×

Jestem Sexy... Ultra Sexy!!

A to wszystko dzięki mojemu najnowszemu zakupowi ;) Ale od początku. Niedawno Avon wypuścił na rynek całkiem nowy zapach. Dzięki siostrze - konsultantce bardzo szybko otrzymałam próbeczkę zapachu. No i stało się... Miłość od pierwszego wąchnięcia!! Nie jestem jakąś fanatyczką perfum (jak co niektórzy  w mojej rodzinie), ale po powąchaniu uznałam, że bez względu na cenę muszę ją mieć. Ostatni raz miałam tak po powąchaniu Outspoken Intense By Fergie:) No i zarówno Fergie, jak i Ultra Sexy znalazły się  w moim posiadaniu ;)

                                 

                                 

                                 

Opakowanie mnie zniewala ;) używając jej czuję się jak dama ;) same widzicie, że  jest naprawdę urocze i oryginalne.
Teraz trochę o zapachu. Składa się on z nut zapachowych gruszki, magnolii oraz aromatów złotego bursztynu. Zapach sam w sobie jest zniewalający. Mocny, odurzający, ale jednocześnie subtelny. Wiem też skąd ta nazwa ;) zapewne dlatego, że wpada w nos każdemu mijanemu panu ;) oraz dlatego, że po użyciu czuję się mega (a raczej ultra) sexy.
Stwierdzam, że perfuma jest zdecydowanie warta swej ceny. Oczywiście dla jednych będzie ona wygórowana, dla innych w sam raz. Jednak 65 zł za 50 ml stwarza dla mnie ideał perfumy.
No i teraz czas na mój wywód, który już dawno zaplanowałam. Mam nadzieję, że chociaż kilka z Was nim podbuduję. A mianowicie chodzi mi o to, jaka to jest seksowna kobieta?? Zapewne 90% z Was powie, że to kobieta mająca wymiary 90-60-90, mająca najlepsze ciuchy oraz piękną twarz (prosto od kosmetyczki), a ja Wam powiem, że to nieprawda. Chcecie zobaczyć piękną, seksowną kobietę??
Więc podnieście się z przed komputera, podejdźcie do lustra i uśmiechnijcie się ;) a wtedy zobaczycie najseksowniejszą kobietę na świecie, taką za którą oglądają sie faceci. Pewnie teraz myślicie jestem za gruba/chuda, mała/duża etc. I to jest błąd. Jeśli same nie wierzymy, że jesteśmy piękne i seksowne  to jak mamy przekonać do tego innych?? Tym czego potrzeba jest pewność siebie. Taką pewność możemy zyskać dzięki czerwonej sukience, butom na wysokim obcasie bądź właśnie perfumie. Jedna rzecz, a potrafi tyle zmienić w naszym sposobie myślenia i nastawieniu. Więc kobietki Wy moje, wkładamy uśmiech, psikamy się perfumką Ultra Sexy i stajemy się 8 cudami świata! :)

Taka nutka dla Was:) Śpiewamy wszystkie razem!!

                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger