×

Letnie orzeźwienie :)


Lato w pełni. Cały weekend spędziłam poza domem, więc dopiero dziś pojawia się post. Ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Narzeczony zabrał mnie na wystawę Beksińskiego do muzeum w pięknym Sandomierzu. Cudowne miasto, świetna wystawa - jeżeli będziecie w okolicy to polecam tam zajechać :)

Każda z nas kocha się perfumować - wiadomo. Jednak latem bywa to często dość uciążliwe, zwłaszcza jeżeli w swojej kolekcji, tak jak ja, macie dość mocne zapachy. W upalne dni nabierają one jeszcze mocniejszego zapachu i zarówno ja, jak i osoby w moim otoczeniu musimy się z nimi męczyć. Czasem aż mi głowa pęka. Dlatego kiedy otworzyłam zapach, który otrzymałam od firmy Carlo Bossi stwierdziłam, że nareszcie znalazłam zapach idealny na upalne, letnie dni! Czy nadal tak twierdzę? Zapraszam do poczytania! 

FLORIST GREEN, CARLO BOSSI



OD PRODUCENTA:


Rześki, chłodny zapach, energetyzujący duszę.

Rodzina zapachów: owocowy.
Nuta głowy: kminek, rabarbar, cytryna, pomarańcza, bergamotka.
Nuta serca: zielona herbata, mięta, goździk, koper, seler.
Nuta bazy: mech dębowy, piżmo, biała ambra.


MOJA OPINIA:

Do testów otrzymałam wersję do torebki z czego jestem bardzo zadowolona bo nie miałam jeszcze takiej malutkiej perfumki, którą mogłabym mieć zawsze przy sobie, a często byłam w takich sytuacjach, że chciałam ,,poprawić" zapach. 


Opakowanie proste, atomizer nie zacina się, ani nie odpada. Bardzo poręczne i lekkie. Mieści 20 ml zapachu. Wydajność zdecydowanie na plus bo spryskuję się cała i to kilka razy dziennie i ubywa w ślimaczym tempie.

                    
A sam zapach? Rześki!! Ożywia mnie nawet w najbardziej upalny dzień. Jest tak  świeży, że nawet w dużych ilościach nie dusi. Na początku czujemy nutę cytryny, później lekki powiew mięty! Normalnie jestem zakochana! Minusem jednak jest trwałość. A raczej jej brak. Zapach utrzymuje się do 2-3 godzin maksymalnie. Jednak mimo tego jest to mój numer jeden na wakacje, tym bardziej, że noszę ją ze sobą i kiedy czuję potrzebę po prostu używam jej ponownie :)

Zainteresowane? Zapach możecie kupić TU w cenach od 5.50 PLN/9 ml do 44.99 PLN/100 ml

Dziękuję firmie Carlo Bossi za możliwość przetestowania! :)

                                  

24 komentarze:

  1. Mnie kusi Elizabeth Arden Green Tea, uwielbiam zapach zielonej herbaty, szkoda że w tej jak piszesz czuć cytrynę i miętę, bo tak to bym się pewnie skusiła gdyby to była sama zielona herbata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cytryna z miętą to boskie połączenie Kochana :))

      Usuń
  2. ciekawa jestem zapachu, pewnie spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna nuta zapachowa i plus za wydajność :) Myślę,że nawet jeśli trwałość nie jest powalająca to i tak warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż szkoda, że nie można powąchać !:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ich siedziba mieści się w Nisku, więc pewnie możesz podejść i powąchać :)

      Usuń
  5. Brzmi "pachnąco" :) lubię takie mini wersje torebkowe,bo zawsze można mieć ulubione perfumy ze sobą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też bardzo się polubiłam z taką wersją :)

      Usuń
  6. Uwielbiam owocowe zapachy, więc możliwe, iż kosmetyk ten przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mąż dostał męską perfumetkę i też jestem zadowolona, pojemność w sam raz na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię zieloną herbatę w perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że się tak krótko trzyma, bo zapach wydaje się być idealny dla mnie i w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie zapachy są super na wakacje :) tez mam wersję torebkową, ale z d&g :) dobrze miec taką 'pomoc' przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię rześkie zapachy , szczególnieo pdczas największych upałów

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli będę miała możliwość, na pewno powącham ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie takie, świeże, rześkie zapachy lubię najwięcej ;) i to nie tylko latem

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego zapachu, ale chętnie powąchałabym jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie odświeżające zapachy są idealne na upalne dni. Chciałabym go obwąchać na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawiłaś mnie tym zapachem ;)
    Dziękuję za odwiedzinki :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger