×

Blogosfera udziewczyn.pl + kosmetyczna paczuszka

Kochane moje dzisiejszy post chciałabym poświęcić przedstawieniu strony dla której będę pisała i testowała. Ciężko mi dalej uwierzyć, że się spodobałam i mogę dla nich pisać. Najlepsze jest to, że oprócz postów kosmetycznych będę mogła wrzucać tam również wpisy bardziej felietonistyczne. Nawet na jeden mam już pomysł, ponieważ od tygodnia zaczytuję się w biografiach kobiet z krajów arabskich i ich sytuacja niesamowicie mnie poruszyła.

A teraz kilka słów o stronie. udziewczyn.pl to strona, która łączy kobiety i dziewczyny niezależnie od ich wieku? Dlaczego? Możecie tam znaleźć treści, które zainteresują 15-latkę, jak i takie, o których kobieta w wieku 30 lat bardzo chętnie poczyta. Oprócz opinii o produktach kosmetycznych znajdziecie tam również relacje z różnych eventów, recenzje książek, newsy dotyczące mody, urody i wiele, wiele innych.

Na stronie znajdziecie również masę konkursów z bardzo wartościowymi nagrodami, więc zachęcam Was do brania udziału.



W poniedziałek dotarła do mnie paczka z produktami do testowania:



A tu możecie zobaczyć co dokładnie będę testować:




 Wszystkie recenzje będą pojawiały się na ich stronie, czyli dokładnie w tym miejscu: KLIK

Mam nadzieję, że będziecie tam wpadały i czytały :) Ja ze swojej strony obiecuję, że wszelkie linki będę wrzucała na swoim fanpage.

Jeżeli i Wy chcecie dołączyć do blogosfery udziewczyn.pl to zachęcam Was do zgłaszania się! Wszystkie szczegóły znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. Gratuluję Ilonko - miłego testowania!!!!!
    Twoja wygrana u mnie już leci do Ciebie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. super zawartość paczki, przyjemnego testowania

    OdpowiedzUsuń
  3. wow :) będziesz mieć co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow :D muszę koniecznie zajrzeć na ta stronę ;) miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne produkty Ci się trafiły

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna paczka, teraz pozostaje testowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super sprawa i świetna paczka,miłych testów

    OdpowiedzUsuń
  8. body diet z soraya'i wlaśnie używam, jednak ten wyszczuplający przeciw rozstępom bądź cellulitowi :)
    bardzo apetyczna paczuszka, a tekst na stronie, o paznokciach - nic, tylko pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam stronkę :)
    Gratuluję wspaniałej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę miłego testowanka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie wejdę na ta stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no, spora paczuszka!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mnie ciekawi ten produkt do włosów SunOzon :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No nieźle, masa testowania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał, gratuluję, daj znać jak pojawi się Twój tekst, chętni poczytam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. GRATULUJĘ i życzę powodzenia - dostałaś na prawdę świetne produkty do testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger