×

Prodigy Gel Duo, czyli żelowy efekt w kilka minut

Ostatnio wzięłam się ostro za recenzowanie produktów, które miałam okazję poznać dzięki udziale w konferencji Meet Beauty. Dzisiaj przyszła kolej na zestaw Prodigy Gel Duo od Golden Rose. Mówiąc szczerze mi osobiście nigdy nie zależy na tym, żeby lakier utrzymywał się na paznokciach nieskończenie długo. Gdyby tak było, nie mogłabym zmieniać wciąż zdobień i kolorów. Jednak czasami i ja potrzebuję czegoś trwałego. Czy lakiery z żelowym efektem nadadzą się do tego? Zapraszam! 

                          Prodigy Gel Duo (07), Golden Rose

KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA: 


Prodigy Gel Duo to produkt, który daje efekt żelowych i błyszczących paznokci niczym z salonu kosmetycznego. Wyróżnia się prostą aplikacją, dzięki której można bardzo szybko stworzyć profesjonalnie wyglądający manicure. 
Produkt utrzymuje się na paznokciach aż do 7 dni, a jego usuwanie jest bardzo łatwe i nie wymaga użycia acetonu. 
Aby otrzymać efekt żelowych paznokci nie trzeba stosować lampy UV oraz dodatkowych utwardzaczy. 
W opakowaniu znajduje się Gel Colour oraz Gel Top Coat.

Sposób użycia:
- Nałożyć dwie warstwy Gel Colour i pozostawić do wyschnięcia przez ok. 2 minuty.
- Nałożyć jedną warstwę Gel Top Coat i pozwolić wyschnąć paznokciom w naturalnym świetle.


KILKA SŁÓW ODE MNIE:

OPAKOWANIE: standardowe buteleczki do lakierów. Top znajduje się w czarnej buteleczce, która chroni go przed światłem. 

CENA: ok.23 PLN/ 2 x 10,7 ML

DOSTĘPNOŚĆ: wyspy Golden Rose, sklepy internetowe i nieliczne sklepy stacjonarne, 

DLA KOGO? dla kobiet, który zależy na trwałości lakieru oraz dla tych, które lubią żelowy efekt na paznokciach


                          

DZIAŁANIE: najbardziej dłuży się nakładanie dwóch warstw i czekanie aż wyschną. W instrukcji jest mowa o dwóch minutach i tyle też starałam się czekać. Niecierpliwa dość jestem,a  jeszcze mając porównanie do ich lakieru Express Dry, który wysycha w mgnieniu oka, to oczekiwanie trochę mi się dłużyło. Po nałożeniu topu trzeba pamiętać o utwardzeniu go w naturalnym świetle. Od razu uprzedzam, że pchanie rąk do mycia naczyń od razu po nałożeniu topu nie jest dobrym pomysłem - oczywiście mówię z doświadczenia. Nie jest to produkt dla osób niecierpliwych, ponieważ jeżeli nie postąpimy zgodnie z instrukcją to niestety lakier zacznie nam szybko schodzić lub ściągnie się z czubków paznokci. Jednak jeżeli wszystko zrobimy jak należy otrzymujemy efekt pięknych, żelowych paznokci z głębokim kolorem. Lakier utrzymuje się co najmniej 7 dni - oczywiście może i dłużej, jednak ja będąc osobą lubiącą zmiany dłużej go nie trzymałam. 



CZY MA MINUSY? Jak dla mnie największym i chyb jedynym minusem jest to, że nie można dokupić lakierów z kolorem osobno po niższej cenie. Nie potrzebuję kilkunastu topów, ale już kilkanaście lakierów Prodigy Gel w różnych kolorach by mi się przydało. 

NAJWIĘKSZE PLUSY? Głębokie kolory oraz trwałość. 



Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie próbowała nanieść jakiś zdobień. Jeżeli chcecie robić zdobienia na paznokciach z Prodigy Gel to musicie je nanieść jeszcze przed nałożeniem topu. Wtedy i tylko wtedy macie pewność, że paznokcie będą trwałe i że będą miały żelowy efekt. 


                         

Lakiery Prodigy Gel Duo dostępne są w wielu kolorach od delikatnych nudziaków i pasteli do nasyconych czerwieni i ciemniejszych odcieni. Innymi słowy dla każdej coś się znajdzie w zależności od preferencji kolorystycznych. 


                         

Znacie te żelowe duety? A może wolicie jednak standardowe lakiery do paznokci? 


9 komentarzy:

  1. Jestem zbyt niecierpliwa na żeby nakładać tyle warstw i jeszcze się z nimi ostrożnie obchodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny efekt, ja jednak ubóstwiam hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery są już dostępne osobno w sprzedaży bez topów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze to fajnie :) u mnie na ,,wyspie" jeszcze nie widziałam ich osobno, ale mam nadzieję,że to się zmieni :) Dzięki za informację ! :)

      Usuń
  4. Ostatnio jakoś mało kiedy maluję paznokcie.
    U Ciebie efekt końcowy bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger