×

Moje świąteczne zdobienie

Święta, święta i po świętach. Niestety mimo moich szczerych chęci nie mogłam być w ostatnich dniach obecna na blogu. Przyjechałam do domu i okazało się, że mama jeszcze nie zdążyła nic zrobić bo dwa tygodnie w łóżku leżała na antybiotykach. Tak więc sprzątałam i wieszałam firanki, dzięki czemu kurs na ninja mam już ukończony. Później pomagałam (odrobinę) przy pieczeniu placków, a w czasie świąt musiałam poodwiedzać rodzinę bo dawno mnie nie widzieli. Potem dopadło mnie jeszcze zatrucie pokarmowe i tak dopiero dziś stanęłam na nogi i postanowiłam coś naskrobać. Jednak mam nadzieję, że do końca roku uda mi się napisać jeszcze kilka postów.

Dziś kolejny post o lakierze od Eveline. Kilka dni temu pokazywałam Wam cudowny wrzosik teraz przyszedł czas na ognistą czerwień, która okazała się idealna na święta.

Lakier do paznokci Colour Instant (912)



KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:
Pierwszy w ofercie Eveline Cosmetics

Szybkoschnący i długotrwały lakier do paznokci.

Doskonały dla kobiet, które cenią sobie czas a jakość stawiają na pierwszym miejscu! Dłonie są „wizytówką” kobiety, dlatego spełni on oczekiwania nawet tych najbardziej wymagających. Innowacyjna formuła Fast Dry & Long Lasting pozwoli cieszyć się oszałamiającym manicure przez długi czas.

KILKA SŁÓW ODE MNIE:

Lakier jest bardzo podobny do swojego poprzednika. Duża buteleczka i świetny pędzelek sprawiają, że lakiery z tej serii powinny znaleźć się w kosmetyczne każdej lakieroholiczki, 



Kolorek jest świetny. Soczysty i krwisty, czyli czerwień idealna. Do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw, jednak lakier wysycha na prawdę szybko, więc nie powinno sprawiać to problemu nawet tym najbardziej niecierpliwym.

Niestety ten kolorek ma też minus. W odróżnieniu od swojego poprzednika jest dość nietrwały. Bez utrwalaczy utrzymuje się na paznokciach ok.3 dni. potem zaczyna odpryskiwać. Przy użyciu utrwalacza trzyma się spokojnie 5 dni.

Kocham wszelkie odcienie czerwieni na paznokciach, jednak mają one to do siebie, że jeśli nie użyjemy odżywki lub bazy to barwią nam płytkę. Ta czerwień jest wyjątkowa bo tego nie robi i zmywa się bardzo szybko przy użyciu najtańszego zmywacza.

A teraz mam dla Was moje świąteczne zdobienie z wykorzystaniem tego lakieru:



PLUSY:
+ głęboki, soczysty kolor
+ duża buteleczka
+ bardzo wygodny pędzelek
+ szybko schnie
+ dostępny praktycznie w każdej drogerii
+ niska cena (ok.8 zł/12ml)
+ nie barwi płytki


MINUSY:
- odpryskuje po 3 dniach

Jak Wam Kochane minęły święta? Mam nadzieję, że spokojnie i bez zatruć :)) 

26 komentarzy:

  1. Cudna czerwień :) uwielbiam takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poluję na taką soczystą czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdobienie :) I czerwień bardzo soczysta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę w końcu wypróbować ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda genialnie, lubię takie mocne kolorki :)
    zdobienie bardzo fajne, ale te kryształki Ci nie przeszkadzały >?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przeszkadzały w niczym, ale kilka razy zaplątały mi się we włosy i wyrwały je z cebulkami :D

      Usuń
  6. odpryski po 3 dniach nie uznałabym za minus ;) niektóre odpryskują po 24 h ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten lakier :P 3 dni i minus? Yyy to jeszcze nie jest aż taki minus :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem bo znam i takie, które zaraz po nałożeniu potrafią odprysnąć ;) ale porównywałam go do wrzosowego lakieru z tej samej serii :))

      Usuń
  8. 3 dni smutno trochę... ja oczekuje od lakieru minimum tydz trwałości :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdobienie, piękne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny pomysł na zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolorek, 3 dni to nie tak mało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten sam lakier! Sprawdza się baaardzo dobrze u stóp ponieważ na dłoniach mam hybrydy :) Pozdrawiam i życzę udanego sylwestra!! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. nie umiem tu dać odpowiedzi do wczesniejszego komentarza >D

    noooo, mnie by denerwowały, nie mam cierpliwości do brokatowych lakierów, a co dopiero....:D
    ale to nie zmienia faktu, że wyglądają cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam czerwień na paznokciach. Jak dla mnie jest to najbardziej kobiecy kolor, ot co :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger