×

Zestaw dobrze ro(c)kujący

Zestaw zdecydowanie oddający moje upodobania :) Skórzana kurtka i wyróżniająca się, mocna biżuteria stanowi chyba ostatnio mój znak rozpoznawczy.
Pilnie poszukuję za to pomadki/kredki w kolorze takim jak poniżej i najlepiej matowej. Ktoś może coś podrzucić w przyzwoitej cenie? :)


Zestaw dobrze ro(c)kujący


Brown sweater
59 PLN - zaful.com


Boohoo quilted jacket
225 PLN - boohoo.com


River Island skinny jeans
340 PLN - riverisland.com


Leather boots
240 PLN - bardot.com.au


Tom Binns necklace
3 170 PLN - fwrd.com


Matte lipstick
53 PLN - sleekhair.com


5 komentarzy:

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger