×

Czas na wiosnę!

Ostatnio spędziłam trochę czasu biegając po sklepach znanych sieciówek i przeglądając nowe, wiosenne kolekcje. Cieszę się bardzo, że z roku na rok pojawia się coraz więcej klasycznych ubrań, które możemy założyć na wiele okazji. W tym sezonie hitem będą na pewno ołówkowe spódnice z wysokim stanem. Upatrzyłam sobie już taką cudowną w House i na pewno wkrótce będzie moja. Oczywiście rozkloszowane spódnice nadal pozostają z nami, co pewnie ucieszy wszystkie ich fanki.
W wiosennych kolekcjach pojawiają się także cudowne pastelowe odcienie, które na pewno szybko przegonią zimę.
Niestety w modzie są także bluzki z golfem, zarówno tym krótszym jak i dłuższym. Mówię niestety bo akurat ja do fanek golfów się nie zaliczam. Zawsze mnie duszą.

Przygotowałam dla Was dwie wiosenne inspiracje, które sama w całości chętnie bym przygarnęła.

Co sądzicie o tegorocznych trendach? Znajdziecie coś dla siebie?

Czas na wiosnę!


Parker red shirt
200 PLN - renttherunway.com


White crop top
65 PLN - boohoo.com


Long coat
190 PLN - rosegal.com


Black jacket
140 PLN - amazon.com


Chicwish skater skirt
185 PLN - chicwish.com


Black pumps
165 PLN - ego.co.uk


Victoria s Secret crossbody handbag
145 PLN - victoriassecret.com


Roland Cartier envelope clutch
165 PLN - debenhams.com


Style Co gold jewelry
140 PLN - macys.com


Silver jewelry
105 PLN - windsorstore.com



5 komentarzy:

  1. Czarna kurtka i torebka w kształcie serca przykuly moją uwagę. Mi się podobaja tegoroczne trendy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna kurtka i torebka w kształcie serca przykuly moją uwagę. Mi się podobaja tegoroczne trendy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja takiego płaszcza szukam, ale póki co jeszcze nic nie wpadło mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne stylizacje, zrobiłam już mini wiosenne zakupy ale dopiero się rozkręcam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie pędze za trendami - zawsze ubieram się w podobnym stylu. ;)Chociaż w tym sezonie to, co proponują projektanci bardzo mi pasuje.

    Nowy post, a w nim przegląd najfajniejszych marek piżamowych :) Zapraszam!
    https://www.facebook.com/littlecupofart/posts/1644780322453012

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger