że lakier spływa na skórki i szybko je zalewa. 

A  teraz efekt na paznokciach. 






Naklejki wpadły mi w oko z racji swoich nietypowych kolorów i kształtów.  Cały set ma w sobie 15 różnych szablonów z naklejkami. Na pewno niedługo będziecie mogli je zobaczyć w akcji, zwłaszcza na moim Instagramie



Mimo, że wszystkie naklejki są śliczne,to jednak mam już trzech faworytów,którzy niedługo pójdą w ruch:





Te ostatnie wyglądają jak biżuteria i na pewno stworzę z nimi iście królewskie mani! 

Jak na razie jestem niezwykle zadowolona, ale dalsze próby pokażą, jak to skończy się finalnie. 
Wszystkie produkty macie podlinkowane, żebyście nie musiały szukać. W razie ewentualnych pytań piszcie śmiało, a ja chętnie pomogę! 


Mam też dla Was zniżkę 10% na zakupy artykułów paznokciowych. Wiem, że to niewiele,ale jeżeli i tak planujecie zakupy to dobre i 10%


8 komentarzy:

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger