×

Miodowe serum do paznokci

Uwielbiam swoje długie paznokcie,ale przyznaję bez bicia, że lekko one ze mną nie mają. Tym bardziej, że ostatnio zaczęłam działać z hybrydami. W dodatku zimą zarówno włosy, jak i paznokcie są znacznie osłabione. Dlatego dziś chcę Wam przedstawić serum, które mam i stosuję już od kilku miesięcy.



Serum z keratyna i miodem od Wibo dorwałam na wyprzedaży -49% w Rossmannie przez przypadek. Szukałam akurat wtedy odżywki pod lakier do paznokci. Serum wybrałam z racji tego, że uwielbiam produkt z miodem. Oczywiście nie przeczytałam informacji na opakowaniu i po nałożeniu przez kilka minut zastanawiałam się dlaczego to nie wysycha. Na szczęście (choć trochę późno) do głowy przyszedł mi pomysł sprawdzenia informacji na opakowaniu. A tam okazało się, że serum należy wetrzeć i nie ważne co bym robiła, nie zaschnie ono jak lakier.



Przyznam,że trochę mnie to zniechęciło bo szukałam produktu stricte pod lakier, ale był to okres jesienny, a ja nie miałam ochoty na poszukiwania kolejnej odżywki, więc serum zostało.

Jednym z jego większych plusów jest niesamowicie przyjemny zapach oraz to, że szybko się wchłania. Do tego działa zarówno na płytkę paznokcia,jak i na skórki. Jeden produkt - podwójna pielęgnacja.


Przy regularnym stosowaniu serum daje świetne efekty. Paznokcie są wygładzone, utwardzone i rosną w zastraszającym tempie - muszę je piłować częściej niż zwykle. Skórki za to są mięciutkie i dzięki czemu łatwo je odsunąć czy wyciąć. 

Jak stosować serum? To łatwe! Najpierw nakładacie je na oczyszczoną płytkę paznokcia,tak jak lakier. Precyzyjny pędzelek zdecydowanie to ułatwia. 



Następnie należy serum wmasować w płytkę paznokcia oraz skórki do momentu, aż się wchłonie. Polecam stosowanie go na noc, aby nie paznokcie nie były narażone na kontakt z wodą, która spłuka serum zanim zdąży się ono wchłonąć. 



Podsumowując... Za kwotę 10 złotych otrzymujemy rewelacyjny i niesamowicie wydajny produkt, który jest lekiem na całe zło, które dotyka naszych paznokci. Jeżeli więc macie słabe lub zniszczone paznokcie to polecam regularne stosowanie, a już po kilku tygodniach zauważycie diametralną różnicę. 

Jakie produkty do pielęgnacji paznokci możecie polecić? Koniecznie dajcie znać! 

3 komentarze:

  1. Lubię produkty do pielęgnacji paznokci Wibo. Tanie i skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię zapach miodu. Zazdroszczę Ci tak pięknych paznokci.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/2017/01/shein-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej firmy- jeśli chodzi o pazurki mam jedynie lakiery.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger