×

Neonki od Golden Rose

Dzisiaj postanowiłam Wam pokazać mój wakacyjny hicior, a raczej dwa hiciory. Towarzyszyły mi przez połowę lata i zdecydowanie rozjaśnią mi ponure, jesienne dni. O czym mowa? O lakierach od Golden Rose z kolekcji Color Expert. Niestety, a może raczej ,,stety" otworzyli mi stoisko Golden Rose pod samym nosem i chcąc nie chcąc praktycznie codziennie tam zaglądam i nie raz wyjdę z małymi zakupami. Moja kolekcja lakierów powiększa się w zastraszającym tempie, ale jako rasowej lakieroholiczce nie przeszkadza mi to. Zapraszam na recenzję!

Lakiery Color Expert (15) i (49), Golden Rose 


KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA: 

Color Expert Nail Lacquer to nowa linia lakierów do paznokci. Szeroki pędzelek oraz doskonałe krycie zapewnia łatwą aplikację. Seria zawiera aż 98 odcieni o wysokim połysku i długotrwałej formule.

KILKA SŁÓW ODE MNIE:

OPAKOWANIE: Lakiery są w standardowych, szklanych buteleczkach o pojemności 10,2 ml. Zakrętka jest w kolorze naszego lakieru, co daje nam możliwość do wglądu jak kolor wygląda nawet przy niesprzyjającym świetle.

PĘDZELEK: Bardzo szeroki, bez problemu rozprowadza lakier po płytce- takie pędzelki zdecydowanie lubię!



ZAPACH/KONSYSTENCJA: Zapach jest standardowo ,,lakierowy". Konsystencja bajkowa: nie spływa z płytki i nie smuży, ale jednocześnie łatwo się rozprowadza. Lakier świetnie współpracuje jeśli chodzi o robienie stempli oraz ombre.


KRYCIE: Już po pierwszej warstwie można by dać sobie spokój z malowaniem bo moim zdaniem świetnie kryje. Jednak ja dla pewności zawsze daje dwie warstwy i tak.



CZY MA MINUSY? Nie znalazłam :)

DLA KOGO? Moim zdaniem dla kobiety w każdej wieki bo wybór kolorów z tej serii jest tak duży, że każda znajdzie kolor dla siebie - od neonów do nude, czyli lakiery na każdą okazję. Do tego szybko schną, więc także dla niecierpliwych.

CENA/DOSTĘPNOŚĆ: Cenowo jest bajkowo bo za 10,2 ml zapłacimy tylko 5.90 PLN. Lakiery można kupić na stacjonarnych stoiskach w całym kraju oraz na stronie internetowej producenta. 

A tak prezentują się lakiery w akcji:

PIERWSZE UŻYCIE:


OMBRE:


ZE STEMPLAMI:
(dopiero po dodaniu zdjęcia zauważyłam,że jeden stempelek mi się rozmazał) 



Znacie i już kochacie, czy ta seria to dla Was nowość? :) 

15 komentarzy:

  1. Piękne kolory ;) lakiery GR uwielbiam. Ostatnio znów zaszalałam i kupiłam ich nowość lakier żelowy bez utwardzania w lampie oraz 2 piękne jesienne kolory z serii wow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się czaję na te żelowe :D i w sumie czegoś typowo jesiennego też mi w kolekcji brakuje :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja tez sie w takich neonkach zakochałam i zamierzam poszerzyć kolekcję w niedługim czasie ;)

      Usuń
  3. Lakiery są naprawdę fajne, chociaż w ogóle nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory lakierów są rewelacyjne a ich cena jest niska.

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno nie byłam w golden rose, ale może to i lepiej, bo lakierów mam mnóstwo

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kolorki, szczególnie róż ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger