×

Maskara z olejkiem arganowym od Rimmel

Kochane wiele z Was brało udział w testach przedstawionej poniżej maskary. Mi również udało się do nich załapać. Powiem Wam, że moje odczucia na samym początku byłby bardzo mieszane, ale teraz mam już sprecyzowaną opinię i mogę się nią z Wami podzielić. Zapraszam!

TUSZ WONDER'FULL Z OLEJKIEM ARGANOWYM



OD PRODUCENTA:
NOWOŚĆ! PIERWSZA PIELĘGNUJĄCA MASKARA Z OLEJKIEM ARGANOWYM, KTÓRA NADAJE RZĘSOM PEŁNĄ OBJĘTOŚĆ!

Formuła z olejkiem arganowym, skarbem Maroka, słynącym z pielęgnacyjnych właściwości sprawia, że twoje rzęsy są odżywione, gładsze i bardziej elastyczne. Wyjątkowa szczoteczka z ultra-elastycznymi włoskami rozdziela rzęsy i nadaje im zjawiskową objętość. Cel: uwodzenie przez olśnienie – osiągnięty!


                                                                   MOJA OPINIA:
Najpierw kilka słów o opakowaniu. Bardzo trwałe i eleganckie. Ma piękny złoty kolor.


Szczoteczka silikonowa i chociaż za takimi nie przepadam, ta wyjątkowo przypadła mi do gustu. Wygina się i dzięki temu łatwiej aplikowało mi się tusz. Swoim wyglądem obiecywała mi rozczesane rzęsy, jednak tak się nie stało.




Masakra sama w sobie jest dość przyjemna. Kremowa konsystencja ułatwia aplikację na rzęsy. Tusz pokrywa bez problemu całość włosków. Niestety jednak potrzeba mu chwilę, żeby zasechł przez co notorycznie brudzi mi powieki. Czytając inne opinie wiem, że nie jestem z tym problemem sama.

A teraz efekt na rzęsach:

PRZED APLIKACJĄ:



PO APLIKACJI:                                                                                                                                       


Jak widzicie rzęsy są sklejone. Wydłużenie minimalne, na objętości też nie zyskały niestety.
Tusz na szczęście zmywa się bez problemu.

Moim zdaniem maskara kompletnie nie spełnia założeń producenta, a szkoda bo swoją konsystencją przekonałaby mnie do siebie.

PLUSY:
+ opakowanie
+ konsystencja
+ formuła delikatna dla rzęs
+ nie uczula
+ zawartość olejku arganowego

MINUSY:
- skleja rzęsy
- nie dodaje objętości
- nie wydłuża jakoś szalenie
- dość wysoka cena (ok.30 zł)


A Wy używałyście już jej ? Jakie są Wasze odczucia?

35 komentarzy:

  1. Nie miałam. Ale moja ulubiona to Max Factor False Lash Effect :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że z Max Factor miałam jedną maskarę jak dotąd ale uwielbiałam ją :) chyba poszukam czegos dla siebie wlasnie u nich :)

      Usuń
  2. za dużo minusów jak dla mnie, są lepsze w takiej samej cenie lub tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie u Ciebie skleja rzęsy :/ U mnie na szczęście nie, ale to odbijanie się jest denerwujące :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie :) tym bardziej ze musze to zmywac potem patyczkiem i uwazac zeby makijazu nie popsuc ;(

      Usuń
  4. u mnie nie sklejał rzęs na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoje musze dodatkowo grzebykiem rozczesywac bo kiepsko by bylo ;(

      Usuń
  5. Mnie nie skleja. Na Twoich zdjęciach też nie widać, by było posklejane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje moze bardzo posklejane nie sa ale i tak bardziej niz przez jakakolwiek inna maskare wiec wiem ze to niestety produkt nie dla mnie :)

      Usuń
  6. Ostatnio szukam też tuszu, ale ten odpada. Nie lubię sklejonych rzęs :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dolacze do Twoich poszukiwan bo tez mi tuszu potrzeba :D

      Usuń
  7. Nie miałam jej, ale bardzo mnie ciekawiła. Czytałam już u innych że odbija się na powiece co dla mnie ją dyskfalifikuje na starcie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi sie, że odbija się przez zawartosc tego olejku :)

      Usuń
  8. U mnie na szczęście nie skleja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ją i aktualnie używam
    Myślałam że będzie bardziej pogrubiała

    OdpowiedzUsuń
  10. Skleja nieładnie :( ja lubię ten od Eveline !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. również testuję i dodania objętości nie zauważyłam, ja jak nakładam małymi partiami maskarę, to mi nie skleja rzęs ;) taka na dzień

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że opinie na temat tego tuszu są podzielone.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie się niestety nie sprawdziła pod żadnym pozorem i w żadnej kwestii :((

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wydaje mi się, aby to był produkt dla mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm jakoś go nie mam zamiaru kupić.Ja też ostatnio czytam te recenzje to większość pisze,że nie robi szału,widze,że u Ciebie zdanie jest podobne i wcale się nie dziwie.

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie,to nie jest taka zła,ale cudów również nie czyni...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak widać wszędzie ostatnio ten olejek arganowy :) Masz bardzo ładne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego tuszu, ja ostatnio też nie trafiłam na najlepszy tusz, napiszę o nim za kilka dni, a pochodzi z marki Maybelline.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten olejek arganowy już wszędzie wsadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecietna nie wiem czy bym sie na nia skusila: )

    OdpowiedzUsuń
  21. Guauu!! great result!! ♥♥♥♥ Besos ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. jeszcze bardziej rozpaczam nad tym, ze się nie załapałam ;_;

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger