×

Warsztaty z Joy i La Roche - Posay

Wiecie, że aktualnie ok.30 % dorosłych zmaga się z problemem trądziku? Nie wiedzieliście? Nic nie szkodzi bo ja też nie. Cały czas żyłam w przekonaniu, że krostki pojawiające się od czasu do czasu na mojej twarzy oraz wszechobecne czarne kropki, zwane wągrami są związane z typem mojej skóry oraz hormonami. Jednak okazuje się, że ja również mam trądzik i to w wieku 22 lat. Ale zacznijmy od początku.

16 października pojechałam do Warszawy na warsztaty z La Roche - Posay. Stało się tak, dzięki zaproszeniu ze strony magazynu Joy, które te warsztaty organizowało.

Przed Wami organizatorka całego zamieszania oraz osoba, która prowadzi dział urody w Joy - przeurocza Marysia Dąbrowska.



Na samym początku dzięki spotkaniu mogłyśmy poznać Joy'a od kuchni i dowiedzieć się jakie zmiany zaszyły w magazynie w ostatnim czasie. Muszę się przyznać, że z powodu moich studiów dziennikarskich mam małe zboczenie na punkcie magazynów kobiecych, o których nie raz pisałam jakąś pracę zaliczeniową i śledzę je praktycznie co miesiąc, także ze zmianami byłam na bieżąco. 

Potem oczywiście zaczęła się prezentacja firmy La Roche - Posay, czyli główny powód, dla którego się spotkaliśmy. Na samym początku pojawiło się kilka informacji odnośnie historii firmy, jej działań oraz kluczowych produktów. 




Bardzo spodobało mi się to, że jest to firma, która nie wciska klientom kitów i nie mówi, że ich produkty same poradzą sobie nawet z najostrzejszym trądzikiem. Filozofią marki jest prowadzenie terapii uzupełniającej, czyli stosowanie ich produktów w trakcie leczenie dermatologicznego. 




Firma ma dość szeroki wachlarz produktów...



... jednak oczywiście jej najbardziej popularnymi produktami są te walczące z naszymi niedoskonałościami. Tak prezentuje się cała gama tych kosmetyków: 



Mieliśmy też możliwość rozmowy z panią dermatolog: 


I to właśnie dzięki pani doktor dowiedziałam się, że trądzik to nie tylko wielkie, czerwone wypryski towarzyszące nam na co dzień, ale także drobne niedoskonałości towarzyszące miesiączce oraz wągry! Nie miałam o tym zielonego pojęcia, dlatego nigdy jakoś specjalnie z tym nie walczyłam, jednak od teraz to się zmienia. 


Jak pokonać trądzik? 

Wszystko należy zacząć od konsultacji z dermatologiem. A potem ważna jest zarówno odpowiednia pielęgnacja skóry trądzikowej, jak i odpowiednia dieta, ponieważ istnieją pokarmy, które trądzik zaostrzają. 



Firma La Roche- Posay zaskoczyła mnie nie tylko swoją historią i produktami, ale także akcjami których jest inicjatorem. 

SKIN CHECKER to program, dzięki któremu można za darmo zbadać swoje znamiona i sprawdzić czy nie są one groźne dla naszego życia i zdrowia. Wcześnie wykryty nowotwór skóry można wyleczyć, wykryty za późno na zawsze zmieni życie Twoich bliskich. Dlatego nie ma co czekać, tylko korzystać, 

RODZINY LIPIKAR to program, który pomaga rodzinom, w których dzieci mają atopowe zapalenie skóry. Jeżeli więc macie taki problem w rodzinie, a jeszcze się nie zgłosiłyście do programu to na pewno to zróbcie. 

Warsztaty dały mi sporą wiedzę o pielęgnacji skóry oraz o trądziku, ale także pozwoliły poznać kilka fajnych kobietek, które tak jak ja prowadzą blogi. 

Od lewej: 

Kasia z bloga Kosmetyczka uśmiechu
Ja :)
Asia z bloga Asiooniek
Madzia z bloga Zdrowa i Piękna

Dziękuję dziewczynom za świetne towarzystwo i liczę, że jeszcze kiedyś się w takim gronie spotkamy :) 



A teraz wracam do łóżka bo za chwilę chyba sobie płuca wykaszlę :( 

3 komentarze:

  1. La Roche Posay bardzo lubię. Pamiętam, że jak miałam problemy ze skórą bardzo mi pomogły. Ogólnie większość kosmetyków jakie od nich miałam się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde faktycznie! :D Też mam taką nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym powiedziała, że to dzisiejsza dieta wywołuje trądzik. Wcześniej dorośli go nie posiadali, a teraz wraz z coraz większą ilością chemii pozostaje utrapieniem do 30-tki a nawet dłużej. Potrzebny jest nam duży detoks.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger