×

Kalendarz adwentowy Nuxe 2019

Kalendarz świąteczny Nuxe

Uwielbiam kalendarze adwentowe, także nie mogłam sobie odmówić otworzenia kolejnego. TUTAJ możecie znaleźć ostatni post na temat kalendarza od Douglas. Dziś mam kalendarz dla fanek dobrej pielęgnacji całego ciała - Nuxe Magnetique. Koszt kalendarza to około 200 zł w zależności od miejsca, w którym go kupicie. Możecie go znaleźć w Super-Pharm, aptekach lub w drogeriach kosmetycznych online.

Jak prezentuje się zawartość kalendarza? Te informacje znajdziecie poniżej:

1. Olejek wielofunkcyjny Huile Prodigieuse (10 ml)

Cena standardowa: 79,99 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 7,99 zł/10 ml

Suchy olejek wielofunkcyjny

Mój ukochany olejek, z którym przygodę zaczęłam od właśnie takiej miniaturki. W zeszłym roku znalazłam ją w którymś z numerów Elle i kupiłam na próbę. Po kilku użyciach wiedziałam już, że to miłość i zainwestowałam w opakowanie 30 ml, które wystarczyło mi na kilka miesięcy. O tym olejku więcej pisałam TUTAJ. Możecie go wykorzystać do pielęgnacji ciała, włosów oraz twarzy. Jest po prostu REWELACYJNY!

2. Mikrozłuszczający żel do twarzy Aquabella (15 ml)
Cena standardowa: 52,99 zł/150 ml
Cena z kalendarza: 5,29 zł/15 ml


Przyznam, że żeli do twarzy od Nuxe jeszcze nie miałam dlatego z chęcią go przetestuję. Według opisu producenta żel posiada naturalne mikrocząsteczki peelingujące, które pomagają głęboko oczyścić skórę bez efektu jej wysuszenia.

3. 48h krem nawilżająco-kojący (15 ml)
Cena standardowa: 245,99 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 36,88 zł/15 ml


Ten krem uratował moją skórę zimą zeszłego roku. Rewelacyjnie nawilża skórę i chroni ją przed mrozem. Do tego szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Jak dla mnie to zimowy ideał.

4. Krem do rąk i paznokci (15 ml)

Cena standardowa: 75,98 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 11,38 zł/15 ml


Kolejny dobrze znany mi i lubiany produkt marki Nuxe. Krem jest fenomenalny, jeżeli macie skłonną do przesuszeń skórę, która potrzebuje regeneracji. I chociaż nie jestem fanką kremów do rąk to jednak ten wyjątkowo mogę polecić z czystym sercem.

5. Detoksykująca maska rozświetlająca do twarzy (15 ml)

Cena standardowa: 159,98 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 23,98 zł/15 ml


Maski to dla mnie totalna nowość, jeżeli chodzi o markę Nuxe. Czarna maska zawiera w sobie aktywny węgiel, który ma uwalniać skórę od toksyn i przywrócić jej blask. Nakłada się ją na 2 minuty i od razu zmywa. Zdecydowanie jest to produkt dla tych, które nie mają czasu na długą pielęgnację.

6. Żel do mycia twarzy i demakijażu (15 ml)

Cena standardowa: 28,50 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 4,27/15 ml


Żel ma skutecznie oczyszczać skórę i usuwać z niej makijaż. Cena pełnowymiarowego produktu jest bardzo zachęcająca, także ruszam z użyciem miniaturki, żeby sprawdzić czy jest to żel dla mnie. Dodam, że ma cudowny miodowy zapach, więc jeżeli lubicie słodkie kosmetyki to z pewnością się nie zawiedziecie.

7. Wielofunkcyjny olejek Huile Prodigieuse Or (10 ml)
Cena standardowa: 169,99 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 16,99 zł/10 ml


Podobno najsłynniejszy z olejków Nuxe, dzięki któremu marka zyskała popularność. Olejek zawiera złote drobinki, które dają na skórze efekt naturalnego rozświetlenia. Zdecydowanie to produkt idealny na lato.

8. Kremowy żel pod prysznic (30 ml)

Cena standardowa: 18,50 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 5,55 zł/30 ml


30 ml to idealna pojemność, ponieważ właśnie w tym rozmiarze żele zabieram zawsze na wyjazdy. Także na pewno go przetestuję. Dodam, że jest to jeden z większych produktów w kalendarzu.

9. Wielofunkcyjny żel do mycia ciała i włosów (30 ml)

Cena standardowa: 24 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 7,20 zł/30 ml


W kalendarzu znalazł się także produkt pielęgnacyjny dla mężczyzn. Jest to wielofunkcyjny żel do mycia ciała i włosów. Pewnie samochód też by dało radę umyć nim :) Uważam, że marka zrobiła bardzo dobry ruch dodając też produkty dla mężczyzn, ponieważ dzięki temu może poszerzyć grono swoich Klientów.

10. Złuszczająca maska ujednolicająca do twarzy (15 ml)

Cena standardowa: 159,98 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 23,98 zł/15 ml


Kolejna maska z serii Insta-Masque. Tym razem ma ona ujednolicić skórę poprzez jej złuszczenie. Oczywiście tak jak jej poprzedniczka działa w zaledwie 2 minuty.

11. Żelowy krem do skóry normalnej i mieszanej (15 ml)

Cena standardowa: 243,23 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 36,48 zł/15 ml


Krem na działanie korygujące i pozwala walczyć ze skutkami szybkiego życia i braku snu. Według producenta efekty ma być widać już po pierwszym użyciu. Z pewnością jest więc wart przetestowania.

12. Perfumowane mleczko do ciała (15 ml)

Cena standardowa: 23,70 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 3,55 zł/15 ml


Mleczko do ciała idealnie uzupełni się z olejkiem o tym samym zapachu. Szybko się wchłania i pozostawia skórę satynowo gładką.

13. Ultrakomfortowy krem do pielęgnacji twarzy na dzień (15 ml)
Cena standardowa: 263,98 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 39,58 zł/15 ml


Intensywnie odżywia skórę i regeneruje ją - czyli krem idealny na dzień, zwłaszcza kiedy nasza skóra jest narażona na szkodliwe czynniki zewnętrzne. Producent podaje, że przy codziennym stosowaniu zmniejsza wszelkie podrażniana skóry czy uczucie ściągnięcia.

14. Nuxe Matin Possible (próbka zapachu)

Cena standardowa: 258 zł/50 ml
Cena z kalendarza: 0 zł


Takie próbki dostaję bardzo często w gratisach do zakupów, więc nie mam zamiaru liczyć tego zapachu jako miniaturę, a jedynie jako darmową próbkę. Zapach jest świeży i kwiatowy. Nie miałam pojęcia, że Nuxe posiada w ofercie perfumy, więc fajnie, że się pojawiły w kalendarzu, ale jednak trochę szkoda, że w kalendarzu w tej cenie nie pojawiło się nic bardziej wartościowego.

15. Olejek do kąpieli (30 ml)

Cena standardowa: 20 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 6 zł/30 ml


Olejek posiada złote drobinki, więc skóra po kąpieli pozostaje rozświetlona,gładka i pachnąca. Pojemność idealna do kosmetyczki podróżnej.

16. Żel do mycia twarzy i ciała (30 ml)

Cena standardowa: 20,50 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 3,07 zł/15 ml


Żel posiada w składzie miód oraz wyciąg ze słonecznika. Idealny do skóry wrażliwej. Kolejna pojemność podróżna :)

17. Oczyszczająca maska wygładzająca do twarzy (15 ml)

Cena standardowa: 159,98 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 23,98 zł/15 ml


Trzecia i ostatnia maska od Nuxe. Ma mieć działanie oczyszczające i wygładzające skórę. Tak jak pozostałe maski ma działać w ciągu 2 minut. Przeznaczona jest do każdego typu skóry.

18. Wielofunkcyjny olejek Huile Prodigieuse Florale (10 ml)

Cena standardowa: 129,99 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 12,99 zł/10 ml


Kolejna odsłona suchego olejku, tym razem w wersji kwiatowej. Działanie ma bardzo podobne jak poprzednie olejki, jednak różnica jest w zapachu. Jeżeli lubicie zapachy kwiatowe to z pewnością powinniście wybrać tę wersję, tym bardziej że nie jest ona tak bardzo popularna, a tym samym często jest w promocji.

19. Peeling pod prysznic do wszystkich rodzajów skóry (15 ml)

Cena standardowa: 27,50 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 4,12 zł/15 ml


Peeling do użytku pod prysznicem. Działa delikatnie, dzięki czemu nadaje się do każdego rodzaju skóry. Ma za zadanie przywrócić skórze witalność i odświeżyć ją. Opakowanie wydaje mi się trochę za małe, żeby móc go przetestować i ocenić, ale zobaczymy jak się sprawdzi w użyciu.

20. Nawilżający żel do twarzy (15 ml)

Cena standardowa: 187,98 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 28,18 zł/15 ml


Kolejny produkt dla mężczyzn. Ostatnio był produkt do oczyszczenia skóry,a teraz mamy żel do jej nawilżenia. Żel ma także dodawać skórze energii oraz matować strefy z tendencją do przetłuszczania się.

21. Nuxe Le Soir Des Possibles (próbka)

Cena standardowa: 210 zł/50 ml
Cena z kalendarza: 0 zł


Bardzo orientalny i kobiecy zapach. Idealny na większe wyjścia czy na wieczór. Po raz kolejny pojemność jest bardzo mała, więc nie uważam tego za miniaturę, ale za próbkę.

22. Cukrowy peeling do ciała (30 ml)

Cena standardowa: 53,71 zł/100 ml
Cena z kalendarza: 16,11 zł/30 ml


Peeling cukrowy, który ma za zadanie złuszczać (dzięki kryształkom cukru), ale jednocześnie odżywiać skórę (dzięki zawartości olejków). Rewelacyjne opakowanie w formie słoiczka ułatwia używanie produktu. Zdecydowanie jest to coś dla fanów mocniejszych zdzieraków bo drobinki cukru wcale nie są takie małe.

23. Pomadka ochronna do ust (opakowanie 4g)

Cena standardowa: 28,99 zł/opakowanie
Cena z kalendarza: 28,99 zł/opakowanie


Pełnowymiarowa pomadka ochronna w sztyfcie. Ma nawilżyć i wygładzić usta. Miałam już masełko do ust w słoiczku tej marki i sprawdzało się idealnie. Bardzo delikatna formuła sprawiała, że mogłam nałożyć je nawet na mocno popękane usta. Mam nadzieję, że z pomadką będzie podobnie.

24. Olejek wielofunkcyjny Huile Prodigieuse  (30 ml)

Cena standardowa: 49,99 zł/30 ml
Cena z kalendarza: 49,99 zł/30 ml


Pełnowymiarowe opakowanie mojego ukochanego olejku. Opakowanie 30 ml wystarcza na kilka miesięcy. Ja stosuję go do pielęgnacji włosów oraz twarzy. Bardzo podoba mi się jego wydajność. Zdecydowanie jest to perełka tego kalendarza, więc cieszę się, że można znaleźć go w Wigilię.

Kalendarz zawiera w sobie 24 produkty,w tym dwie próbki perfum i pełnowymiarowy olejek. Tak jak wspomniałam na początku cena kalendarza to około 200 zł. Kierując się przeliczeniem cen produktów (na Super-Pharm oraz Notino) obliczyłam, że produkty w kalendarzu są warte około 400 zł. Oczywiście w tym roku jest wiele kalendarzy, których wartość znacznie przekształca koszt ich zakupu. Czy jednak to oznacza, że kalendarz Nuxe należy omijać z daleka? Zdecydowanie nie. Macie okazję przetestować na prawdę świetnej jakości produkty pielęgnacyjne na własnej skórze i przekonać się czy warto je kupić w wersji pełnowymiarowej.

Kalendarz świąteczny Nuxe - zawartość

Poza próbkami perfum pozostałe produkty mają na tyle duże pojemności, że wystarczą na więcej niż jedno użycie.

Co sądzicie o tym kalendarzu? Zdecydujecie się na taki pielęgnacyjny zestaw dla siebie lub jakiejś fanki pielęgnacji w ramach świątecznego prezentu?

P.S. Zapraszam Was też na moje Instagramowe konto :)

6 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy - dlatego Tobie życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponująca zawartość. Ja osobiście nigdy jeszcze nie skusiłam się na taki kalendarz. Cena mnie chyba przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest ten kalendarz, jeden z 3 jakie mi w tym roku wpadły w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba zawartość tego kalendarza. :) Jednak w tym roku nie mogę sobie pozwolić na jego zakup.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten kalendarz i kupiłam go znając wcześniej zawartość :) Nie lubię kupować kota w worku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jaki kalendarz zaproponują w 2020 :) Fajne w tamtym roku miało też Makeup Revolution

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger