×

Wygraj zestaw do stylizacji paznokci

Startujemy z kolejnym obiecanym konkursem. Tym razem do wygrania coś dla paznokciowych maniaczek - takich jak ja :) 

Do wygrania jest zestaw ze zdjęcia:



W jego skład wchodzą:
- pędzle do zdobień,
- zestaw do stemplowania z blaszką,
- neonowe ćwieki do zdobień
- 8 sztuk szablonów z naklejkami wodnymi 

Wszystkie produkty są całkowicie nowe. 

Taki zestaw na pewno przyda się nie jednej z Was.

Co trzeba zrobić, aby móc wejść w jego posiadanie? 

W dniach od 11.01.2016 - 31.01.2016 należy odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz mnie także na Instagramie i/lub Facebook'u

Pytanie konkursowe brzmi: Do czego wykorzystałabyś powyższy zestaw? Technika odpowiedzi jest dowolna. Możecie pisać, przedstawiać, czy wrzucać inspiracje na mój facebook'owy profil. Wszystkie chwyty dozwolone. 

Powodzenia!


REGULAMIN KONKURSU:

Czas trwania rozdania: 11.01.2016 - 31.01.2016 (do godziny 23:59).

       Aby wziąć udział w rozdaniu należy odpowiedzieć na pytanie konkursowe.Brane pod uwagę będą odpowiedzi zarówno pod postem konkursowym, jak i na moim profilu facebookowym, do którego link znajduje się w poście. 

 Autorką i sponsorką rozdania jestem ja - Ilona Cygan, autorka bloga ,,Gra o Trend"
     Wyniki ogłoszone zostaną w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania. 

   Zwycięzca jest zobowiązany do przesłania danych potrzebnych do wysyłki w ciągu trzech kolejnych dni na adres email graotrend@gmail.com 
 Jeżeli zwycięzca nie odezwie się w wyznaczonym terminie traci prawo do nagrody; nowy zwycięzca zostanie wybrany do 3 dni roboczych od daty utracenia wygranej przez pierwszego zwycięzcę.

     Koszty wysyłki pokrywam ja i nadaję paczkę jedynie na terenie Polski.
   
 Nie ponoszę odpowiedzialności za zniszczenie jakiegokolwiek produktu znajdującego się w przesyłce podczas transportu (nagrody zostaną przeze mnie odpowiednio zabezpieczone, ale nie jestem w stanie monitorować w jakich warunkach paczka będzie przewożona).


   Rozdanie nie podlega przepisom z Ustawy o grach i zakładach wzajemnych z 29 lipca 1992 (Dz.U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).


Osoba biorąca udział w rozdaniu akceptuje Regulamin i wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 pozycja 833).
 Przy dużym zainteresowaniu rozdaniem mam prawo do zwiększenia liczby nagród, które pozostaną niespodzianką lub będą opublikowane na blogu.

Zastrzegam sobie prawo do zmian w Regulaminie, które publicznie ogłoszę.

------------------------------------------------------------------------------

WYNIKI!!!

Zwycięża.....

Patrycja 

Zgodnie z regulaminem czekam 3 dni na kontakt email, a później wybieram inną osobę.


7 komentarzy:

  1. Biorę udział
    Obserwuję blog jako Klaudia Cebula
    FB; Klaudia Ceebula
    INSTA: klaudiacebula
    email klaudiaannacebula
    Uds. https://www.facebook.com/kl.cbla/posts/970054303072761

    Nie ja jedna zakochałam się w hybrydach. Ale mam argument :) Pracuję w przedszkolu i w lutym odbędzie się zabawa choinkowa, ja też się przebieram. Więc świetnym akcentem będą Disneyowskie naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię jako Acne skin
    instagram jako skinandtheacne
    Czasem nie czuję się w pełni kobieca. Takie myśli mnie nachodzą jak patrzę na swoje paznokcie i wiem, że muszę je pomalować, spiłować albo chociaż zmyć lakier, które i tak prawie już nie ma na paznokciach i wtedy znajduję tysiąc ciekawszych rzeczy do robienia. Także na pierwszy rzut oka zestaw mi zbędny. Jednak... trochę kobiecości we mnie jest, bo lubię mieć ładne pazurki, wtedy z pomocą przychodzi mi koleżanka, która jako dobra dusza za bezcen zmienia moje ładne, ale zaniedbane paznokcie w seksi wyeksponowane kocie pazurki. chciałabym ją wspomóc takim zestawem, bo kaski brak a widać, że dziewczyna lubi to co robi :) i od razu by mi nakleiła te boskie kocięta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. przeczytałam regulamin ,czyli na facebook można też się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ,ale kolaż zdjęć sobie zrobiła na kompie na konkurs inspirację i usunęłam ;)

      Usuń
  4. Osobiście nie umiem robić jakiś super zdobień na paznokciach, dlatego też gotowe szablony są według mnie świetnym rozwiązaniem podobnie jak stempelki, które zostawiają na paznokciach ładne i subtelne wzorki ;) Ponieważ kocham kociaki myślę, że zdecydowałabym się na takie zdobienie http://zszywka.pl/p/naklejki-na-paznokcie-kot-kawaii-25-16243760.html za pomocą tego zestawu ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger