×

Streetstyle z Oasap.com

Jeśli śledzicie uważnie mój fanpage to pewnie wiecie, że jakiś czas temu złożyłam zamówienie na Oasap.com. Bardzo lubię zamawiać z zagranicznych stron, ponieważ większość ubrań jest bardziej oryginalna względem kroju czy tekstury, dzięki czemu unikam masówek z sieciówek. Zakupy zagraniczne robię już od kilku lat. Coraz trudniej aktualnie znaleźć sklep,który oferuje darmową wysyłkę na cały świat. Na szczęście jest Oasap.com.



Na zamówienie czekałam 3 tygodnie, a paczkę otwierałam z lekką dozą niepewności bo przecież nigdy nie wiadomo czy ubrania spełnią nasze oczekiwania.
Dzisiaj mam dla Was zdjęcia pierwszej rzeczy z mojego zamówienia. Jest to kardigan w biało - czarne pasy.
Akurat moja szafa pełna jest tego typu narzutek, ale nie mogłam się oprzeć przed zamówieniem kolejnej. Najbardziej bałam się o długość rękawów, ponieważ produkt dostępny jest w wersji ONE SIZE. Na szczęście rękawy są idealnie długie <3



Także materiał spełnił moje oczekiwania - nie jest sztuczny, świetnie przepuszcza powietrze. Idealnie sprawdza się na aktualne wieczory, kiedy szybko się schładza.

Minusem jest jedynie jego długość, ponieważ przy moich 162 cm wzrostu może wydawać się odrobinę za długi. Ale i tak podbił moje serducho! 



A teraz czas na streetstylową stylizację (pierwszą na tym blogu). 





Kardigan możecie kupić TUTAJ w cenie 15,99$

Zachęcam Was także do obserwowania mojego konta na Instagramie, gdzie codziennie możecie liczyć na porcję inspiracji modowych, makijażowych i życiowych :) 

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje ;) ..uniwersalna narzutka, więc będzie pasować do większości stylizacji - i o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;) I kolor i krój dość uniwersalne,więc nie będzie leżał w szafie za często :)

      Usuń
  2. Mnie się podoba i długość jak najbardziej w porządku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zależy to od kątu patrzenia :D bo czasami wydaje mi się za długi a czasami własnie w sam raz :D

      Usuń
  3. chetnie bym się schowała w tym kardiganie!
    http://nataliatarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nic nie miałam z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger