×

Mocne i piękne paznokcie od Golden Rose

Z racji tego, że dostałam od narzeczonego trylogię ,,Niezgodna", przez ostatnie kilka dni ciężko było mnie zmusić do zrobienia czegokolwiek innego niż czytanie. Na szczęście dla całego otoczenia skończyłam czytanie i wzięłam się za pisanie. Dziś mam dla Was post, w którym pokażę Wam czym zastąpiłam moje ukochane szkło bioaktywne, które towarzyszyło mi kilka dobrych miesięcy.

Odżywkę pomogła mi dobrać Pani z wyspy Golden Rose w jednej z kieleckich galerii. Bardzo spodobał mi się jej profesjonalizm oraz to, że nie wciskała mi na siłę najdroższego produktu,a pytała wprost czego oczekuję i pomogła dobrać to różowe cudo.



KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

Preparat do pielęgnacji paznokci, bogaty w antyutleniacze i komórki macierzyste jabłka, które przyśpieszają wzrost paznokci i zwiększają ich wytrzymałość. Dzięki zaawansowanemu kompleksowi komórek macierzystych jabłka połączonych z przenikalnymi cząsteczkami tlenu, naturalnymi antyutleniaczami, witaminami (A, C & E) i składnikami odżywczymi (ekstrakt z alg, wyciąg z pestek słonecznika, minerały morskie, ekstrakt kasztanowca) preparat Oxygen Nail Growth zapewnia odżywienie, przyspiesza wzrost i pomaga poprawić wygląd paznokci. Bogata formuła opatentowanych składników wpływa na wzmocnienie paznokci i zabezpiecza je przed pękaniem, złamaniem i rozdwajaniem już po 4 tygodniach regularnego stosowania. Dzięki wysokiej zawartości składników nabłyszczających oraz filtrów UV chroni paznokcie przez odbarwieniami.



KILKA SŁÓW ODE MNIE:

OPAKOWANIE: Standardowa szklana buteleczka. Bardzo podoba mi się jej wygląd - daje wrażenie bardzo luksusowego produktu, a tak na prawdę kosztuje grosze. 




ZAPACH/KONSYSTENCJA: zapach jest lekko lakierowy, ale na tyle delikatny, że raczej nie będzie nikomu przeszkadzał. Konsystencja jest dość rzadka w porównaniu z lakierem, jednak dzięki temu odżywka łatwo rozprowadza się na paznokciu i szybko zasycha. 



PĘDZELEK: miękki i dość wąski. Ostatnio polubiłam się z wąskimi pędzelkami bo łatwiej mi nimi dokładnie rozprowadzać lakier po mojej również wąskiej płytce paznokcia.

DZIAŁANIE: odżywka świetnie sprawdza się jako baza pod lakier, a na tym zależało mi chyba najbardziej - dzięki niej lakiery nie niszczą mi płytki paznokcia ani jej nie barwią. Dodatkowo zauważyłam, że baza wpływa na twardość mojej płytki. Czasami zdarzało mi się, że kiedy paznokcie były długie to zaczynały się same łamać przez swoją miękkość - aktualnie nie mam takiego problemu bo płytkę mam tak mocną, że mogę robić dosłownie wszystko.

CZY MA MINUSY? Jedynym minusem dla mnie jest to, że jeszcze nie wszędzie kosmetyki Golden Rose są dostępne stacjonarnie. Na szczęście Kielce się dorobiły kilku miejsc z dużym wyborem, więc jestem zadowolona.

DLA KOGO? Sądzę, że nie ma tu ograniczenia ani ze względu na wiek, ani na płeć, ponieważ odżywka po nałożeniu jest przezroczysta. Ja polecam ją każdej osobie, która ma problemy z delikatną płytką paznokcia i ciężko utrzymać paznokcie w odpowiednim stanie.

WYDAJNOŚĆ: podejrzewam, że mimo tego, że z odżywki korzystam dwa razy w tygodniu, to zejdzie mi co najmniej pół roku zanim skończę tą buteleczkę. Odżywka jest niesamowicie wydajna i zdecydowanie może z niej korzystać więcej niż jedna osoba.

CENA/DOSTĘPNOŚĆ:
Cena jest śmiesznie niska biorąc pod uwagę ilość zalet tej odżywki. Za opakowanie zapłacimy dokładnie ok. 13 PLN. Z dostępnością nie ma problemu: odżywkę możecie kupić zarówno stacjonarnie jak i w niezliczonej ilości sklepów internetowych.

Zdradziłam Wam swój sekret pięknych paznokci i mam nadzieję, że spróbujecie i Wy zawalczyć o piękne i zdrowe paznokcie z Golden Rose. Oczywiście odżywka nie zrobi wszystkiego bo do zadbanych paznokci potrzeba też witamin, więc jeśli macie duże problemy z łamliwością lub rozdwajaniem się paznokci zróbcie sobie podstawowe badania bo może się okazać,że Wasz organizm potrzebuje dodatkowo wzmocnienia witaminowego. 

6 komentarzy:

  1. ja do tej pory stosowałam jedynie odżywki Eveline, ale czaje się na te z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę odżywkę i jestem zadowolona z jej działania. Golden Rose ma dobre produkty w niskiej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bym musiała wypróbować na swoich paznokietkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka jest konieczna tam, gdzie paznokcie mają częstą styczność z lakierem. Widziałam, co się dzieje, kiedy wtedy nie stosuje się odżywek - lepiej dbać o paznokcie przed ich mocniejszym zniszczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post-pozostałe również.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger