×

Karnawałowe szaleństwo


Karnawał to jeden z niewielu okresów, kiedy możemy pozwolić sobie na modowe szaleństwo i poczuć się jak księżniczki z bajek Disney'a. Bale karnawałowe zwykle pełne są przepychu i oszałamiających kreacji. Postanowiłam stworzyć trzy różne inspiracje dla kobiet wybierających się w tym roku na takie bale. Każda propozycja jest inna, ponieważ nie każda kobieta dobrze będzie się czuła w ogromnej, balowej sukni, czy cekinowej mini. 

Wybrałam ubrania i dodatki w atrakcyjnych cenach, które zdecydowanie będą na każdą kieszeń, chociaż w oko wpadła mi suknia za 10020 $

Mimo tego,że podczas karnawału możemy pozwolić sobie na przepych i szaleństwo to jednak trzeba pamiętać o zasadzie, że mniej znaczy lepiej i w przypadku gdy mamy bogatą suknię, najlepiej postawić na minimum klasycznych dodatków. 

Karnawałowe szaleństwo


River Island tall dress
175 PLN - riverisland.com


Short party dress
110 PLN - amazon.com


Long evening gown
58 PLN - amazon.co.uk


Red Circle red shoes
115 PLN - beyondtherack.com


Michael Antonio glitter pumps
200 PLN - heels.com


Anne Michelle pointy-toe pumps
155 PLN - lulus.com


Kenneth jay lane earrings
145 PLN - brandoutlet.com


ALDO bracelet
60 PLN - aldoshoes.com


Natasha Accessories tear drop earrings
40 PLN - nordstromrack.com


Dorothy Perkins tassel earrings
17 PLN - dorothyperkins.com

5 komentarzy:

  1. Niebieska sukienka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieska sukienka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne sukienki :) z chęcią wybrałabym się na jakiś bal karnawałowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. złota i czerwona podobają mi się najbardziej, na razie nie szykuje mi sie żaden bal

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne wszystkie, ale jakbym miała wybierać to czerwoną <3 szkoda tylko, że nie miałabym w niej gdzie iść :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger