×

416, czyli zapach, który Cię oczaruje

Będąc na See Bloggers miałam okazję spotkać (już po raz drugi) zespół reprezentujący firmę FM World. W tym roku, tak jak i w zeszłym, pomagali znaleźć zapach idealny. Niestety zeszłoroczny wybór okazał się chybiony i zapach powędrował w inne ręce. W tym roku jednak dostałam tak idealnie dopasowany zapach,że do tej pory sama nie mogę w to uwierzyć. I chociaż nie podbił on mojego serca w pierwszej chwili, to jednak aktualnie jest on moim zapachowym ulubieńcem!



Mowa tutaj o zapachu nr 416 

NUTY ZAPACHOWE: 

GŁOWA: mandarynka, sycylijska cytryna, czerwone jagody, klementynka
SERCE: nektarynka, jaśmin, frezja
BAZA: piżmo, drzewo cedrowe



Zdecydowanie jest to zapach dla mnie, chociaż gdybym wybierała sama, to pewnie nawet bym na niego nie spojrzała. Wydawał mi się zbyt słodki i duszący. Jednak postanowiłam zaufać specjaliście i tak oto poznałam miłość swojego życia, a raczej swojego nosa.

Na początku zapach jest trochę duszący i słodko-ostry, jednak już po chwili zaczynają się w nim ujawniać cudowne owocowe i rześkie nuty z małą porcją słodyczy. Po pewnym czasie zapach zmienia się całkowicie i jest uroczo słodki i kobiecy. 



Niesamowicie podoba mi się głębia tego zapachu oraz jego zmienność. Zdecydowanie 416 oczaruje nie jedną kobietę. Zwłaszcza, że jest to jeden z najtrwalszych posiadanych przeze mnie zapachów - po użyciu czuć go cały dzień, chociaż pod koniec już mniej intensywnie.

Podsumowując... Zapach oczarował mnie i szybko wkradł się w moje serce, tym bardziej, że jest niesamowicie trwały. Sprawdzi się u kobiety w każdym wieku, także drogie Panie czas na zakupy!

Znacie jakieś ciekawe produkty firmy FM World? :)

12 komentarzy:

  1. piękne nuty chciałabym aby ktoś wybrał zapach dla mnie, mam ognisty temperament , uwielbiam aliena i passion dance :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie pomogę w doborze perfum, Żaneta, skąd jesteś?
      Mamy w specjalną aplikację do doboru perfum on line.
      POzdrawiam, Kasia

      Usuń
    2. Ja bardzo lubię zapach nr 419, używam do w lecie, jest cytrusowy, poza tym 181, mój ulubiony, pachnie tatarakiem :).
      Pozdrawiam miłośniczki zapachów Federico Mahora!

      Usuń
  2. Nie wiedziałabym nic o jego istnieniu gdyby nie to, że poszłam 2 dni temu do cioci do salonu fryzjerskiego. Nie popsikałam się nimi jednak. Pani, która przyszła do cioci bardzo chwaliła te perfumy. Mówiła, że pod koniec dnia myślała, że już nic nie czuć tego perfumu ale znajomi czuli go bardzo wyraźnie. Zacznę zastanawiać się nad kupnem perfumu z tej firmy :)
    Fajny post! :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Paulina, rejestracja na w sklepie FM World jest bezpłatna! Po rejestracji możesz robić zakupy o 30% taniej, zapraszam, dołącz do mojego zespołu i kupuj taniej, poniżej link do rejestracji
      https://rejestracja-pl.fmworld.com/0c0a3e9b-99ac-4863-99d6-9a8384f19df6

      Usuń
  3. nie znam, jakoś nie miałam styczności z firmą FM ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do kontkatu, jestem partnerem biznesowym FM Wolrd Polska,
      rejestracja jest bezpłatna! Perfumy po rejestracji o 30% taniej.
      Proszę kliknij poniższy link:
      https://rejestracja-pl.fmworld.com/0c0a3e9b-99ac-4863-99d6-9a8384f19df6

      Usuń
  4. o ja! mogłabym się z nim polubić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, rejestracja na w sklepie FM World jest bezpłatna! Po rejestracji możesz robić zakupy o 30% taniej, zapraszam, dołącz do nas!
      https://rejestracja-pl.fmworld.com/add781d4-feb4-41b6-bb6d-c83b0c2d89d4

      Usuń
  5. A ja go też mam i jestem bardzo zadowolona😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ten numer. Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger