×

Zimowe inspiracje

W tym roku zima postanowiła nam chyba odpuścić bo jak na razie śniegu nie widać. Moje ukochane śniegowce stoją sobie grzecznie w szafie i czekają aż matka natura sypnie śniegiem. Ja czekam na śnieg, ponieważ brakuje mi tego zimowego klimatu. Na szczęście można przywołać zimę w inny sposób - ja postanowiłam zrobić to na paznokciach.

Jakiś czas temu zakupiłam w Golden Rose cztery lakiery, które moim zdaniem idealnie nadają się do zimowych i świątecznych paznokci:



Biały lakier już widzieliście, dzisiaj opowiem Wam coś o błękitnym i pokażę srebrzystego Wow'a w akcji. Czerwień zobaczycie na weekendzie w typowo świątecznym zdobieniu.

Color Expert (43), Golden Rose



OPAKOWANIE: standardowe, mieści 10,2 ml lakieru. W tej serii najfajniejsze jest to, że zakrętki są w kolorze lakieru, więc łatwo je wyłowić na półce z lakierami.

PĘDZELEK: średniej grubości, więc bardzo dobrze się sprawdza na mojej wąskiej płytce paznokcia.

DZIAŁANIE: lakier świetnie kryje, nawet po nałożeniu jednej warstwy (ja zawsze i tak dla pewności nakładam dwie). Ma bardzo głęboki kolor. Lakier jest dość gęsty więc sprawdza się także przy zdobieniach. Kupiłam go bo moim zdaniem ten odcień niebieskiego jest idealnie związany z zimą. 



CENA: 5,90 PLN/10,2 ML

DOSTĘPNOŚĆ: wyspy Golden Rose, nieliczne sklepy stacjonarne oraz mnogość sklepów internetowych. 



Lakier był już użyty w dwóch zimowych zdobieniach. Pierwsze było robione na szybko, jednak wyszło całkiem nieźle. Te srebrne drobinki to właśnie ten mały Wow. 


 
Drugie zdobienie powstało na tym weekendzie i kosztowało mnie sporo czasu. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :) 




Musicie przyznać, że ten kolor idealnie nadaje się do zimowych zdobień :) Tworzycie zimowo- świąteczne zdobienia na paznokciach czy wolicie jeden kolor ?

8 komentarzy:

  1. Mam te lakiery :D Bardzo je lubię :D
    Piękne zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne paznokcie, u mnie dziś troszkę prószył śnieżek ale to trwało tylko chwilkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten maluszek z GR ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię lakiery Golden Rose. Zdobienia wyglądają bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię zimowe manicure, ale ostatnio przeszłam na naklejki, żeby nie męczyć się samej z wzorami :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger