×

Zostań testerką

Jesteś kobietą?
Używasz kosmetyków pielęgnacyjnych?
Lubisz testować nowości?
Jeżeli odpowiedziałaś TAK na przynajmniej jedno z pytań to mam coś dla Ciebie.


Mam wielką przyjemność wraz z portalem Face&Look zaprosić aż 3 z Was do wspólnego testowania kosmetyków Montibello!
Są to kosmetyki profesjonalne, które gwarantują natychmiastowe efekty. Jak jest na prawdę? To możemy stwierdzić jedynie dzięki testom! Ale po kolei...

Co będzie można testować?

Do testów będą trzy kosmetyki firmy Montibello:

- Neurokosmetyczny krem antycellulitowy, wyszczuplający i odprowadzający płyny.który zapobiega efektowi jo-jo,


- Pielęgnacyjny krem przeciwzmarszczkowy o zmysłowej konsystencji, bardzo delikatny i nawilżający,


- Peeling na twarz, który oczyszcza głęboko skórę, usuwając komórki będące w trakcie złuszczania się i pozostawia skórę miękką,świetlistą i gładką,


Co należy zrobić, aby móc testować? 

Po pierwsze trzeba być zalogowaną czytelniczką na Face&Look.
Po drugie musisz być wieku 30+
Po trzecie należy wysłać na mój adres email: graotrend@gmail.com kilka informacji:
 - nick z portalu Face&Look,
 - swój wiek,
 - informację, który kosmetyk chcesz przetestować i dlaczego.

 I tyle!

Czy coś Cię to będzie kosztowało? 

Nic,a nic! Koszty wysyłki leżą po naszej stronie.  Jedyne co musisz zrobić to po przetestowaniu kosmetyków wypełnić ankietę na swoim koncie na Face&Look. Ankieta będzie dostępna w dniach 1-2 marca, a ja na pewno przypomnę Wam o wypełnieniu jej, bez obaw :) 

Do kiedy można się zgłaszać? 

Na Wasze maile czekam do 9 lutego do godziny 12:00, wieczorem na moim fanpage Gra o trend ogłoszę 3 uczestniczki testu. Do 15 lutego każda z trzech wybranych osób dostanie wskazany przez siebie kosmetyk i będzie mogła go testować.

Tak więc czekam na Wasze maile i życzę powodzenia!

8 komentarzy:

  1. ooo właściwie to spełniam kryteria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie zapraszam do wysłania zgłoszenia :)

      Usuń
  2. Póki co, to jeszcze nie dla mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Również spełniam kryteria :) Biorę się za zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja także spełniam kryteria :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety jestem zawiedziona ponieważ nie mam skończonych 30 lat :( A uwielbiam kosmetyki montibello szczególnie fioletową maskę do włosów dyscyplinującą w której jestem zakochana już do końca życia.

    https://kosmetologianacodziencom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyskich chętnym życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety wiekowo sie nie łapie. za 5 lat dopiero :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger