×

Beyonce Heat Rush, czyli zapach lata

Mój nos ma to do siebie,że zmienia swoje upodobania z zależności od pory roku. Inny zapachów używam więc zimą, a całkowicie innych latem. Dziś chcę przedstawić Wam mojego faworyta na zimę. Jest to zapach od Beyonce - Heat Rush. 


Zapach ukryty jest w pięknej, pomarańczowej buteleczce. W zależności od rozmiaru buteleczki te wyglądają trochę inaczej. Moja to wersja 30 ml. Wystarcza mi ona w zupełności na okres zimowy bo tylko wtedy ten zapach mnie kusi. 



Beyonce Heat Rush to zapach kojarzący się typowo z latem. Jest to wyjątkowo aromatyczne połączenia nut kwiatowych i owocowych. Moce i soczyste. Jest to jeden z tych uniwersalnych zapachów, które spodobają się kobietom w różnym wieku. Ja sama zakochałam się w nim jakiś czas temu od pierwszego wąchnięcia. Latem ten zapach byłaby dla mnie zbyt duszący, ale zimą jest przyjemny, aromatyczny i bardzo sexy! 



Zapach jest wyjątkowo mocny i trwały, utrzymuje się przez kilka godzin bez najmniejszych przeszkód. 
Jeżeli chodzi o dostępność to akurat w tym przypadku Heat Rush można dostać w każdej dobrej drogerii stacjonarnej oraz w wielu drogeriach internetowych.

Podsumowując... Uroczy i kobiecy zapach, który moim zdaniem idealnie sprawdzi się zimą,ze względu na swoją aromatyczność. Zakochałam się w nim już dawno i po prostu nie mogę się odkochać, a to dużo znaczy, zwłaszcza,że jest to zapach raczej z niższej półki cenowej.

Macie swoje ulubione zapachy na zimę? Koniecznie dajcie znać w komentarzach:) 

4 komentarze:

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger