×

Rozdanie od Avon ;))


Pam pa rarararara ram :)) Przydałyby się werble czy coś w tym stylu, ponieważ mam zaszczyt ogłosić wszem i wobec moje pierwsze rozdanie na blogu ;) Jestem z niego niesamowicie dumna!! :) Mam nadzieję, że nie będziecie zawiedzione nagrodami, a jeśli będzie dużo chętnych to następnym razem zorganizuję coś większego ;)))
Ale od początku! Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie na ambasadorkę marki Avon i naprawdę niespodziewanie udało mi się!! Wśród wielu zgłoszeń, mój blog oraz 9 innych zostało wybaranych do współpracy!! Efektem jest pierwsza MEGA paczuszka, którą otrzymałam w poniedziałek.
Znalazło się w niej wiele nowości.

                                   

Oczywiście bardzo chętnie przetestuję zarówno kosmetyki, jak i cudowną torebkę, jednak pojawił się pewien problem. Trzy kosmetyki mam już w swoim posiadaniu! Dlatego postanowiłam rozdać je Wam!!
Co możecie zyskać??

                                  

Te oto trzy cudowne kosmetyki!! Wybiorę trzy osoby, a każda z nich otrzyma po jednym cudeńku do przetestowania ;))

nr1 kredka do oczu z gąbeczką - kolor czarny
nr2 szminka Ultra Colour - kolor BERRY BERRY NICE
nr3 błyszczyk do ust Ultra Glazewear  - kolor CRYSTAL LILAC

Co trzeba zrobić, aby je otrzymać ??:) Zastosować się do kilku punktów:

1. Obserwować mojego bloga! ;)
2. Polubić fanpage: https://www.facebook.com/blogGRAoTREND?ref=hl
3. Polubic fanpage Avon: https://www.facebook.com/AvonPolska?fref=pb&hc_location=profile_browser
4. Udostępnić informację o konkursie (na swoim blogu bądź na profilu facebook)
5. Wpisać w komentarzu pod postem z jakiego nicku obserwujecie blog oraz z jakiego profilu polubiliście te dwa fanpage!
6. Napisać, który kosmetyk chciałybyście przetestować!
7. Trzymać mocno kciuki :))
Konkurs trwa od 10.10.2013r. do 18.10.2013r. Następnego dnia na blogu pojawią się wyniki ;))
WYGRYWAJĄ TRZY OSOBY!!!  Wygrane osoby będą miały czas do 20.10.2013r na przesłanie na adres interentowy graotrend@gmail.com adresu do wysyłki. Jeśli do wyżej wymienionego terminu nie dostanę wiadomości nagroda przepada.

8 komentarzy:

  1. mam nadzieję, że udało mi się zaobserwować bloga.
    a więc tutaj, z tym awatarem z kotem i napisem ŻYCIE JEST KRÓTKIE, GŁASZCZ MOCNIEJ to ja.
    a na FB to Paula Baran, taka ruda wredna z wyglądu istotka:D
    a przetestować chciałabym kredkę. w szminki się niedawno zaopatrzyłam, oczywiście z avonu, jedną ciemnoczerwoną, drugą taką jeżynową , więc na razie nie potrzebuje :D

    tak więc, kotek w awatarze na blogu, Paula Baran na FB, kosmetyk nr 1 :)
    ps: info o konkursie wrzucam na tablicę na fb:) bo bloga mam prywatnego i mało znajomych wchodzi :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog obserwowany, fanpage oba polubione już od jakiegoś czasu, informacja o konkursie udostępniona i na blogu (anyamakeupworld.blogspot.com) i na fb (Anka Kula):)

    Blog obserwuję z nicku Any a, z tego samego konta tutaj komentuję ;D fanpage polubiłam jako Anka Kula ;)

    Kosmetyk jaki chciałabym przetestować to... wszystkie trzy! hahah:D Avon całą kolorówkę ma świetną, ciężko się zdecydować :(
    Mimo wszystko nie miałam jeszcze okazji przetestować czarnej kredki firmy Avon, a że czarna kredka to podstawa mojego makijażu to bardzo chciałabym właśnie ją przetestować :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej strony Patrycja Kwaśniewska.
    na bloga co jakiś czas zaglądam, zazwyczaj wtedy, gdy o tym pamiętam, albo dodajesz coś na fb ^^
    fanpage polubione, post udostępniony, niestety bloga mam prywatnego, którego zresztą prowadzę wspólnie z Pauliną Baran.
    Z chęcią chciałabym przetestować błyszczyk, bo jeszcze nie posiadam żadnego z tej serii:)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też zostałam ambasadroską. Paczka świetna,prawda?
    zapraszam do siebie :)
    http://www.pasjekaroliny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog obserwowany z nicku msLuna112. na facebooku obserwuje jako Kasia Ramiączek
    Informację o konkursie udostępniłam na moim profilu facebookowym ponieważ nie posiadam bloga.
    Chciałabym przetestować "szminka Ultra Colour - kolor BERRY BERRY NICE" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog obserwuję z prywatnego konta czyli jako Kinga Cygan z takiego samego profilu polubiłam oba fanpage :)
    Chciałabym przetestować kosmetyk nr 1 :) czyli czarną kredkę do oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję cię z konta jako Diana Arakelian, oba fanpage polubiłam z takiego samego profilu :)
    nr2 szminka Ultra Colour - kolor BERRY BERRY NICE-oto co chcę testować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. już po rozdaniu, ale warto było. wiem bo jestem konsultantką Avon :).

    http://midnightmargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger