×

Czasozabieracze

Dobra Kochane dzisiaj czas na wyznanie win. Jak widzicie wpisy na blogu nie pojawiają się już tak często jak na wakacjach. Spowodowane jest to nie tylko sprawami uczelnianymi, ale także wielką ilością czasozabieraczy obecnych w moim życiu. Co to są czasozabieracze? To najprzeróżniejsze seriale, które oglądam. Jedne dopiero zaczęłam i nadganiam sezony, a inne oglądam na bieżąco. Jesteście ciekawe w czym się lubuję? No to zapraszam! 
P.S. Kolejność jest całkowicie przypadkowa bo nie mogłam zdecydować, który lubię najbardziej, a który najmniej.

Pamiętniki Wampirów


                                                               źródło: http://www.pokaz-pamietniki-bohaterowie-wampirow.serial.net.pl/
Dwóch przystojnych nieśmiertelnych braci i ona - zwykła śmiertelniczka, która nie może oprzeć się ich urokowi. Tak mniej więcej zaczyna się pierwszy sezon. Jest to serial, któremu opierałam się dłuuugi czas. Moje koleżanki zawzięcie dyskutowały o cudownym Stefano, ale ja się nie dawałam. Aż razem z siostrą obejrzałam jeden odcinek i przepadłam. Tym bardziej, że w kolejnych sezonach wszystko coraz bardziej się komplikuje: pojawiają się wilkołaki, czarownice i pierwsze wampiry. Toczy się wielka walka dobra ze złem w trakcie której najbardziej obrywa się niewinnym, niestety. Aktualnie serial oglądam dla Damona, który jest postacią najbardziej zakręconą i cholernie seksowną. No cóż, podobno tak już jest, że dziewczyny lubią tych ,,bad boys".

Supernatural


                                                          źródło: http://supernatural.wikia.com/wiki/Season_7
Dwaj bracia jeżdżą po Stanach i zabijają najróżniejsze monstra z piekła rodem. Ratują ludzi, zdobywają kobiety i mają najzajebiszczczy na świecie samochód (Impalę). Do tego należy doliczyć jeszcze soundtracki z największymi rockowymi przebojami i mamy kolejny wciągający serial. Od dziecka uwielbiałam (ale jednocześnie strasznie się bałam) wszystkie bajki i filmy o potworach. Serial odkryłam przez przypadek, ale Sam i Dean tak szybko wkradli się w moje serce, że nie wyobrażam sobie, że mogłabym tego nie oglądać.  No i cóż. Serialowy bad boy czyli Dean sprawia, że humor poprawia mi się, nawet bez wsparcia czekolady. Niestety gołe klaty głównych bohaterów pojawiają się sporadycznie, nad czym ciągle ubolewam.

The Walking Dead


                                 źródło; http://www.occidentaldissent.com/2012/03/19/review-the-walking-dead-season-two/comment-page-2/
Jeden z najpopularniejszych obecnie seriali. Do oglądania namówił mnie narzeczony. Przyznaję, że po pierwszym sezonie bałam się iść sama do łazienki, ale aktualnie (jestem w trakcie 4) stwierdzam, że podczas apokalipsy zombie mogłabym dać sobie radę. Także tego. Jakby co to szukajcie mnie w Kielcach :D O czym jest serial? Nie, nie tylko o zombie. One pojawiają się sporadycznie, abyśmy nie zapomniały, że bohaterowie żyją w takich czasach, gdzie idąc do WC trzeba mieć ze sobą naładowany pistolet. Do tego mamy sporo problemów egzystencjalno-emocjonalnych. Główny bohater Rick nie jest moim ulubieńcem. Gdybym mogła to bym go rzuciła na pożarcie tym wszystkich zombie. Z kolesia, który zrobiłby wszystko dla rodziny, którą bardzo kocha zamienił się w wyzutego z uczuć terminatora. Zero współczucia dla innych ludzi. Wiecie ja do tego serialu podchodzę strasznie emocjonalnie i kobieco i gdybym mogła to bym wszystkich napotkanych przez grupę Ricka ludzi ratowała, niestety tak nie można (narzeczony tłumaczył mi to kilka dni, aż w końcu mu rację przyznałam). Moja ulubiona postać? Daryl <333

The Oryginals


                                                    źródło: http://www.geektown.co.uk/tvairdates/the-originals/
Kolejny serial o wampirach i wilkołakowapirach i wilkołakach. Opowiada losy pierwszych wampirów, które pojawiły się na świecie. Jest to pewnego rodzaju kontynuacja wcześniejszych sezonów ,,Pamiętników Wampirów" w których rodzina oryginalych wampirów pojawia się i psuje wszystkim nastrój. Tutaj poznajemy ich przeszłość (dzięki czemu wiemy, czemu są tacy, a nie inny i nawet zaczynamy im współczuć) oraz poznajemy ich życie po wydarzeniach z Pamiętników. Mój ulubiony bohater? Cóż.... Znowu jest to czarny charakter w postaci Klausa :) Aktualnie dorobił się on dziecka, które bardzo kocha i dzięki temu jestem skłonna mu wybaczyć to, że ciągle rozrabia.

Piękna i Bestia


                                                 źródło: http://beautyandthebeastcwshow.wikia.com/wiki/Season_Two
Jak widzicie ona na prawdę jest piękna, a on... na prawdę jest bestią. Vincent jest ofiarą eksperymentów genetycznych, które wojsko przeprowadzało na żołnierzach. Kiedy się zdenerwuje zamienia się w bezmózgiego potwora. który rozwala wszystko co ma pod ręką. To tak w skrócie. Ona - Cat - jest policjantką i poznaje Vinca przez przypadek, który zmienia całe jej życie. Lubię Bestię, chociaż czasem wkurza mnie to, że robi z siebie masochistę ;/ Za to Cat uwielbiam! Jest typem kobiety, którym zawsze chciałam być; piękna, mądra i przede wszystkim silna. Potrafi walczyć o to na czym jej zależy. Jest to pierwszy serial, który oglądam dla roli kobiecej.

 Zgubiona tożsamość


                                                   źródło: http://www.serialowa.pl/tag/zagubiona-tozsamosc-sezon-2/
Dopiero niedawno zaczęłam oglądać także mam mieszane uczucia. Na razie jest nudnawo. Sporo scen i dygresji odnośnie seksu także kategoria 16+. Główna bohaterka jest jakiegoś rodzaju potworem, który w trakcie pocałunków wysysa z ludzi energię życiową. Mam nadzieję, że z czasem się rozkręci bo czasami przewijam co nudniejsze sceny co zazwyczaj mi się nie zdarza. Jeszcze nie mam ulubieńców.

Dawno, dawno temu


                     źródło: http://www.zap2it.com/blogs/once_upon_a_time_season_4_abc_celebrates_renewal_with_magical_new_poster-2014-05
Co powiecie na to, że Kapitan Hak jest diabelnie przystojnym gościem? Za to Królewna Śnieżka spuszcza łomot wszystkim w okolicy z Księciem na czele. W dodatku Zła Królowa to tak na prawdę babeczka ze złamanym sercem, która marzy o prawdziwej miłości. A w dodatku oni wszyscy żyją w dzisiejszych czasach. Jest to serial dość specyficzny. Albo go pokochacie tak jak ja, albo obejrzycie jeden odcinek i stwierdzicie, że jest do niczego. Mam tylu ulubionych bohaterów, że nie sposób ich wymienić.

American Horror Story


                                                                 źródło: http://grupahatak.pl/napisy/538/American_Horror_Story/

Coś dla fanek horrorów. Ja osobiście (jak to na horrorach) oglądałam jednym okiem, zwłaszcza sezon 2. Każdy z sezonów opowiada całkiem inną, przerażającą historię, więc możecie zacząć oglądanie od dowolnego sezonu. Najbardziej podoba mi się to, że w każdym z sezonów występują Ci sami aktorzy, którzy stają się całkiem innymi postaciami i czasem ze względu na charakteryzacje ciężko ich poznać. Aktualnie planuję zabrać się za sezon 4. Mam nadzieję, że znajdę na to czas. 


 Arrow

                        
                                                źródło: http://www.comicvine.com/forums/gen-discussion-1/arrow-vs-aos-1602637/

Arrow to opowieść o milionerze, którzy spędza kilka lat na prawie bezludnej wyspie, gdzie uczy się walczyć. Wraca do normalnego świata jako pogromca złoczyńców -  Arrow.  Serial oglądam właśnie dla niego oraz mojej ukochanej Felicity, która jest tak pozytywną postacią w tym serialu, że jakby jej się coś stało, to reżyser bardzo by tego pożałował!!! Ogólnie serial opowiada o walce Arrowa'a z bandytami, o ratowaniu rodzinnego miasta, ukrywaniu prawdy przed rodziną i problemach miłosnych od których zdążył się odzwyczaić na wyspie. We wszystkich sezonach mamy kilku fajnych facetów, na których można zawiesić oko, a główny bohater dość często ćwiczy bez koszulki :D


 Gra o Tron


                     źródło: http://www.chip.pl/news/oprogramowanie/systemy-operacyjne/2014/05/gra-o-tron-pisana-jest-pod...-dosem

Chyba nie muszę Wam pisać, że to moja wielka miłość - sam tytuł bloga powinien wystarczyć. Za co uwielbiam? Za to, że nigdy nie wiem co się wydarzy. Nie można niczego przewidzieć w 100%, a każdy bohater którego polubicie na pewno szybko umrze. Uwielbiam Jona Snow, który jest chyba największym ciachem w serialu oraz Daenerys, której kibicuję od początku z całego serca. Mimo braku gołych klat i sporej ilości trupów polecam serdecznie :)


 Grimm


                                             źródło: http://mglegion.hubpages.com/hub/Grimm-Season-1-Review

No i kolejny paranormalny serial. Nick jest policjantem, a także potomkiem Grimmów (tak tych od baśni). Jego rodzina od wieków wykazywała dziwne zdolności, mianowicie widzą potwory, które żyją wśród ludzi i wyglądają jak ludzie. Nick jest jedyną osobą, która widzi ich prawdziwą naturę i może z nimi walczyć. On walczy z nimi, oni z nim. Serial ma lepsze i gorsze momenty. Niektóre odcinki były dość nudne, a inne trzymały mnie w napięciu tak, że nie spałam tylko czekałam na kolejny. Ogólnie możecie zalukać, ale nie obiecuję, że Wam się spodoba. 


Teen Wolf

                                
                                                       źródło: http://fastmike.deviantart.com/art/Scott-Derek-Teen-Wolf-promo-poster-423811285

Trochę wstyd się przyznać, że taka stara baba jak ja ogląda serial dla nastolatek, no ale cóż. Masa świetnych facetów i gołych klat, a od tego niesamowicie wciągająca fabuła sprawiają, że nie przestanę go oglądać. Tutaj również moim ulubieńcem jest serialowy bad boy, czyli Derek. Ogólnie serial opowiada o przygodach Scotta - nastoletniego wilkołaka oraz jego przyjaciół. którzy na szczęście są czasem jeszcze bardziej nienormalni niż on. Nie wiem tylko dlaczego najczęściej giną u nich kobiety. Hmm.... 


 Doctor Who


                                                          źródło: http://www.bbcamerica.com/doctor-who/about-the-show/

Najlepszy brytyjski serial ever!! Opowiada o Doktorze, który jest kosmitą i podróżuje po wszystkich galaktykach oraz czasach wraz ze swoimi pomocnicami ziemiankami (w każdym sezonie ma inną) i ratuje ludzi oraz kosmitów. Serial jest pełen specyficznego brytyjskiego humoru, który wprost uwielbiam. Do tego im dalej w sezony, tym postać Doktora staje się coraz bardziej przystojna i urocza. Wiem niestety, że serial ma bardzo mało fanów w Polsce, a szkoda bo jest na prawdę wart obejrzenia (może poza pierwszym sezonem, w którym widać niski fundusz BBC na ten serial). 



Uff. Trochę tego jest. Chyba zdecydowanie mogę powiedzieć, że jestem serialoholiczką. I do tego jetem strasznie monotematyczne. No, ale cóż ja na to poradzę. 

 Oglądacie? A może dorzucicie coś fajnego do mojej listy? :D Nie powiem, że odmówię nowej propozycji serialu haha :)

14 komentarzy:

  1. Czasozbieracze - cholernie podoba mi się to określenie :)
    Ja nie oglądam tych seriali - ale inne :]

    OdpowiedzUsuń
  2. dwa pierwsze też ogladam, no i Dawno dawno temu
    Grimm - uwielbiam , szkoda że 3 sezon tak szybko się skończył
    Nastoletni wilkołak - też czasem obejrzę ;D

    Zapraszam na nowy post

    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/11/avon-big-darling-volume-mascara-iedalna.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie serialowe posty :) Większość z tych seriali znam i bardzo lubię :)
    Najbardziej chyba ,,Pamiętniki wampirów".

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę sporo seriali, które oglądam :D Ja bym dorzuciła "Kości", "Partnerki" "Braking Bad" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pamiętam kiedy ostatnio oglądałam jakiś interesujący film :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnego, bo prawie wcale nie oglądam telewizji, chyba że czasem bajkę z córą ;) jeśli mam chwilę czasu to zaglądam sobie tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubimy podobne seriale - ale to już wiedziałam - pamiętam twój komentarz pod moim postem serialowym :P Kilka z seriali które wymieniłaś nie znam - ale na pewno zacznę oglądać - zwłaszcza Arrow :D To, że jest dużo ciach i to w dodatku bez koszulek mnie przekonało :D

    OdpowiedzUsuń
  8. once upon a timie musi być ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. The walking dead, teen wolf, zagubiona tożsamośc oglądam i uwielbiam. Teraz dorzucam supernatural. Musze obejrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  10. chce zacząć oglądać gre o tron :)

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam o tych serialach ale wole nie zaczynać bo bede siedziałą cały dzień :(

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe ja niestety nie oglądałam nic z podanej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo tego :) ja ograniczam się do 3 seriali - American Horror Story, The Walking Dead i Z Nation. Ten ostatni to też o zombi, ale się nie umywa do TWD :/ Oglądam go bo kocham zombi :) i jest tam trochę inne podejście do tego tematu. Wkurza mnie tylko, że tam raz zombi są szybkie jak nie wiem co, a raz się ślimaczą. Żadnej konsekwencji nie ma , ale jak będziesz miała chwilkę to sobie na niego looknij, a nuż w nim zasmakujesz ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger