×

5 seriali,które musisz obejrzeć

Każdy kto mnie zna wie, że jestem nieuleczalną maniaczką seriali. Nałogowo oglądam do śniadania Dr House'a i chyba już po raz 5 powtarzam wszystkie jego sezony. Ostatnio z racji szerszych obowiązków mam jednak mniej czasu na oglądanie. Mimo to mam dla Was 5 seriali, które koniecznie musicie zobaczyć, jeżeli jeszcze nie mieliście okazji.

 Czarne lustro 


                        źródło

Serial, który skończyłam oglądać dwa dni temu. Porwał mnie od pierwsze odcinka i zdecydowanie trzymał do samego końca. Każdy odcinek trwa średnio 50 minut. Każdy opowiada inna historię. Wspólnie tworzą jednak karykaturalną wizję przyszłości. Świata, gdzie media społecznościowe przejęły władzę na ludźmi. Im więcej masz ,,lajków" tym ludzie Cię bardziej szanują.
Najbardziej w serialu podoba mi się to, że żaden odcinek nie jest przewidywalny. Każdy kończyłam z głośnym ,,o cholera" na ustach. Chociaż wydawało mi się,że żaden film czy serial już mnie nie zaskoczy. Ci ,,źli" stawiali się nagle dobrzy i odwrotnie. Na prawdę chylę czoło przed twórcami.
Jeżeli lubicie mocne, czasami brutalne kino, które pokazuje prawdę o świecie, które przyjmiecie jak mocny kopniak to koniecznie musicie obejrzeć właśnie ,,Czarne lustro". Ja z niecierpliwością czekam na kolejne sezony i odcinki.

 The Walking Dead


                 źródło

Serial,którego chyba nie muszę przedstawiać, jednak dla tych,którzy skutecznie unikają tych popularniejszych seriali krótkie przedstawienie. Serial opowiada o grupie ludzi, która ocalała z epidemii zombie,która opanowała cały świat. Rick jest przywódcą grupy ocalonych i niesie na sobie cały ciężar odpowiedzialności. W zależności od sezonu lubiłam go albo działał mi na nerwy. Moim faworytem jest oczywiście Daryl, która niezachwianie trzyma się swoich zasad. Pierwsze sezony były pełne zombiaków i ucieczki przed nimi, aktualnie serial skupia się bardziej na konfliktach i problemach międzyludzkich, ale nadal jest ciekawe i krwawo, a to lubię najbardziej. Jak każdy fan mam pełno swoich teorii (zwłaszcza tych spiskowych), dzięki czemu szybko temat zombi mi się nie znudzi.

The 100


                źródło

Serial opowiada o losach ludzkości po wielkiej wojnie atomowej, która niszczy całą Ziemie. Po wielu latach ludzie, którzy przeżyli w kosmosie wracają na rodzinną planetę. Czeka tam na nich wiele niebezpieczeństw, które zsyła im Matka Natura, oni sami, a także,,, pozostali na Ziemi ludzie,a raczej ich potomkowie. Serial był genialny przez 2 sezony. Trzeci sezon był tak mulasty, że ledwo przez niego przeszłam. Na szczęście chyba twórcy poszli po rozum do głowy bo aktualny sezon, czyli 4 jest kwintesencją ,,The 100". Do bohaterów wkrótce dotrze wielka fala promieniowania,a jedyne schronienie, w którym mogli by przetrwać zostało zniszczone. Zapowiada się fantastyczna zabawa! Jeżeli lubicie postapokaliptyczny klimat to serial na pewno zrobi na Was wrażenie.

Czarodzieje 


              źródło

,,Czarodzieje", czyli Harry Potter dla dorosłych. Serial możecie znaleźć też pod nazwą ,,Magicy", jednak jest ona tak okropna, że aż mnie serducho boli, więc ja trzymam się pierwotnej wersji.
Zamiast iść na studia, grupa dorosłych trafia do szkoły magii, gdzie mają przygotować się do walki o losy całego świata. ,,Czarodzieje" to połączenie Harry'ego Potter'a i Opowieści z Narni. Trzeba przyzwyczaić się do gry aktorskiej, jednak jeżlei dacie się porwać historii to na pewno nie pożałujecie. Jest to świetny serial dla dorosłych. Dlaczego dla dorosłych? Oprócz magii i walki dobra ze złem mamy też sex, alkohol i kilka krwawych scen. Także dla młodszej widowni może być to jednak za mocny przekaz. Jeżeli Wy też nadal zastawiacie się, jakby wyglądało Wasze życie, gdyby teraz dotarł do Was spóźniony list z Hogwartu to możecie być pewni, że skończylibyście tak jak ,,Czarodzieje".

 Gra o Tron


                     źródło

Oczywiście nie mogło zabraknąć w zestawieniu serialu, który niezaprzeczalnie uwielbiam. Czekam na kolejne sezony tak jak narkoman na kolejną dawkę. Z niecierpliwością czekałam na informację kiedy mogę się spodziewać kolejnego sezonu i mówiąc szczerze nie wiem jak wytrzymam do wakacji... Może zrobić sobie powtórkę wszystkich sezonów? Jakbym opisała serial, dla tych którzy jakimś cudem go nie widzieli? Hmmm..... Trupy, cycki, smoki. Krótko i na temat :) Nie mniej jednak ,,Gra o tron" to hitowy serial z częstymi zwrotami akcji, które kocha każdy fan. Trup ściele się tu niesamowicie gęsto,więc lepiej nie przywiązujcie się za długo do danych bohaterów. I tak prędzej czy później skończą kilka metrów po ziemią, a fakt tego, że przez pewien czas stanowili postać pierwszoplanową wcale ich nie ratuje. I na koniec najważniejsze: ,,Winter is coming"

 Jakie są Wasze ulubione seriale? Dajcie znać, może znajdę coś dla siebie :)

9 komentarzy:

  1. Znam wszystkie, ale zabrakło mi tu kultowych Przyjaciół i Gotowych na wszystko, czyli najlepszych komedii wszechczasów ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na 7 sezon gry o Tron :) Polecam jeszcze Outlandera, mój ukochany serial.

    OdpowiedzUsuń
  3. Duży plus za Grę o Tron, ponadczasowy serial. A co do Black Mirror to wiele osób mi poleca, muszę się w końcu przełamać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kawałek oglądałem the 100, ale jakoś mi nie podszedł do gustu, a propo seriali to powinno ci się spodobać może ten wpis.

    http://mytruetherapy.blogspot.com/2017/03/2-seriale-mojego-dziecinstwa.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Black Mirror super serial :) Ostatnio oglądam Riverdale, Iron Fist - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam jeszcze Stranger Things i Dark ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. The 100 wszystkie obejrzałam, chciałabym znaleźć Czarodzieje, a gdzie można je obejrzeć bo Czarne lustro i The 100 na Netflix oglądałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech, żeby tylko był czas na oglądanie tego wszystkiego :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedynie co nie kojarzę to black mirror, Dzisiaj pada więc dzień w sam raz na rozpoczęcie nowego serialu :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger