×

Zjeść czy zapalić, oto jest pytanie ;)

Dzisiaj też mam troszkę luźniejszy dzień, chociaż od rana siedzę i mierzę gazety (o losie!!). Postanowiłam więc, że na szybko stworzę post o świeczkach, które oczarowały mnie swoimi smakami... Nie no żartuję, oczywiście nie jadam świeczek, ale zapachy prezentowane przez firmę: Kringle Candle przywodzą mi na myśl wszystkie moje ulubione smakołyki :)

Wybór mają wielki, ja zaprezentuję Wam te, które mi osobiście wpadły w oko:

                                           

Arbuz <3 KLIK



Skórka cytrynowa <3 KLIK


Mango <3 KLIK


Naleśniki!! <3 KLIK


Czarna herbata z miodem <3 KLIK

Kilka zapachów jak naleśniki czy czarna herbata z miodem są bardzo unikatowe. Stwierdzam zdecydowanie, że takie świeczki byłyby idealne na romantyczny wieczór z ukochanym :) Zdecydowanie pobudziłyby apetyt :))) Nie mogę się już doczekać, kiedy pierwsze świeczki zagoszczą w moim pokoju! :)

Znacie już tę firmę czy jest to dla Was nowość??:)

17 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze, ale chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja generalnie lubię patrzeć na takie śliczne świeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mango i naleśniki!! Mniam! Musi pachnieć pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie nowość :)
    Jak do tej pory przyznam, że najlepszą świeczką była waniliowa świeczka z Ikei :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze, naleśniki? serio? aż jestem ciekawa, jak to pachnie :D
    jak będziesz miała je u siebie - czekam na opinie;)
    szkoda, że zapachu nie da się wysyłać, haha.(:

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę drogie jak na świeczki ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znałam firmy aż do teraz, najbardziej przemawia do mnie zapach arbuzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne.. Chciałoby się to zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście nie miałam styczności z tymi produktami ale na wosk się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapachy cudne, cytryna, arbuz,mango idealne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli są tą apetyczne świeczki - ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ohohoho ciekawi mnie zapach czarnej herbaty z miodem <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Odwiedziałam dzisiaj Zapachy Domu w Galerii Rzeszów i muszę stwierdzić, że naleśnikowa świeczuszka nie przypadła mi do gustu, herbaty z miodem nie znalazłam, ale za to zakochałam się w malinowy dżemie i w zapachu jagodowym <3

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam jeszcze Kringle Candle. najbardziej intrygują naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger