×

Mikołajkowa wishlista


Niestety nie należę do grzecznych dziewczynek, także Mikołaj zawsze omija mnie baaaaardzo szerokim łukiem. Ale mam za to wspaniałych bliskich i przyjaciół, którzy zawsze stają na wysokości zadania i pokazując Mikołajowi środkowy palec pomagają mi w realizacji marzeń - zwłaszcza tych mniej wymagający :) Postanowiłam, więc przygotować wishlistę, która będzie ściągawką dla mnie i moich prywatnych ,,mikołajów", a także pomoże mi spełniać swoje małe marzenia krok po kroku :) 

Szal


źródło

Jestem strasznym zmarzluchem o czym wiedzą chyba wszyscy. Mój szal z zeszłego roku jest wielki i ciepły, ale w sieciówkach znalazłam jeszcze większe i cieplejsze szale tego typu. Będę mogła się w niego zakręcić i czekać na wiosnę, już trochę mniej zmarznięta.
P.S. Szal znalazł się na liście, ale w sobotę dostałam go od siostry ;) Także jedno marzenie już mniej:)

Kuferek na kosmetyki


źródło

Chyba każda makijażomaniaczka dochodzi do takiego momentu, kiedy przestaje się mieścić na półce w standardowych organizerach. Dla mnie właśnie nadszedł ten moment. Zaczęłam więc marzyć o kuferku,w którym będę mogła trzymać wszystkie produkty do makijażu - w dodatku odpowiednio posegregowane. Powiem Wam,że poszukuję go od jakiegoś czasu, ale większość albo jest śmiesznie droga, albo za mała.

Kalendarz Adwentowy Douglas


źródło

Zakochałam się w nim w połowie listopada i od tamtego czasu uparcie zbieram na jego zakup - mam nadzieję,że uda mi się przed świętami go kupić :) Plusem tego zwlekania jest to, że po zakupie będę mogła od razu otworzyć kilka okienek!
P.S. Widzę, że na Allegro ostro kwitnie handel tymi kalendarzami w podwojonej cenie :O

Harry Potter - cała seria


Jako potteromaniaczka ubolewam nad jednym - nie mam własnej, papierowej wersji książek. I chociaż planuję ich zakup już od dawna, to jednak zawsze po drodze wyskakuje coś innego i muszę odkładać zakup. Także cała seria trafia na wishlistę :)

Paleta do makijażu


źródło

Mam kilka palet i mnóstwo pojedynczych cieni, ale nadal brakuje mi kolorów, także paleta z cieniami będzie na niejednej mojej wishliście. To już chyba powoli zaczyna podchodzić pod uzależnienie :)

Paleta pomadek do ust


źródło

Akurat tutaj mamy paletkę #ProArtist, ale zadowolę się także każdą inną. Paleta na pewno uzupełni moją bogatą kolekcję szminek w kolejne kolory i odcienie. Tak, abym nareszcie na spokojnie mogła idealnie dopasować kolor ust do reszty makijażu :)

Książki: 





źródło 

To akurat 4 konkretne pozycje, o które chcę uzupełnić swoją biblioteczkę już od dawna. Mam nadzieję, że w końcu się uda bo słyszałam,że na prawdę warto przeczytać każdą z nich.

Zestaw herbat


źródło

Jako herbatomaniaczka czuję niedosyt zaglądając na swoją półkę z herbatami. Także z miłą chęcią przygarnę całe zestawy herbat, dzięki którym będę mogła wybierać i przebierać :) Tutaj jest zestaw z Liptona, który jest cudowny, ale rozglądam się także za innymi oraz za herbatami sypanymi bo kupiłam sobie ostatnio zaparzacz.

Kolekcja lakierów hybrydowych


źródło

Po dłuuugiej przerwie postanowiłam wrócić do hybryd i zaczynam pracować nad rozwijaniem swojej kolekcji, aby mieć równie duży wybór, jak przy lakierach tradycyjnych.

Czarna torebka z SinSay


źródło

Moja ukochana torebka z C&A umarła śmiercią naturalną i czas ją zastąpić. Ostatnio wypatrzyłam w Sinsay takie cudeńko i już wiem co sobie sprawię w prezencie na święta. Jestem po prostu zakochana! Duża, pojemna i klasyczna - to jest to co najbardziej lubię!

Podświetlane lusterko


źródło

Może to dość nietypowa zachcianka, ale od pewnego czasu marzy mi się właśnie takie lusterko, dzięki któremu cień na twarzy będzie się rozkładał bardziej równomiernie i nie będę musiała poprawiać każdego policzka po tysiąc razy.

No i to by było na tyle. Jeżeli wiecie, gdzie niedrogo znaleźć moje wymarzone prezenty to koniecznie dajcie znać :)
P.S. Jeżeli macie swoje wishlisty to podrzućcie, chętnie przejrzę. 


6 komentarzy:

  1. Kilka rzeczy z tej listy sama bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuferek mam , dostałam w prezencie lusterko podświetlane też ,ale sama je kupiłam ,Sekrety Urody Koreanek wygrałam :) Z tej listy to bym chciała pyszne herbatki ,ponieważ piję je namiętnie oraz ten kalendarz adwentowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka rzeczy i dla mnie się spodobało.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lusterko też by mi się przydało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szal i podświetlane lusterko mam :D A kuferek chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka rzeczy mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger