×

Metaliczny Flip

Od pewnego czasu strasznie za mną chodziła stosunkowo nowa kolekcja lakierów Miss Sporty- Metal Flip. Pięknie mieniący się lakier przyciągał mnie codziennie do ich stoiska. Jednak maleńka buteleczka kosztowała ponad 8 zł, więc wiedziona instynktem przetrwania nie skusiłam się. Jednak ostatnio w Naturze udało mi się upolować ten właśnie lakier w cenie 3 zł :D I oto jest recenzja...


  Miss Sporty, Metal Flip (Metaliczny lakier do paznokci)


Jak możecie zauważyć na zdjęciu jest to lakier typu kameleon - w zależności od kąta padania światła ma inny kolor. Mój odcień ma numer 030 i mieni się na odcienie niebieskiego i fioletu, co możecie zauważyć na zdjęciu.
      

Wielkim plusem tego lakieru jest jego pędzelek, który pozwala pokryć płytkę paznokcia już za jednym pociągnięciem.

Tak prezentuje się lakier na moich paznokciach:




Moja opinia:

Przyznam szczerze, że niesamowicie się zawiodłam... Lakier potrzebował aż dwóch warstw, żeby pokryć płytkę i to w stopniu naprawdę delikatnym. Bardzo szybko też z moich paznokci się ulotnił, ponieważ już
po 2 dniach  zaczął odpryskiwać i ścierać się.
Nawet nie wiecie jak się cieszę, że nie dałam się skusić i nie wyrzuciłam w błoto 8 złotych - te 3 jakoś jestem w stanie przeżyć :)

Plusy:
* efekt
* pędzelek

Minusy:
* nietrwały
* wysoka cena (8 zł), kompletnie nie adekwatna do jakości
* długo wysycha
* słabo kryje

Miałyście styczność z tym lakierem?? A może polecicie mi jakiś lakier właśnie w tym stylu, który będzie wart swojej ceny?? :)

P.S. Serdecznie zapraszam na rozdanie:


                                            

21 komentarzy:

  1. Piękne paznokcie, lakier szkoda że długo schnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za takimi lakierami, preferuję te tradycyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek ładny ale szkoda że nie trwały

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak długo schnie to nie dla mnie. Ja jestem strasznie niecierpliwa i zanim by wysechł zniszczyłabym paznokcie :-) Ale bardzo ładny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ulala przykry jest taki zawód;/ Kiedys mialam z MS czarny i brązowy lakier (też taki 'kulkowy') i bardzo fajnie się trzymał, a zawsze daje 2 warstwy nie więcej;/

    OdpowiedzUsuń
  6. mi sie nie podoba kolorek na paznokciach, jakiś taki wytrwały... cieszę sie, że sie nie skusiłam...:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go ale wyrzuciłam w kosz, bo musiałam długo czekać zanim mogłam coś zrobić. Nie cierpię kiedy muszę długo odczekiwać, zanim wyschną paznokcie. PS. Masz bardzo ładne pazurki a ten kolor też ładnie na nich wygląda u mnie nie wyglądał ładnie :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne masz paznokcie,ale kolor nie za bardzo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. moja faza na metaliczne lakiery już mi przeszła. fajnie mienią się Twoje paznokcie, ja teraz już chyba od roku szaleję za piaskowymi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja własnie też szaleje za piaskami <3 czekam teraz na promocje na lakiery w Rossmannie i kupuje kolejny ;)

      Usuń
    2. dokładnie mam to samo! :)

      Usuń
  10. w buteleczce prezentuje się dość ciekawie. Od początku miałam mieszane uczucia co do tego lakieru i dobrze, że go nie kupiłam! Dzięki Twojej recenzji! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Metaliki nie dla mnie, ale paznokcie masz super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor totalnie nie mój, paznokcie wyglądają jak sine. W opakowaniu wygląda o wiele korzystniej ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wygląda choć mnie nie zachwyca :/ na pewno dodałabym jeszcze 1-2 warstwy.

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten lakier, rzeczywiście słabo kryje

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak się zastanawiam czy przypadkiem go nie mam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam też ten lakier i na 3 krycia nie jest taki zły:/ ale szybko odpryskuje

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger