×

Lash Precision od Pierre Rene

 Będąc na Meet Beauty miałam okazję uczestniczyć w warsztatach z marką Pierre Rene. Już jakiś czas temu pisałam Wam o genialnej odżywce do rzęs w śmiesznej cenie właśnie tej marki. Dziś mam dla Was recenzję maskary, która została moją ulubienicą do delikatnego i codziennego makijażu.

                                 Lash Precision, Pierre Rene 


KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA: 


Szykowny efekt!

Idealnie pogrubione i zalotnie podkręcone rzęsy.

Pogrubiająca mascara definiująca rzęsy krok po kroku!

Precyzyjna szczoteczka idealnie modeluje i rozdziela rzęsy.

KILKA SŁÓW ODE MNIE:

OPAKOWANIE: plastikowe opakowanie w matowym,czarnym kolorze



SZCZOTECZKA: węższa u góry, szersza u nasady. Węższa część ma za zadanie pomalowanie tych milimetrowych włosków, które znajdują się bliżej kącika w oku. 



CENA: ok. 20 PLN/ 12 ML

DOSTĘPNOŚĆ: drogerie Natura, w których znajdują się szafy marki oraz sklep internetowy Pierre Rene

DZIAŁANIE: tak jak wspomniałam na początku tusz jest moim ulubieńcem jeśli chodzi o makijaż codzienny. Daje subtelny, kobiecy efekt. Delikatnie pogrubia rzęsy i delikatnie je rozczesuje. Precyzyjna szczoteczka pozwala nałożyć tusz nawet na najmniejsze rzęski, dzięki czemu zyskujemy także na ich ilości. Tusz bardzo szybko zasycha, dzięki czemu nie odbija się na powiece - nadaje się więc do szybkiego porannego makijażu. 
Plusem jest także to, że tusz się nie kruszy nawet po całym dniu na rzęsach. 



EFEKT PO NAŁOŻENIU JEDNEJ WARSTWY: 



CZY MA MINUSY? Tak, po nałożeniu drugiej warstwy rzęsy zaczynają się sklejać. Ja osobiście zawsze nakładam jedną, więc mi to nie przeszkadza, ale wiem, że wiele z Was zawsze nakłada dwie warstwy. 

DLA KOGO: dla kobiet lubiący subtelny efekt na rzęsach oraz dla tych, które tak jak ja, robią makijaż w biegu.

A tutaj macie makijaż w całości z maskarą Lash Precision. Efekt delikatny, ale mi osobiście bardzo odpowiada. 


         

Macie swoje ulubione maskary do makijażu codziennego?

11 komentarzy:

  1. Ma ciekawą szczoteczke, a efekt jest ladny. Ale Ty masz sliczne oczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie prezentuje się na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze wygląda. Jedyne co to nie lubię matowych opakowań, które od razu robią się brudne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!! i w dodatku ciężko je doczyścić :D

      Usuń
  4. piękny makijaż, ja też nakładam tylko jedną warstwę tuszu

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentuje, nakładam 1 warstwę więc może by mi nie sklejało rzęsek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem efekt nie jest zadawalający xd lubię bardziej spektakularne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie do codziennego super sprawuje się Volume Million Lashes So Cuture :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger