×

Little...

Dzisiaj post bardziej zapachowy - chciałabym Wam przedstawić 4 cudeńka, które ciągle towarzyszą mi oraz mojej mamie. Muszę szczerze przyznać, że to właśnie moja mama nauczyła mnie miłości do perfum - zwłaszcza tych z Avon. Aktualnie jesteśmy w posiadaniu 4 z 5 zapachów z serii Little Dress. Jeśli jeszcze ich nie znacie zapraszam do przeczytana postu ;)



Jak widzicie w kolekcji znajduje się także cudowna Little Pink Dress, która jest nowością od Avon, a która jak na razie jest moją faworytką.

LITTLE BLACK DRESS



Ponadczasowy, zawsze modny zapach z rodziny kwiatowo-orientalnej, stworzony z myślą o kobiecie eleganckiej, która uwielbia nie przemijający czar klasyki - małą czarną, perły i dobre perfumy... kategoria: orientalno-kwiatowa

Uwielbiam ten zapach!! Była to moja pierwsza Little Dress jaką posiadałam. Zapach jest bardzo elegancki i ja osobiście nie używam go na co dzień. To zapach, który określa kobietę pewną siebie. Pewną swojego seksapilu oraz pewną tego, kim jest. Kobietę władczą. Ten zapach zawsze towarzyszy mi na oficjalnych wystąpieniach i zdecydowanie dodaje mi pewności siebie. Zapach jest wyrazisty i mocny (ale nie duszący).

LITTLE PINK DRESS





Woda perfumowana Little Pink Dress. kategoria: kwiatowo-zielona. nuty zapachowe: płatki jaśminu, peonia, piżmo. Poczuj urok młodości w klasycznej i kobiecej odsłonie - w harmonii delikatnych płatków jaśminu i bogactwa piwonii na bazie zmysłowego piżma.

Ten zapach jest nowością wśród rodziny Little Dress. Obok Little Red Dress (której aktualnie nie posiadam) jest to jeden z moich ulubionych zapachów z tej serii. Jest wyrazisty, ale jednocześnie bardzo delikatny. Śmiało mogę powiedzieć, że jest nieco słodki, ale taka przecież też jest mała różowa sukienka, prawda?? Zapachu używam praktycznie codziennie, ponieważ jest on doskonały na każdą okazję: zarówno na wielkie wystąpienie jak i na zwykłe wyjście do sklepu po bułki! :)

LITTLE GOLD DRESS




Blask reflektorów. Czerwony dywan. Little Gold Dress. Poczuj się jak gwiazda. Olśniewaj przy każdej okazji dzięki kompozycji musującej mandarynki i kobiecych akordów jaśminu wzbogaconych aromatem złotego bursztynu.
kategoria: orientalno-kwiatowo-owocowa


Zapach prosto z czerwonych dywanów Hollywood. Naprawdę! Jest śmiały, elegancki. Stworzony dla kobiety, która lubi zwracać na siebie uwagę. Towarzyszy mi zawsze kiedy chcę być elegancka i piękna. I zazwyczaj kiedy zakładam najlepszą sukienkę ;))

LITTLE WHITE DRESS


Biel podbiła cały świat swoją lekkością, zwiewnością i elegancją. Jak żaden inny kolor podkreśla kobiecość, dodaje uroku. Koktajl świeżych cytrusów, frezji i słodkiej gardenii z białym piżmem w tle sprawia, ze aż promieniejesz młodością i nabierasz apetytu na subtelny flirt.
kategoria: orientalno-kwiatowa

Jeden z najdelikatniejszych zapachów z tej serii. Lekki i kobiecy. Daje poczucie lekkości, wolności. Jest zalotny. Idealny na ciepły, letni dzień. Sądzę, że uznanie znajdzie zarówno u dojrzałych kobiet jak i tych młodszych. Moim zdaniem to zapach, który łączy pokolenia.

Wszystkie zapachy łączy kilka cech:
- piękna buteleczka
- niesamowite nuty zapachowe
- trwały zapach
- każda kobieta znajdzie w tej serii swojego ulubieńca

Która z nich jest Wam bliższa??:) A może nie znacie tej serii?

33 komentarze:

  1. Little Pink Dress uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo... wszystkie są moimi ulubionymi ! :) uwilbiam jee ♥ jestem konsultantką więc mam do nich w każdej chwili dostęp ! polecam je, są śliczne ! ♥

    http://monicabelle.blogspot.com/2014/07/deszczowy-czwartek-10-lipiec.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siostra jest konsultantka wiec w domu mamy niezłą kolekcję Avonovskich perfum :)

      Usuń
  3. Miałam jedne z nich , nie wiem które ale nie zbyt mi siępodobał zapach :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam je kiedyś :) są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam je, jednak dla mnie są to za mocne zapachy ale kuzynka lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko Black i byłam w nim zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie pewnie i inne by Ci się spodobały :)

      Usuń
  7. Nie znam tych zapachów, ale malinki...! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post. Dobre zdjęcia. Znam wszystkie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że zapachy Avonu 'nie grzeszą' trwałością... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę??:O mi się wydaje, że są bardzo trwałe :) zawsze czuje je od rana do wieczora ;) a na ubraniach jeszcze dłużej ;)

      Usuń
  10. Little black znam i little pink - black nie pasuje mojemu nosowi, natomiast pink jest bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie oba zapachy są swoimi przeciwieństwami :)

      Usuń
  11. Nie znam wersji Pink, muszę kiedyś powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. znam tylko podstawową wersję małej czarnej, miałam kiedyś ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  13. Little Gold Dress byłby chyba moim zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś little black dress <3 Ach, wszędzie poznam ten zapach !:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tylko black, jest bardzo elegancka, z Twojego opisu widzę, ze powinnam się jeszcze na gold skusić:).

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam żadnego z tych zapachów niestety :) a nie nie nie miałam tylko, że w roletce :) Little black dress :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych zapachów - a szkoda bo kusząco się prezentują :]

    OdpowiedzUsuń
  18. co ja mogę napisać, skoro nie znam tych perfum...:D
    chyba tylko, że zacnie poetyckie opisy! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. ja osobiście za Black'iem nie przepadam wręcz nie lubię ale dlatego est taka gama zapachowa perfum aby każdy znalazł coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger