×

LUXusowe cienie

Przyznaje się bez bicia, że narzekałam na upały, ale patrząc na to, że aktualnie non stop przechodzą u mnie burze, cofam wszystko co powiedziałam. Burz nie lubię bardziej, a raczej panicznie ich się boję i spędzam bezsennie noce. Mam nadzieję, że żadnej z Was nie dotknęły te okropne ulewy, o których tyle ciągle słychać.
Dzisiaj opowiem Wam trochę o cieniach z najbardziej luksusowej serii od AVON. Na samym początku miałam co do nich mieszane uczucia, ale po prawie dwóch miesiącach używania zdecydowanie mogę pozwolić sobie na wydanie opinii. Zapraszam na recenzję:

CIENIE DO POWIEK LUXE - CHAMBRAY BLUES



OD PRODUCENTA:

Zestaw pięciu trwałych, głębokich odcieni mocno nasyconych pigmentami pozwala tworzyć hipnotyzujące makijaże oczu na dzień i na wieczór. Efekt: Długotrwały, piękny i wyrazisty kolor. Sposób użycia: 1. Nałóż najjaśniejszy odcień na całą powiekę i pod brwiami. 2. Za pomocą ciemniejszego odcienia obrysuj obszar wzdłuż rzęs. 3. Zaznacz zagłębienie powieki średnim odcieniem. 4. Najciemniejszy odcień zastosuj w zewnętrznym kąciku oka.

MOJA OPINIA:

Zacznę od opakowania, które po prostu mnie zachwyciło, jak tylko wyjęłam cienie z pudełeczka. Poczułam się dopieszczona już samym jego wyglądem. Po otworzeniu też byłam mile zaskoczona. Od razu na myśl przyszło mi, że to cienie idealne dla eleganckiej kobiety. Najlepsze jest to, że po tych dwóch miesiącach lustereczko nadal jest czyste i  świetnie się z niego korzysta.

               

Do dyspozycji mamy pięć dobrze napigmentowanych kolorów oraz pacynkę, która ułatwia nakładanie oraz cieniowanie.



A tak prezentują się kolory ,,na żywo":



Cienie nie osypują się i nie kruszą, więc bardzo dobrze się z nimi pracuje. Są dość trwałe - makijaż utrzyma się nam spokojnie 8 godzin. 
Dzięki tej paletce nauczyłam się robić efekt zadymionego oka, więc jestem tym bardziej zadowolona.
Przeraża mnie jedynie cena, która niestety do najniższych nie należy. W cenie regularnej cienie będą kosztowały nas 55 zł. Na szczęście zdarzają się też promocje, w których zapłacimy za nie ok. 35 zł.

A teraz pokażę Wam efekty mojej współpracy z tymi cieniami. Niestety mój stary aparat nie poradził sobie ze zrobieniem dokładnych i wyraźnych zdjęć, ale mam nadzieję, że jednak coś widać.

Odcienie niebieskie:

               





A teraz brązy:

                    





Mistrzem makijażu nie jestem, wiem :D

PLUSY:
- piękne, eleganckie opakowanie
- dobra pigmentacja
- trwałość
- duży wybór kolorów
- nie osypują się
- nie kruszą się
- łatwo się na nich pracuje
- dostępność (u każdej konsultantki AVON)

MINUSY:
- wysoka cena

I co sądzicie? Podobają Wam się?:)

39 komentarzy:

  1. Kolorystyka cieni nie dla mnie, ale pigmentacje mają zadowalającą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej serii jest dużo wiecej kolorów, wiec na pewno znalazłabyś cos dla siebie :)

      Usuń
  2. piękne opakowanie i nasycenie cieni tez jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolor,makijaż też mi się podoba :) Ja z tej serii miałam podkład i rozświetlacz i oba miło wspominam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak fajnie ;) ja mam jeszcze cudowną perfumę z tej serii :)

      Usuń
  4. Brązy w tej palecie bardzo mi się podobają :) Myślę,że 35 zł to są warte,ale faktycznie 55 zł to już dużo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się - moja ulubiona kolorystyka - piękny makijaż nimi wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny makijaż, podoba mi się neonowy naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestawienie kolorystyczne i opakowanie ogromnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki mocne i intensywne - super. Tylko chyba na zdjęciu te makijaże wyszły dość ponuro. Ale oczka masz super, malowałabym! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z daleka to ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne mają opakowanie, ale kolorki także nie moje. Wolę bardziej maty :)Ale na Twoich oczach wyglądają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolory są dla mnie za ciemne, ale ty wyglądasz wspaniale ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. te kolorki cieni bardzo ładnie podkreślają Twoje oczęta

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne cienie, choć wolałabym same brązy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie zwróciłam uwagi na cienie kiedy zobaczyłam Ciebie na zdjęciu - aż spać mi sie odechciało.
    Powiem tak WOOOOOW! CUDO!!!!!!!!!! Jesteś CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście opakowanie jest luksusowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sa bardzo ładne :) Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki pod zdjęciami :) co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne recenzje bardzo przyjemnie się czyta ;) oczywiście obserwuję

    Przerabiam ubrania, szyję, DIY
    http://hermosos-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz w tym makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  19. kurcze, a ja nie mogę się przekonać do avonu w ogole ;/ jak juz cos miałam w rękach to kiepskie się okazywalo ;( ta paletka faktycznie nawet wygląda jakoś 'lepiej'. no i Ty w tych makijażach prezentujesz się suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście opakowanie jest urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pigmentacja jest zadowalająca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie kolory cieni :) Pigmentacja też wygląda na bardzo dobrą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wyglądają:) Cena ich jest wysoka,ale widać,że jakość jest warta swojej ceny;)

    OdpowiedzUsuń
  24. opakowanie rzeczywiście cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jeśli chodzi o błękity - śliczne, jednak zdecydowanie nei dla mnie :(
    brązy za to oszałamiające ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jednak chyba wolę cienie matowe niż perłowe

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger