×

Pisz i zarabiaj!


Kochane dziś przychodzę do Was z informacją o stronie, dzięki której połączycie przyjemne z pożytecznym. Kochacie swoje blogi prawda? I pisanie również? To mam dla Was wspaniałą wiadomość. Od dziś możecie zarabiać na robieniu tego co Was kręci. Jak to zrobić? Musicie tak jak ja zarejestrować się na stronie reachblogger. Strona ta jest naszym polskim odpowiednikiem 4.sponsors. Możecie tam znaleźć zlecenia oraz propozycje współprac w formie barterowej, a co najlepsze same możecie negocjować cenę, formę współpracy i wiele innych. Ja osobiście zapisałam się tam od razu jak tylko na jednym z blogów przeczytałam o tej stronie i nie żałuję bo właśnie ustalam zasady pierwszych zleceń. Fortuny tam nie zarobicie, ale grosz do grosza i może będzie na mój wymarzony zestaw pędzli :) 

Minusem jest to, że musicie podać tam wiele danych ale są one niezbędne do przelewów oraz odprowadzenia podatku. 

Za to wielkim plusem jest to, że jest tam mnogość propozycji. I w dodatku każdy znajdzie coś dla siebie. Prowadzisz bloga o tematyce kosmetycznej, modowej, zdrowotnej, a może o motoryzacji, podróżach, łowieniu ryb bądź wystroju wnętrz? W takim razie bez problemu znajdziesz propozycję, która wpasuję się w tematykę Twojego bloga! 

Strona dopiero się rozwija, ale osobiście uważam, że będzie ona świetną alternatywą zarówno dla blogerów jak i firm i zdecydowanie ułatwi kontakt między nimi. 

Znacie już tę stronkę? A może też jesteście zarejestrowane? Co sądzicie o takim rozwiązaniu? Piszcie!! :)

14 komentarzy:

  1. Ilonka jak zarobisz, i Ci wypłacą to daj znać! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. łał!!! jakie zmiany na blogu :) pozytywnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba pisali do mnie kiedyś maila, żeby się tam zarejestrować, ale zastanawiam się nad tym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie szukam ofert współpracy w ten sposób, bo to z góry stawia blogera na straconej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz może za jakiś czas o wrażeniach po tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się fajnie,zwłaszcza jeśli można negocjować :) Jak u Ciebie wypali to i ja chętnie w to wejde :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uważam, że to fajne rozwiazanie. w końcu bloger, czy to modowy, czy taki, który pisze opowiadania - poświęca na to swój czas.:) jeśli może przy okazji trochę zarobić - bardzo dobrze :) owocnej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  8. To idę zerknąć cóż to za stronka :P

    OdpowiedzUsuń
  9. O fajnie, może się zainteresuję ;)
    Jakie ładny zmiany na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. To się nie przyjmie. Wszyscy skrzętnie pilnują, by ich "stawki" pozostały tajemnicą. Niektórzy się obruszają, ze im się zarzuca w ogóle pisanie za kasę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Serwis pomaga dokonać współpracy między blogerem i osobą chcącą coś zareklamować, co ma swój pożytek. Wielu chciałoby pozyskać jakieś pieniądze z blogowania, ale nie wie, jak się do tego zabrać, więc strona mu pomoże.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger