×

Zazdrość

Dziś przed Wami pierwszy z dwunastu kolorów najnowszej serii Avon, którą będę wam prezentowała. Stwierdzam, że jego nazwa jest zdecydowanie adekwatna do uczuć jakie wyzwala - kiedy pierwszy raz zobaczyłam go u Joanny myślałam, że po prostu padnę tu przed monitorem z zazdrości. Ale dziś mam swój własny egzemplarz i jestem naprawdę zadowolona.

Avon GELfinish - Envy


Podejrzewam, że ten kolor jest marzeniem każdej lakieromaniaczki bo musicie przyznać, że ciężko byłoby odnaleźć podobny w gamie kolorów innej marki. Mi od razu skojarzył się z jadeitem, czyli jednym z moim ulubionych kamieni.

Na moich paznokciach prezentuje się tak:

                     

A tak wygląda cztery dni po malowaniu:



Bardziej dociekliwe z Was pewnie zauważą lekkie odpryski, ale z daleka są one kompletnie niewidoczne.

Przyznam szczerze, że akurat ta seria lakierów Avon podbija moje serce. Są trwałe, mają niesamowite kolory i cudownie błyszczą.

Akurat ten odcień nałożyłam na paznokcie tylko w pojedynczej warstwie, ponieważ uznałam, że są już dokładnie pokryte.

Plusy:
- trwałość (na moich paznokciach ponad 7 dni, później po prostu zmyłam z nudów)
- cudowne kolory
- bogata gama (24 lakiery)
- nie odpryskują
- pięknie błyszczą
- pędzelek dokładnie pokrywa całą płytkę
- konsystencja idealna (nie spływa z płytki, ani nie rozmywa się)
- szybko wysychają

Nie znalazłam niczego do czego mogłabym się doczepić. Niestety aktualnie nie jestem w stanie Wam powiedzieć jaka będzie ich cena, ponieważ dopiero pojawią się w ofercie katalogowej, ale moim naprawdę skromnym zdaniem za tyle plusów lakier jest wart każdej ceny (oczywiście w granicach rozsądku).

P.S. Jeśli i Wy chcecie wypróbować GELfinish na swoich paznokciach, serdecznie Was zapraszam na moje rozdanie ==> <KLIK>


I co sądzicie?? Lakier wart grzechu?? Na jaki kolor najbardziej czekacie??:)

30 komentarzy:

  1. śliczny ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny.. u mnie czeka na użycie..
    gdzieś czytałam, że mają być za 12zł - jeśli tak to cena bardzo niska w porównaniu do jakości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to cena naprawdę niska w stosunku do jakości :D więc tym bardziej polecam :)

      Usuń
  3. jeju, ten kolorek jest genialny i wart grzechu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow takie trwałe ? super nowość muszę zamówić w nowym katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ladny :) ale trwalosc jest faktycznie powalajaca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolorek :) uwielbiam lakiery Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wygląda ale nie mój kolorek a może prędzej odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest głęboki i intensywny!
    Nic dziwnego,że Ci się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor ma ten lakier.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem bardziej za pastelami albo klasyczną czerwienią, ale faktycznie, sądząc po zdjęciach trwałość jest b.dobra! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście ładny kolor i jestem ciekawa jakby wyglądał w dwóch warstwach. Na pewno jest ładniejszy niż na to wygląda w katalogu. Sprawdziłam i jeden kosztuje 12,99 zł a dwa 19,98 zł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny kolor, kojarzy mi się z żuczkiem jakimś :) Poza tym piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat mam go na paznokciach - jest miłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolorek, ja częściej używam matowych lakierów, ale u Ciebie mi się podoba.
    Masz piękne paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor a jakie boskie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorek śliczny, już dawno byłam go ciekawa a mam podobny kolor z Sally Hansen i uwielbiam go :)
    Super się trzyma, jak po 4 dniach wygląda tak dobrze, wow.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor jest bardzo ciekawy ale nie w moim guście. Super, że jesteś z niego zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  18. OO taki kolorek kojarzący mi się z Jupiter z czarodziejek z księżyca haha

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz piękne paznokcie :)
    Takiego koloru w swojej kolekcji nie mam :) Ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny! i fajnie się czyta, że jest dobry, bo w wakacje kupiłam dwa lakiery AVONu i stwierdziłam, że nigdy więcej, więc super, że coś się zmieniło.:D siedem dni to kupa czasu!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. avon ma fajne lakiery choć ten zdecydowanie nie mój odcień

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny kolor i długo się utrzymuje widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakiery z tej serii są świetne, uwielbiam je! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Seria lakierów gel finish z avonu jest genialna <3 Również w swojej kolekcji mam już kilka kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger