×

Zimowy konkurs

Mikołajki coraz bliżej, więc i ja postanowiłam dołączyć do grona obdarowujących. Dziś ruszamy z pierwszym konkursem, a za klika dni z kolejnym.

Na samym początku zachęcam Was do polubienia mojego profilu na Facebook oraz Instagram, ponieważ dzięki temu będziecie na bieżąco ze wszystkim co się dzieje - także z konkursami.

Co możecie wygrać? Zestaw widoczny na zdjęciu poniżej, w skład którego wchodzą:



- Syoss - Color Refresh dla chłodnych odcieni blond,
-  Golden Rose - Odżywka wzmacniająca paznokcie,
- Marion, Biała glinka - maseczka odżywcza,
- Avon - Odświeżający krem-żel do twarzy z wyciągiem z ogórka i zielonej herbaty,
- Sensique - Tusz do rzęs XXL Volume Color Care,
- Sensique - Brązujący puder w perełkach,
- My Secret - Paletka cieni Hot Colors,
- Kobo - Baza pod podkład (miniatura 20 ml)
- Kobo - Lakier do paznokci Colour Trends (53)
- Golden Rose - Galaxy Nail Color (04)
- Golden Rose - Wow! Nail Color (86)
- Błyszcząca smycz do kluczy Gosh + próbki

Mam nadzieję, że nagroda się podoba :)

A co trzeba zrobić, żeby o nią zawalczyć?  To proste! 


Wystarczy odpowiedzieć na pytanie:  "Który post z tych, które opublikowałam w tym roku był dla Ciebie najbardziej interesujący i dlaczego?" :) 

REGULAMIN KONKURSU:

Czas trwania rozdania: 02.12.2015 - 02.01.2016 (do godziny 23:59).

       Aby wziąć udział w rozdaniu należy odpowiedzieć na pytanie konkursowe. 

 Autorką i sponsorką rozdania jestem ja - Ilona Cygan, autorka bloga ,,Gra o Trend"
     Wyniki ogłoszone zostaną w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania. 

   Zwycięzca jest zobowiązany do przesłania danych potrzebnych do wysyłki w ciągu trzech kolejnych dni na adres email graotrend@gmail.com 
 Jeżeli zwycięzca nie odezwie się w wyznaczonym terminie traci prawo do nagrody; nowy zwycięzca zostanie wybrany do 3 dni roboczych od daty utracenia wygranej przez pierwszego zwycięzcę.

     Koszty wysyłki pokrywam ja i nadaję paczkę jedynie na terenie Polski.
   
 Nie ponoszę odpowiedzialności za zniszczenie jakiegokolwiek produktu znajdującego się w przesyłce podczas transportu (nagrody zostaną przeze mnie odpowiednio zabezpieczone, ale nie jestem w stanie monitorować w jakich warunkach paczka będzie przewożona).


   Rozdanie nie podlega przepisom z Ustawy o grach i zakładach wzajemnych z 29 lipca 1992 (Dz.U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).


Osoba biorąca udział w rozdaniu akceptuje Regulamin i wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 pozycja 833).
 Przy dużym zainteresowaniu rozdaniem mam prawo do zwiększenia liczby nagród, które pozostaną niespodzianką lub będą opublikowane na blogu.

Zastrzegam sobie prawo do zmian w Regulaminie, które publicznie ogłoszę.

14 komentarzy:

  1. Powiem Ci,że bardzo fajne pytanie/ zdanie wymyslilas :)
    Wszystkim życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najciekawszym postem był dla mnie ten dotyczący zakupów w Chinach, a dokładnie na stronie 36.pl, ponieważ przyznam się szczerze staram się unikać chińskich rzeczy. Słyną one ze słabej jakości i tanią siłą roboczą. Na stronę 36.pl natknęłam się dzięki Twojemu postowi i szczerze mówiąc poczułam się zachęcona, aby tam zajrzeć. Zajrzałam i.... torebka listonoszka jest u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Post, który mnie zaciekawił to oczywiście - ALIEXPRESS - ZAKUPY KROK PO KROKU!
    Słyszałam wiele o tej stronce, i chciałam coś zamówić od Nich, lecz niestety trochę nie ogarniałam stronki.. ale dzięki Tobie wiem jak się po niej "poruszać" , jak zamawiać itd... także w niedługim czasie na pewno zrobię jakieś zakuuupy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię fb jako Acne skin
    a na instagramie jako skinandtheacne
    TOP 5 gorących serialowych ciach - bo zawsze jest miło popatrzeć na przystojnuch facetów :) nawet tych daleeeko i nieosiągalnych:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie najciekawszy był post Aliexpress .Zawsze chciałam coż zamówić ,ale się bałam ,czy nie zostanę oszukana itd .w końcu przybliżyłaś stronę ,napisałaś jasno krok po kroku co i jak i w dalszych częściach się pochwaliłaś co kupiłaś ,czekam na więcej :)Pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy post to według mnie: JESIEŃ - PIERWSZY KOLAŻ
    Bardzo odpowiadają mi posty w takiej formie, dowiedziałam się też, jaki program pozwala takie piękne kolarze tworzyć, koniecznie muszę wypróbować ;)
    Dodałam baner tutaj: http://mini-miniaturki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że najbardziej ciekawy i przydatny post to ten dotyczący aliexpress. W końcu nie ma się co dziwić, że jest on w czołówce twoich postów! ;) Na aliexpress jest dużo cudowności, których niektórzy boją się zamawiać, dlatego że nie znają strony a twój post pozwala im na to, żeby i oni skorzystali z dobrodziejstw naszych żółtych przyjaciół :D
    Insta obserwuję jako april_skyx :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej interesujący był post "8 POWODÓW DLA KTÓRYCH FAJNIE JEST BYĆ KOBIETĄ". Jest to post napisany takim fajnym, żartobliwym językiem. W chwili smutku umie podnieść na duchu. Ten post jest dla mnie taką hmm inspiracją. Dzięki niemu nawet gdy czuje się najgorzej na świecie, mam chwile załamania i nie mogę wytrzymać, czasem do niego wracam ale ciiii. Podnosi mnie na duchu, okazuje się że wcale nie jestem taka do niczego i mogę bardzo wiele. Jest to mój ulubiony post, który mi się nie znudzi. Chciałabym Ci za niego podziękować, bo rzadko kiedy komuś udaje się podnieść mnie na duchu słowami wypowiedzianymi mi prosto w oczy, a Tobie się to udaje jednym postem! :D Dzięki Tobie nawet okres nie wydaje się, aż taki zły (nawiązuje do pierwszego punktu w poście) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie najciekawszym postem był ten, w którym pisałaś o zakupach na Aliexpress. Zawiera on w sobie naprawdę wiele przydatnych informacji, które z pewnością przydadzą się nie jednej osobie. Przeczytałam go całego, słówko po słówku, bo chciałabym w końcu odważyć się na zakupy na tej stronie.. Ale z drugiej strony kieruje mną pewien strach, no i też nieumiejętność zamówienia na tej stronie. ;)
    Twój post myślę, że rozwiał wątpliwości i moje i nie jednej dziewczyny, która postanowiła zrobić zakupy na Ali. Wszystko napisałaś dokładnie i łatwo można było zrozumieć co masz na myśli. Super pomysł na post i mam go nawet zapisanego w notatniku. ;)
    Baner: http://swiaturody159.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam post o wnerwiających rzeczach, dotyczących butików internetowych, zupełnie się z Tobą zgadzam. Czasem oglądam oferty, a potem idę na bazar i ten sam sweterek widzę o 60 zł taniej, to sobie myślę, luuudzie z kogo robicie naiwniaka :)
    Życzę bardziej obfitego roku w posty, bo chętnie poczytam,

    OdpowiedzUsuń
  11. Najciekawszy post dla mnie to ten pt; Stop wypadaniu włosów. Mój odwieczny problem ,płacz ,zgrzytanie zębami to wypadanie włosów. Dzięki Tobie skusiłam się na ten specyfik i zastosowałam go u siebie mimo ,że nie bardzo ufam tym różnym preparatom. Najciekawszy może nie dla wszystkich ten post jednakże ja bardzo miło go wspominam . Gdy dotykam swoje wzmocnione ,lśniące włosy zawsze pojawia się uśmiech na ustach i przypomina o Twojej osobie ;) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  12. były już wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) są w najnowszym poście ;) ----> http://graotrend.blogspot.com/2016/01/bezalkoholowy-tonik-micelarny-od.html

      Usuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger