×

Ochronny podkład mineralny na lato od Bioderma

Ochronny podkład na lato

Lato w pełni - wszyscy korzystamy z pięknej pogody i często spędzamy na słońcu długie godziny. Niestety promieniowanie UV nie jest dobre dla naszej skóry. Najgroźniejszym wynikiem wystawiania skóry na słońce bez odpowiedniej ochrony jest oczywiście czerniak. Jednak należy pamiętać, że opalanie jest dla nas groźne także krótkoterminowo - promienie UV zabijają nasze komórki, przez co skóra szybciej się starzeje. Dlatego musimy jak najlepiej się chronić. Właśnie dlatego warto latem zainwestować w ochronny podkład mineralny. 

Ja na co dzień unikam makijażu, więc zależało mi na takim podkładzie mineralnym, który łatwo wtapiałby się w skórę i dawał naturalny efekt no-makeup. W zeszłym roku moim hitem na lato był produkt od Bioderma. Dziś chciałam Wam pokazać go i wyjaśnić dla kogo będzie idealny, a komu nie przypadnie do gustu. 

Ochronny podkład na lato

Zacznę od tego, że ochronny podkład mineralny od Bioderma jest idealny na lato, ponieważ ma SPF 50. Jest to najwyższy możliwy poziom ochrony SPF, jaki możecie znaleźć w tego typu produktach. Podkład zapewni Wam więc ochronę w nawet najbardziej słoneczny dzień, niezależnie od tego, w jakiej części świata się znajdujecie. 

Kolejnym dużym plusem jest lekka formuła, która idealnie stapia się ze skórą. Podkładu ani nie widać na skórze, ani nie czuć. Idealnie sprawdzi się u wszystkich tych z Was, które nie lubią mocnego makijażu (lub też żadnego makijażu), a chciałaby chronić swoją skórę twarzy latem. 

Ochronny podkład na lato

Mimo tego, że podkład się u mnie sprawdził całkiem nieźle to niestety nie kupię go ponownie. Dlaczego? 
Po pierwsze dostępność produktu jest dość ograniczona - znajdziecie go przede wszystkim w drogeriach online i ewentualnie w aptekach. 

Kolejną (dużą) wadą jest to, że podkład nie ma aplikatora, pompki, ani w sumie nic co mogłoby ułatwić aplikację. Jeżeli ktoś używa do nakładania gąbeczki to można sobie jeszcze całkiem nieźle poradzić. Kłopoty zaczynają się w momencie, kiedy lubicie nakładać podkład pędzlem lub po prostu palcami. 

Czy polecam ten ochronny podkład mineralny? Zdecydowanie tak, ale tylko pod warunkiem, że korzystacie z gąbeczek do makijażu i dostaniecie go gdzieś w dobrej cenie. Na rynku jest jednak sporo innych dobrych produktów do twarzy na lato, które mają wygodniejsze aplikatory. Także wybór pozostawiam już Wam :) 

P.S. Jeżeli nie widzieliście jeszcze postu z moimi ulubionymi kreskówkami dla dorosłych to koniecznie zajrzyjcie TUTAJ - ostatnio chyba letnie wieczory Wam się dłużą, bo często do niego zaglądacie :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie wyglądają, jeszcze nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi właśnie odpowiada taka aplikacja, jakoś się do niej przyzwyczaiłam- lubię bardzo ten filr za to, że jest mineralny i u mnie bardzo fajnie się wchłania.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger