×

Wyniki + facebook'owe rozdanie :)

Kochane kobietki na wstępie najlepsze życzenia dla każdej z Was. Żeby to co robicie zawsze przynosiło Wam satysfakcję, żebyście ze wszystkich stron były zawsze otoczone miłością najbliższych. Dodatkowo życzę Wam spełnienia wszystkich marzeń, nawet tych najbardziej niemożliwych :)

A teraz wyniki rozdania z Firmoo:
bony o wartości 30$ wędrują do:
1. kowalex
2. rudaczerwień
3. Gusia
4. Kinga Cygan

Dziewczyny otrzymacie emaila jeszcze dzisiaj :))

A teraz rozdanie, które właśnie trwa na moim fanpage i na które Was serdecznie zapraszam :)





Jeśli chcecie wziąść udział zapraszam TU


A jak Wam minął Dzień Kobiet?? Panowie pamiętali czy czekają ich ciche dni???:))
P.S. Wybaczcie, że nie pisałam tyle ale zdrowi mi szwankuje ostatnio :( Postaram się jednak szybko zebrać w sobie i do Was wrócić :)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyniom. :) U mnie pamiętał mój przyszły zięć od młodszej córki, od starszej niestety, pewnie złoży życzenia we śnie, niestety nie żyje od półtora miesiąca. Życzę samych wspaniałości kochana z okazji Dnia Kobiet. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Panowie pamietali :) dziekuje za wygraną! (Teraz piszę z drugiego konta) to mój pierwdzy raz gdy cokolwiek wygrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej :) Wszystkiego naj w tym dzisiejszym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o rozdanie to oczywiście się zgłosiłam :)

      Usuń
  4. Dziękuję bardzo :)
    U mnie pamiętali wszyscy panowie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. serdecznie gratuluję!
    a co do dnia kobiet, ze swoim Kochaniem świętowałam tydzień temu, bo na ten weekend nie mógł przyjechać. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger