×

Elegant Touch, czyli pogotowie paznokciowe

Słyszałyście już o Elegant Touch? Ja poznałam je w lipcu na See Bloggers. Nie wiedziałam wtedy co to są paznokcie typu PRESS-ON i dlatego właśnie udałam się na warsztaty z tą marką. A teraz chętnie podzielę się z Wami to wiedzą, ponieważ Elegant Touch Express to pogotowie paznokciowe dla wszystkich kobiet.

Paznokcie Elegant Touch to swoistego rodzaju nakładki na paznokcie. Mają one różne sposoby aplikacji i każda z Was, może wybrać taki, jaki będzie dla niej najłatwiejszy, jednak od razu zaznaczam, że wyboru musicie dokonać przed zakupem, ponieważ sposób aplikacji jest zależny również od wzoru i koloru. Jak je aplikujemy? Możemy je przyczepić za pomocą specjalnego kleju, samoprzylepnych taśm lub wybrać podklejane paznokcie, które od razu nakładamy na naszą płytkę paznokcia.




Tak wygląda zawartość opakowania Elegant Touch. Jest to wersja na taśmy samoprzylepne,w dodatku ze świetnymi zdobieniami:




Paznokcie po nałożeniu spiłowałam na swój ulubiony kształt dołączonym do zestawu pilniczkiem. Tak prezentują się już gotowe:



Ich trwałość to ok. 7-10 dni w zależności od tego co robimy i w jakim stanie jest nasza naturalna płytka paznokcia.

Najzabawniejsze jest ściąganie tych paznokci. Otóż, aby się ich pozbyć bez niszczenia swojej płytki musimy zamoczyć je w oliwie. Powiem Wam, że średnio w to wierzyłam, ale rzeczywiście po namoczeniu ich w oliwie z oliwek i odczekaniu kilku minut paznokcie poschodziły bez problemu. 

Elegant Touch mają tyle wzorów i kolorów, że każda kobieta znajdzie coś dla siebie niezależnie od wieku i okazji na jaką je zakłada. 



Oto kilka przykładów: 






Dlaczego każda kobieta powinna mieć takie pudełeczko w pogotowiu? Ponieważ pewnie często zdarza Wam się, że przed ważną uroczystością łamie się Wam jeden z długo zapuszczanych paznokci. Co robimy w takim wypadku? Albo ścinamy resztę, albo idziemy z jednym krótszym paznokciem licząc, że nikt nic nie zauważy. Dzięki Elegant Touch w naturalnym kolorze możemy zaaplikować sobie brakujący paznokieć, a następnie pomalować go tak jak pozostałe. Bo najfajniejsze w Elegant Touch jest to, że możemy po nich malować zwykłymi lakierami, nadając im własnego smaku.

Cena niestety do najniższych nie należy bo jedno pudełeczko kosztuje ok. 30 PLN, ale paznokcie można aplikować kilkakrotnie, więc inwestycja jest długoterminowa. Kupić je możecie stacjonarnie w drogeriach Hebe.

Paznokcie wyglądają bardzo efektownie, a ich aplikacja zajmuje (jak się już wprawimy) ok. 5 minut.

Znacie już Elegant Touch? 

7 komentarzy:

  1. ale wielki wybor ciekawych wzorow

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają ciekawie :) A jak jest z tą taśmą samoprzylepną? Starcza tylko na jedną aplikację, czy w zestawie dostajemy więcej egzemplarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest więcej, więc można kilka razy korzystać z paznokci, zwłaszcza z tych, które już do siebie dostosujemy :)

      Usuń
  3. Mam takie pudełeczko, choć z innej firmy :) Jednak od dawna jakoś z niego nie korzystam. Kiedyś często używałam "nakładek" teraz jakoś mniej z nich korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! pierwszy raz widzę :D super

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger