×

AA i portal ibeauty.pl


Nazbierało mi się tych kosmetyków do recenzowania. Trochę przez zakupy, trochę jako prezenty do testowania od kilku portali :) Mam nadzieję, że wystawianie opinii pójdzie jak zwykle szybko i sprawnie :)

Podpatrując wiele moich ulubionych blogów kosmetycznych jak np: Mix Of Life oraz Pasje Karoliny postanowiłam wypisywać Wam podczas recenzji trochę więcej informacji, zwłaszcza tych od producenta. Mam nadzieję, że taka forma się Wam spodoba ;))

Najpierw trochę o ibeauty. To właśnie dzięki nim udało mi się zgarnąć kilka naprawdę fajnych nowości do przetestowania. iBeauty to strona tworzona o kobietach, przez kobiety i dla kobiet. Znajdziecie tam mnóstwo artykułów z dziedziny mody i urody. Będziecie także mogły poczytać o facetach, skorzystać z porad online, założyć własnego bloga oraz brać udział w konkursach i akcjach testowania. Konto na tym portalu mam już od dłuższego czasu, jednak zaczęłam go używać, gdzieś koło października dopiero. Wtedy to udało mi się załapać na pierwszą akcje testowania podkładów AA (o których to dziś będę pisała), a całkiem niedawno trafiły do mnie kremy CC marki Bielenda <3, które już po prostu kocham, ale opiszę innym razem.
Jako testerka jestem zachwycona również sprawnością, z jaką działają ich akcje testowania. Na kosmetyki czekam max 2 tyg, od chwili przesłania im adresu. Każda akcja kończona jest ankietą, do której link dostaję na email. Jest to bardzo wygodne bo nie muszę pamiętać o tym, że mam wejść gdzieś i ją wypełnić. Ankieta składa się z kilku naprawdę konkretnych pytań, więc wypełnia się ją z wielką przyjemnością. Także zachęcam wszystkie testerki do rejestracji, bo współpraca z nimi to czysta przyjemność.

                                       
                                  

Testowałam: jedwabisty podkład rozświetlający. Do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. 

 Opis producenta:
                                                                                                                             

Jedwabisty podkład rozświetlający N*1. Idealny do cery suchej i normalnej, podkład maskuje niedoskonałości skóry, rozświetla ją, redukuje oznaki zmęczenia. 

Testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry. 
30 ml
cena: ok. 15 zł w zależności od miejsca zakupu


Powiem krótko, podkład idealny..... ale nie dla mnie. Dlaczego idealny??? Świetnie się rozprowadza, nawilża skórę i pozostawia ją aksamitną. Kryje idealnie. Maskuje wszelkie cienie pod oczami. Delikatnie rozświetla, więc twarz świeci się, ale w pozytywnym znaczeniu. Przyjemny zapach, konsystencja idealna. Pudełeczko ułatwia aplikację oraz wygląda bardzo ładnie. Jest poręczne, więc można go bez problemu nosić w torebce. Podkład utrzymuje się na twarzy cały dzień. Nie spływa, nie ściera się. Po prostu ideał. Poza tym cena jest naprawdę niska! :)

                     

A dlaczego nie dla mnie?? Ponieważ niestety nawet najjaśniejszy odcień jest dla mnie za ciemny. Oczywiście puder dostosowuje się bardzo ładnie do koloru skóry, dzięki czemu wygląda bardzo naturalnie, no i nie tworzy efektu maski, ale przy mojej porcelanowej buźce i tak było widać różnicę względem szyi.

                           
Kolor zaraz po nałożeniu, jeszcze nie roztarty. 
Kolor po roztarciu. Widać różnicę, pomiędzy kawałkami zamalowanymi, a czystymi. 

 Więc bardzo niechętnie podkład poszedł w odstawkę po testowaniu. Jednak sądzę, że podaruję go komuś ponieważ szkoda, żeby się marnował.

Poszukiwania idealnego podkładu nadal trwają.... Ostatnio skusiłam się na promocję w drogerii Hebe i kupiłam nowość od Maybelline NY Affiimat. Czy wkradnie się do mojej kosmetyczki na stałe?? Cóż, zapraszam do obserwowania bloga, gdyż wkrótce pojawi się recenzja:) 

3 komentarze:

  1. Miałam dokładnie ten sam problem z podkładami AA - po porostu za ciemne :( Nie wiem czemu wielu producentów robiących kosmetyki na polski rynek w ogóle nie bierze pod uwagę naszej słowiańskiej urody, czasem mam wrażenie, że mulatce łatwiej będzie znaleźć podkład niż mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo ;( jak jest dobry podkład to nie ma koloru, a jak znajde już kolor w miarę odpowiedni to okazuje się, że podkład to niewypał...

      Usuń
  2. No niestety kolor i dla mnie był by za ciemny... ehh..

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger